czwartek, 4 kwietnia 2013

Od Ivony dla Iwonki :)

Dziś dostałam zdjęcia, to dziś publikuję!


W Wielki Piątek z dalekiego Toronto do dalekich Katowic dotarła pewna przesyłka. Ella1101, czyli Ivona z blogu creationsiwony przesłała Matkasowi co nieco. Matkas to też Iwona, a właściwie Iwonka, jak Osobisty Ociec się do niej zawsze zwraca:)


Miałam to szczęście, że mogłam obserwować całą radość związaną z odpakowywaniem, bo przesyłka przyszła w czasie naszej rozmowy na skypie. A co się kryło w kopercie?


A to! Zdjęcia autorstwa Matkasa, więc wybaczcie lekką ich niedoskonałość:)


001


Głównym punktem są torba i kosmetyczka, wszystko hand made by Ivona:) Z ukochanymi przez Matkasa biedronkami!


009


Breloczek też z biedronką:) I filcowa broszka. Oj, Ivona już wie, że nasza Iwonka lubi serduszka wszelakie:)


011


Przykickało też kilka zajączków, które jak słyszałam bardzo smakują Maćkowi:)


012


I obawiam się, że do końca tygodnia już żaden z nich nie dożyje:P


008


Ivona, dziękujemy bardzo za przesyłkę! Super ze wszystkim trafiłaś! A radocha trwa do dziś, Matkas maca i maca wszystko:)


U Ivony wpis pojawił się już jakiś czas temu, o tu.


 




Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim wpisem:) Kolejny elfik czeka na prezentację. A w poniedziałek wykończyłam wreszcie mój magnesikowo-lodówkowy kalendarz Lizzie Kate!


 


magda.madziula – Ta Twoja makowa panienka to nie bardzo w moich klimatach:P


prawdziwadoris – Ja obchodzę lany poniedziałek, ale że Amerykanie nie, to się sama polewać nie polewam:P W US wielkanoc to tylko niedziela. I powiedziałabym, że też nic aż tak specjalnego. Mój kolega wspominał, że jego rodzina szykuje się na huczne obchody urodzin babci, a na pytanie co z wielkanocą, stwierdził, że pójdzie na drugie śniadanie:P


zmarta123 – Dziękuję za wyróżnienie, bardzo mi miło:) Wybacz, ale już się wyleczyłam z tego typu zabaw, więc nie będę pisać na blogu.


 

1 komentarz:

  1. ella1101
    2013/04/04 03:31:14
    Bardzo sie ciesze ze sie spodobalo.


    zmarta123
    2013/04/04 09:01:10
    Bardzo dziękuję za odpowiedź, w każdym razie miło mi było wyróżnić Twoje aniołki :) Pewnie kiedyś też się wyleczę ;-)
    Pozdrawiam


    1_iwonan
    2013/04/04 09:17:38
    Prezent piękny! Najbardziej podoba mi się serduszkowa broszka jest cudna!!!


    Gość: , *.welnowiec.net
    2013/04/04 09:25:00
    Jeszcze raz dziekuje pani Ivonie za wszelakie wspanialosci- strasznie milo dostawac takie prześliczne prezenty - tez Iwona , mama Anki


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/04/04 10:10:04
    Bardzo fajne prezenty! Biedrona na breloczku jest ekstra!


    drugi.maurycjusz
    2013/04/04 11:49:24
    świetne prezenciki!:)- szczególnie serducho filcowe mnie urzeka;)))
    a w Toronto polski kisiel mają????:))))- wstręciuch ze mnie, wiem!
    pozdrowionka gorące dla Matkasa, Ocieca i Maćka oraz oczywiście dla Ciebie, Kobietko:)))


    paga-tek
    2013/04/04 15:05:55
    Super prezenty :) Iwona jest dla mnie mistrzynia szycia :)


    magda.madziula
    2013/04/04 22:35:18
    przecież wiem wiem że nie w Twoim klimacie stąd to zdziwienie początkowe :)


    damar5
    2013/04/09 12:10:18
    Biedronkowy wysyp:-D Trafiony prezent:-) widokowka powalajaca-co za widoki.
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń