czwartek, 11 kwietnia 2013

Sobota, niedziela, poniedziałek

Gorący projekt skończyłam w poniedziałek w nocy! Jupi!


Ostatni raz na blogu wyglądał tak.


DSC08507


Po sobotnim wieczorno-nocnym posiedzeniu.


DSC08832


W niedzielę jak szłam spać było już tyle.


DSC08835


A w poniedziałek finał!


DSC08845


Grecja skończona! Haftowało się bardzo przyjemnie, pomimo że kolorów było sporo! Dla przypomnienia moja zawalona kanapa:P


DSC08310


Haftowałam na białej kanwie, (18ct Charles Craft, pima white), jedną nitką muliny DMC, zgodnie z legendą. Obrazek wyszedł bardzo zgrabny – 10,5 x 9,5 cm. Darmowy wzór znalazłam na necie. Po prostu googlując „greece cross stitch”. Dla chętnych „Patmos” jest dostępne tu.


Jak widać poniżej nieco prześwitów jest, ale wcale mi nie przeszkadzają:P


 DSC08849


DSC08850


DSC08852


DSC08853


DSC08854


DSC08857


DSC08858


DSC08859


I jeszcze obie Grecje, które już czekają na wyjazd do Katowic:) Matkas ramki już ma (do Patmos kupiła zanim jeszcze postawiłam pierwszy x :), więc jak tylko dostanie w łapki może oprawiać:) Poprzednią haftowałam w lipcu/sierpniu 2012 - więcej zdjęć tu.


DSC08862


Obie “pocztówki”, trafią na grecką ścianę w pokoju Rodzicków:) Zaraz nad łóżkiem, żeby dobrze się spało i tylko Grecja się śniła:)


DSC01818


 


Dziękuję za wszystkie gratulacje:) Co do breloczka pomysł już mam! Muszę tylko znaleźć wzór w odpowiednim rozmiarze. Matkas pomysł już zaakceptowała:P Bo bez Matkasa ani rusz!


 


edytag74, drugi.maurycjusz – Hmmm, wybaczam ślepotę:P Choć Matkas ostatnio sama stwierdziła, że wcale nie wiadomo, czy to moja 19 publikacja, bo może już dwudziestaktóraś? W końcu gazetek nie kupuję regularnie i tylko czekam na cynk od znajomych.


labores – Świstaka to cały rok widuję, więc niekoniecznie jest on zwiastunem wiosny:P


storczyk_50 – Proponuję doczytać wpis do końca i będziesz wiedziała, kogo prosić o wzory.


damar5 – A myślałaś, że sama wymyśliłam Makową Panienkę? Przecież bajkę i ja oglądałam:)


Carse – To czekam na Twoją wersję kalendarza:)

1 komentarz:

  1. damar5
    2013/04/12 11:36:02
    Oba obrazki beda sie cudnie prezentowaly na greckiej scianie :)
    Kolejna dobra robota :)
    Poz.Dana


    ann_margaret
    2013/04/12 14:45:46
    Śliczna Grecja! Takie letnie, morskie kolory - aż chce się wakacji:)) I faktycznie, całkiem sporo odcieni.
    Z tym drugim obrazkiem do kompletu będą wyglądały cudnie na ścianie:)


    cornelka2
    2013/04/12 16:32:59
    Potwierdzam będzie ślicznie ozdobiać ścianę Grecką. Niby takie małe a x było sporo pozdrawiam


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/04/12 16:55:21
    Śliczny obrazek! A razem wyglądają cudnie! Faktycznie jak się na nie patrzy to się od razu robi cieplej i czuje się wakacje na plaży :)
    A prześwitów to prawie wcale nie widać, tylko troche na niebieskich odcieniach.
    Oba obrazki idealnie wpasują się do "greckiej" ściany!


    drugi.maurycjusz
    2013/04/13 10:30:39
    bardzo ładnie wypadło- wcale nie przeszkadzają prześwity, nadają delikatności obrazkowi.
    NA Rodzicową ściankę jak znalazł do kompletu!!!:)))


    Gość: Carse, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/04/13 11:17:29
    Aż zatęskniłam za Grecją... byłam tam tylko raz, ale praktycznie od razu się w niej zakochałam. Pięknie :)
    Swoją drogą, mam nadzieję, że jednak czasem będzie Ci się chciało zawalczyć z weryfikacją obrazkową ;) Jak już mi się uda pozbyć spamerów, pewnie się jej pozbędę, bo nie lubię takich ograniczeń.
    A kalendarz... jak już go zacznę haftować, to pokażę, jakie dla niego wymyśliłam zastosowanie :P

    Pozdrawiam serdecznie :)


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/04/14 09:05:47
    Witaj!


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/04/14 09:08:40
    Kochamy Grecje- kazda i ta w realu i xxx...Zapachnialo wakacjami i wspomnieniami - trzymaj się - mama

    OdpowiedzUsuń