sobota, 27 kwietnia 2013

Czerwiec czy lipiec?

Jak pisałam wczoraj, podmieniłam dwa elfiki w kalendarzu. Wczoraj wyxxx elfika czerwcowego, który miał być wg Crazy elfikiem lipcowym. Hmmm, nie cierpię truskawek, ale wiem, że są to owoce czerwcowe:) Moja rodzinka je uwielbia, zwłaszcza Osobisty Ociec:) Teraz chyba zrozumiecie dlaczego je podmieniłam:)


Oto i czerwcowy elfik:) Matkasowi jakoś wszystko się w nim podoba – kwiatek, truskawka i oczywiście seledynowe skrzydełka:)


DSC09077


To już mój 10 elfik. Do końca kalendarza zostały mi jeszcze 4! Do połowy maja na pewno się wyrobię:)


 


Na koniec jeszcze pewna ciekawostka kulturalna. Miałam w czwartek trójkę studentów, którzy odrabiali laboratorium. Ostatnie zajęcia ze wszystkimi grupami miałam na początku kwietnia, ale im profesor pozwolił odrabiać. Sami podali terminy, które im pasowały i ja wybrałam z nich czwartek. Odrabianie miało trwać 1 godzinę. Dwójka studentów zjawiła się na czas. Ostatni przyszedł spóźniony 40 minut. Ani nie powiedział „cześć” (na dzień dobry to już od dawna nie liczę) ani nie przeprosił za spóźnienie. Spojrzałam na niego bez słowa, a on do mnie „WHAT?”. Studenci oczywiście Amerykanie. Jak opowiadałam moim kolegom doktorantom to patrzyli na mnie jak na głupią. Czy ja jestem nienormalna czy jednak student zachował się nieodpowiednio? No jak można do kogoś krzyknąć „CO?”???????? No jak? Oj, potrzebuję już wakacji:(


 


Dzięki za wszystkie komentarze! Udanego i ciepłego weekendu:) Czas opalić nieco blade facjaty, nie? :D

1 komentarz:

  1. damar5
    2013/04/27 06:25:42
    O ten jest sliczny , ja tam lubie truskawy i z wygladu i ze smaku,mniam :-D
    Twoj elfik tez jest mniam hihi
    Na moich polach truskawkowych zbierac mozna truskowy od maja do sierpnia,oczywiscie te najsmaczniejsze to czerwcowe jesli slonce dopisze :-)Niestety weekend zapowiada sie deszczowy wiec o opalaniu facjaty u mnie nie ma mowy :-(:-(:-(
    Poz.Dana:-)


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/04/27 08:24:55
    Oj , ta Ham.....ryka jest trochę inna niż na filmach. Ale takie zycie...Trzymaj się tam - mama


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/04/27 10:33:09
    Fajny ten elfik! Ja uwielbiam truskawki :)
    Z tymi studentami to masz brzerąbane :) Dobrze, że koniec roku się zbliża. Naładujesz akumulatory w wakacje :)


    Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/04/27 10:50:11
    Nie jesteś nienormalna. To świat "idzie do przodu" (poczytaj 7-tomowego Kinga - tytułu nie pomnę ale chyba coś z wieżami).
    Elfik boski ;) a truskawki muszą być czerwcowe.

    Co do opalania to ja się wczoraj na polu opaliłam - na buraczka. Myślałam, ze dzisiaj będę jak zwykle kwiczeć a tutaj niespodzianka bo się robię brązowa jak za dzieciństwa ;)
    Pozdrawiam


    jusine_mala
    2013/04/27 11:27:34
    Ta seria jest rewelacyjna :) Wyszywałam elfika wielkanocnego i muszę przyznać, że robi się je ekspresowo :P Chyba się od Ciebie zaraziłam, bo mam ostatnio uraz jakiś do białej kanwy - teraz wyszywam na czerwonym lnie dla odmiany :) Pozdrawiam serdecznie Ciebie i Panią Matkas :) Buziaki :*


    paga-tek
    2013/04/27 14:01:23
    Oj no to mi podpasowalas tym czerwcem :P. Nie dosc ze obchodze w tym miesiacu urodziny to jeszcze uwielbiam truskawki :)
    Zachowania studenta to ja nawet nie bede komentowac :(


    Gość: Katarzyna G, 213.233.148.*
    2013/04/27 19:13:20
    Ja z pokolenia tych co do nauczycieli w liceum mówili pani profesor... Dlatego tak trudno mi było się przyzwyczaić do tego, że tutaj (w Irlandii) do wszystkich mówi się per TY. Nie jesteś nienormalan, to świat zchodzi na psy :/


    cornelka2
    2013/04/28 09:16:34
    Oj śliczny jest truskawka taka fajna już bym ją zjadła czekam na te następne elfiki pozdrawiam


    Gość: arabeska291, *.cdma.centertel.pl
    2013/04/28 12:48:17
    uwielbiam truskawki,fajny hafcik.a studenta to chyba trzeba było trzepnąć przez łepek


    onnemort
    2013/04/28 17:46:00
    słodziutka :)


    labores_pariunt_honores
    2013/04/29 20:30:45
    pamiętam, jakim dla mnie szokiem kulturowym był kurs językowy w Oxfordzie.
    wiele narodowości na małej powierzchni:D
    miałam współlokatorkę z Danii, która zawsze trzaskała drzwiami jak wchodziła/wychodziła... dopóki nie powiedziałam jej dosadnie, że to niekulturalne! ona nie miała o tym pojęcia! to po prostu różnice kulturowe, nie bierz sobie do serca zachowania tego amerykańskiego pustaka... (moja obserwacja po am.serialach-oni nie są zdolni do myślenia i uczuć-znaczy ogólnie, bo pewnie bywają wyjątki...) pozdrawiam Cię, trzymaj się dzielnie!!!!!!!!!!! :)))))


    ann_margaret
    2013/04/29 20:50:12
    Truskawki są pyszne! I ten elfik jest bardzo apetyczny:)))
    A na studentów nic nie poradzisz;)

    OdpowiedzUsuń