piątek, 26 kwietnia 2013

Elfik, wróżka czy aniołek?

Hmmm, patrząc na komentarze mój nowy kalendarz różnie jest przez Was nazywany:) W oryginale wg Cross Stitch Crazy to są Fairies czyli wróżki. Nie wiem dlaczego, ale sama je sobie przerobiłam na elfiki:P I tak mi chyba zostanie. No cóż, prawdopodobnie w życiu żadnego innego elfika nie wyxxx, bo wszystkie Nimue i tym podobne jakoś mi się nie podobają:( Nie w moim stylu.


Oto i mój tworek poniedziałkowy – elfik lipcowy:) Właściwie to miał być czerwcowy, ale przy następnym wpisie elfikowym zobaczycie dlaczego je podmieniłam i chyba przyznacie mi rację.


DSC09062


Dziękuję za pomoc z pamiątką ślubną! Wszystkie propozycje w komentarzach i mailach przejrzałam i na chwilę obecną zostaję przy własnej propozycji:P Przeważyło zdanie mojego nieocenionego doradcy do spraw wszelakich – Matkasa:) No i nie umiałabym dać czegoś co mi się samej nie podoba, chyba że na specjalne życzenie. A ten "mój" wzór jest nowoczesny i uniwersalny, bo w końcu miłość powinna charakteryzować każde małżeństwo, nieważne gdzie czy przez kogo zawarte, nie? :)


 


damar5 – Eeee, a nie pamietasz jak męczyłam się z różami dla alexls? Wytrzymała jestem:P


Katarzyna G – Ty Wilson nie w moim stylu i za bardzo europejska uroda we wzorach.


arabeska – SODA  też nie w moim stylu:(


drugi.maurycjusz – Basiu, a Ty chciałabyś pamiątkę ślubną ze schabowym? Bo dla Chińczyków kot to jest obiad. Słyszałam od kolegi Hu, że np. pies najlepiej smakuje w zimie. Mówię poważnie!


 

1 komentarz:

  1. paga-tek
    2013/04/26 03:01:23
    Kolejny sliczny hafcik. Najwazniejsze, ze juz podjelas decyzje co do prezentu, ja pewnie glowkowalabym jeszcze kilka miesiecy :P


    damar5
    2013/04/26 06:33:29
    O jaki brzydki :P ,Ty wiesz dlaczego hihihi
    A powaznie ,urokliwe te malenstwa wszystkie i u mnie tez sa elfikami :-):-)
    Poz.Dana


    Gość: Otylia, *.swidnica.mm.pl
    2013/04/26 07:42:49
    Kurcze inspirujesz tymi hafcikami :) Dzięki


    drugi.maurycjusz
    2013/04/26 10:30:25
    Hmm- no tak, nie pomyślałam, że kot dla nich to przysmak....:( gamoń ze mnie niesamowity! ale i tak szukać Ci w niedzielę cosik będę w moich przepastnych zasobach.pozdrowionka wiosenne:)


    iss-ola
    2013/04/26 11:05:02
    kolejna panienka jak zwykle cudnie urocza :)

    ps.dobry wybór wzoru, również nie umiałabym robić czegoś co z założenia nawet mi się nie podoba, a większość propozycji urodzinowo-komunijno-weselnych - nie oszukujmy się KOSZMARKI

    do Twojego napisu, pokombinowałabym datę ślubu, ale nie koniecznie w formie haftu, może jakiś nadruk na tasiemce czy coś tego typu, ale to tylko moje fantazjowanie :)


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/04/26 12:45:08
    I kolejny sliczny elfik...mama


    1_iwonan
    2013/04/26 12:54:08
    Elfik czy wróżka ? Wiesz chyba będę trzymać Twoją stronę, elfik bardziej przystaje do tego wiotkiego stworzenia:)
    Bardzo mi się podobało Twoje info dot. tego, że pies lepiej smakuje zimą, no że o kotku kotlecie nie wspomnę... Ech, te różnice kulturowe...


    Gość: Katarzyna G, 213.233.148.*
    2013/04/26 14:53:54
    A rób na ten ślub co tylko Ci się podoba, bo najważniejsze żeby wsadzić w to serce wtedy efekt jest powalający :) Co do prezentu za 1000 komentarz adresik otrzymałam, ale daj mi proszę o tydzień czasu, bo mam wizję prezentu spersonalizowanego :) Pasującego tylko (no prawie...) 4U :)


    cornelka2
    2013/04/26 16:09:07
    Aniu muszą być elfiki tak im to bardzo pasuje ten też jest uroczy bo z różą a ja róże uwielbiam jako kwiatek pozdrawiam


    Gość: Violetta, *.internetdsl.tpnet.pl
    2013/04/26 20:22:59
    Witam mnie też najbardziej podoba się ten wzór bardzo nowoczesny, haftowałam kiedyś Ty Wilsona i nie do końca efekt mnie zadowolił. Czy mogę się uśmiechnąć po wzór bo w niedługim czasie mam ślub chrześniaczki a nie mogę tego wzoru znaleźć. Mój mail : hafty.viola@gmail.com. z góry dziękuję ;) Zapraszam na mojego w miarę nowiutkiego bloga www.haftkrzyżykowy.pl Pozdrawiam Violetta


    ann_margaret
    2013/04/29 20:51:55
    Elfik czy wróżka - jak zwał, tak zwał! Ważne, że śliczny:))

    OdpowiedzUsuń