niedziela, 21 kwietnia 2013

W tym tygodniu...

... w „pudle” (czyt. tv) nic nie było, więc siadałam przed kompem, włączałam filmy i xxx maluszki. Cholera, jak ja nie lubię haftować na krześle:( Ale z kanapy za daleko do lapka:(


Na wspólnym zdjęciu chyba najlepiej widać kolory kanw, bo na zbliżeniach jakoś wszystkie wyglądają na białe:( Gnieciuchy, bo prasować będę przed samym wykończeniem.


DSC08976


Pierwszy raz haftowałam na kanwach w kratkę od DMC (14ct)! Bardzo sympatyczne kanwy:) Szkoda, że nie ma więcej kolorów do wyboru:(


W niebieską kratkę.


DSC08979


I w różową.


DSC08981


Na białej kanwie (18ct) wyxxx serduszka w kratkę:)


DSC08987


DSC08986


DSC08983


I kwiotki:)


DSC08998


DSC09000


A na seledynowej DMC (18ct) powstały kaczuchy i kuraki:)


DSC08990


DSC08992


DSC08994


DSC08996


Na koniec kokardka, sto lat temu obiecana Matkasowi. Jak tylko pokazałam wzór w gazecie (niebieska kokardka na białym tle) usłyszałam, że absolutnie NIE na białym materiale i że ma być malutka:P Matkas średnio lubi niebieski, więc kokardka jest czerwona, bo ten kolor jest ulubieńszy:) Tym razem mój debiut na tkaninie Monaco od Charles Craft (28ct). Tkanina bardzo mięsista i trochę musiałam się skupić na haftowaniu co nitkę, ale fajnie wyszło:) Aaaa! Kolor TEA, czyli Matkasowy ulubiony napój:D Kolorki sama dobierałam.


DSC08977


Co powstanie z maluszków? Matkas i ja już wiemy, a Wy możecie się tylko domyślać:P


Zaraz coś sobie włączę, bo jeszcze trochę maluszków przede mną:) Matkas jest bardzo wymagającą „klientką” i mam kolejne zamówienia:P


 


Dziękuję za wszystkie komentarze:)


 


Katarzyna G – Super Glue:) Tylko jego używam do biżuterii. Powodzenia z własną biżuterią! Choć vintage to nie nasz styl:( Matkas i ja lubimy nowoczesność:)


monalisa – Hmmm, no jakoś mnie nie dziwi, że się w WOCSie sraja z wysyłaniem nagrody. W moim przypadku jedna nagroda „zaginęła” w drodze, a drugiej zapomnieli wysłać, bo była to dla nich przesyłka zagraniczna. Maili pisałam w każdym przypadku pełno, po jeden na tydzień i coś mi przysłali, choć nagroda zastępcza była do kitu:( U wielu dziewczyn czytałam, że dopóki się nie upomniały to nagrody z WOCSa nie dostały. Inne gazetki jednak są słowniejsze w nagradzaniu.


bebezet – Jak muszelki to tylko na piasku, ale Twoje mogą być na białym badziewiu:P


Matkas – Nagrody się robią:)


 

1 komentarz:

  1. damar5
    2013/04/21 09:21:10
    Bardzo sympatyczne i wiosenne maluszki,zonkil jest naj,naj :-D
    Z pewnoscia bedzie cos bardzo fajnego ,moze taka wiosenna kuleczka -pileczka?
    U mnie juz po wiosnie:-( ale ja cierpliwa i czekam na kolejna wiosenna odslone:-D
    Poz. Dana


    Gość: Anna M, *.dynamic.chello.pl
    2013/04/21 12:14:53
    milusie te maleństwa :)


    paga-tek
    2013/04/21 13:14:33
    Sliczne malenstwa. Kokardka jest rzeczywiscie super, ale konwalie dla mnie wymiataja - to sa moje najulubiensze :)


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/04/21 13:33:31
    A moja kokardka jest super - dzieks...Kurczaki nieboraki tez + kwiatki...Trzymaj się Mala - mama


    Gość: edytag74, *.ip.netia.com.pl
    2013/04/21 14:43:34
    Słodkie maleństwa! Ciekawa jestem co z nich wykombinujesz :)
    Aniu, czy dostałaś maila ode mnie z australijskimi gazetkami? Bo nie wiem czy pod dobry adres wysłałam.


    jmariola
    2013/04/21 15:42:13
    A cóż to będzie, ciekawe:)


    aeljot
    2013/04/21 17:35:44
    Cudne maleństwa. I jaka ilość :)
    Może kolejna piłka lub coś podobnego , kolorowego i wiosennego :) ?


    gentiana
    2013/04/21 20:40:23
    Niebieski lubię najbardziej - fajne te maluszki :) Wiosenne


    cornelka2
    2013/04/22 06:52:39
    Maleństwa są super a napewno powstanie z nich coś bardzo fajnego trochę się domyślam zobaczę czy odgadłam pozdrawiam


    ann_margaret
    2013/04/22 14:35:18
    Super maleństwa hafcikowe! Najfajniejsze chyba są kuraczki:)))
    Hafcików jest 12, więc może będzie z tego jakaś piłka-zawieszka?:))


    drugi.maurycjusz
    2013/04/23 10:40:45
    cudne maleństwa! niemożliwe- Ania na różowej kanwie haftuje!!!!! stawiam na sześcienny breloczek:) gratuluję egzaminu!!!!:)))

    OdpowiedzUsuń