poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Coraz lepiej trafiam :D

Uchomisia, czyli Aneta z blogu Na facjatce napisała wczoraj w komentarzu, że moje prace zostały wydrukowane w najnowszym Cross Stitcherze! Maila ze zdjęciami też wczoraj dostałam, więc pochwalę się:)

Aneta, dzięki! :)

Numer 264 Cross Stitchera w pełnej okazałości.

ZdjÄ</span><span>?cie1466

I strona z listami od czytelników.

ZdjÄ</span><span>?cie1467

A wśród nich moje maleństwa!

ZdjÄ</span><span>?cie1469

Jak widać tym razem na publikację załapały się zeszłoroczne prezenty wymiankowe dla Dany (damar5). Większość wzorków zaczerpnęłam z Cross Stitchera, więc do nich wysłałam zdjęcie.

List oczywiście skrócili, nagrody nie będzie, a Dana im się rozmnożyła, ale i tak się cieszę:) Bo jest to moja 19 publikacja:D

Co napisałam?

„Co roku wymieniam się robótkami z przyjaciółką (tutaj dali, że z przyjaciółmi:P). Prace ze zdjęcia wykonałam dla mojej przyjaciółki Dany, która kocha niebieski kolor.”

Oryginał macie poniżej, a cały wpis tu.

DSC02609

A ja już myślę, co w tym roku zrobić dla Dany, bo czasu coraz mniej. I choć nie spotkamy się w tym roku osobiście, to wymianki sobie nie darujemy:P



A o co chodzi z tytułem? Chodzi o dodatek do gazetki! Kiedyś drukowali mnie w numerach, gdzie były koszmarne dodatki, a tym razem dodatek jest super hiper:) Zanim Aneta zdradziła mi radosną nowinę, dodatek widziałam już na kilku blogach i miałam wielką ochotę kupić gazetkę. Bo dodatkiem jest drewniany breloczek! Wzór co prawda bardzo badziewny, ale coś innego przecież też można wyhaftować:)

CrossStitcher-Issue-264-Pendant-Kit

To teraz czekam aż gazetka pojawi się w Joann:)



Wszystkim podmilankom dziękuję za komentarze:) Słodzić umiecie;P A tabliczki dodałam do kalendarza, żeby można było rozróżnić który to miesiąc. Podejrzewam, że z moją sklerozą to niedługo nie umiałabym ich prawidłowo rozpoznać:P



edytag74 – Eeee, nawet jak się coś dzieje, to nie piszę takich głupich wpisów. Piegucha nie jest od marudzenia i użalania się nad sobą:P

zmarta123 – Zawsze na wszystkie pytania odpowiadam, więc się nie przejmuj:) Wzory biorę z gazetek, z książek, z neta, ect. Zawsze są podane materiały i propozycja wykończenia, ale ja zwykle zmieniam to i owo. Najczęściej zmieniam rozmiar i kolor kanwy, żeby moje prace były małe i żeby nie haftować na białym badziewiu, bo nie lubię białego koloru. Co do wykończenia, to lubię nieco eksperymentować. Dla przykładu, moje cztery kalendarze od Lizzie Kate. Jak zobaczysz poniżej na zdjęciach projektantka zaproponowała oprawienie każdego z nich w ramkę.

Ten kalendarz haftowałam jako pierwszy

lizzie-f67-300

i wymyśliłam sobie makatki.

DSC08776

Drugi kalendarz...

lizzie-f43-model-200

przerobiłam na wafelki. Pomysł tak bardzo się spodobał, że kilka dziewczyn go skopiowało:)

DSC09033

W trzecim kalendarzu głównie z kolorem kanwy kombinowałam.

lizzie-flipit-oct-model300

I jak pamiętasz, zawiśnie na klamerkach.

DSC08567

A ostatni ...

lizzie-f31-flipit-october-model250

jest magnesikowy.

DSC08760



Tak samo było z tymi maleństwami z dzisiejszej publikacji. Motylki były częścią wzorów na różne kartki. Magnesikowe serce i gwiazdka miały być naszyte na buciki dla niemowlaków, a róża miała być różowa i przerobiona na guzik. 

Takie kombinowanie sporo czasu mi zajmuje, bo lubię mieć gotowy projekt w głowie zanim postawię pierwszy xxx, ale radochy i zabawy jest sporo:)

2 komentarze:

  1. Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/04/08 17:43:50
    Ja chyba ślepnę, albo mało spostrzegawcza się robię :) Może to już starość mnie dopada :) Od tygodnia na stoliku w domu, przy fotelu w którym haftuję, leży ta właśnie gazetka, którą już chyba z dziesięć razy przeglądałam i ja tego nie zauważyłam! Już źle ze mną! Dziś spojrzę jeszcze raz do CS i na pewno to zobaczę :)
    Aniu, gratuluję kolejnej publikacji!!! Szkoda tylko, że choć małej nagrody poskąpili.
    A nad breloczkiem też już myślę co by tam coś innego wyhaftować :)


    labores_pariunt_honores
    2013/04/08 17:57:23
    rety, człowiek nie zdąży napisać komentarza pod postem, a tu się nowy pojawia :D
    przy poprzednim chciałam powiedzieć, że skoro świstak uchwycony na focie, to wiosna przybyć m-u-s-i-!!! no i podziwiam wykończenie kalendarza!!! dodam jeszcze że chyba bijesz na głowę wszystkie hafciarki pod względem liczby publikacji! :))) i jak widzą w gazetach Twoje dane, pewnie sobie myślą: 'tej to nie mamy już co wysyłać, wszystko nam z magazynów wyczyściła' :D:D:D pozdrawiam!


    paga-tek
    2013/04/08 18:06:03
    Gratulacje! te malenstwa prezentuja sie super, nie dziwie sie ze zostalas wyrozniona :)
    A ten breloczek jest super, a widzialas gdzies takie breloczki do kupienia w sklepach, ale nie jako dodatek do gazety?


    Gość: Safrin http: niepowtarzalnie.blogspot.com, *.mmj.pl
    2013/04/08 20:10:28
    Ty tyle u nich publikujesz, że ja myślę, że powinnaś dać im namiary na swojego bloga i niech sami sobie wybierają co im się podoba :)


    zmarta123
    2013/04/08 21:30:40
    :) bardzo dziękuję za odpowiedź :) oczywiście chylę czoła :) prace jak zawsze zapierają dech w piersi ;-)
    Pozdrawiam


    damar5
    2013/04/08 21:51:08
    Ha ,dzieki Tobie i ja jestem w gazecie :-):-)
    Malenstwa sa sliczne czesto noszone a na magnesiki patrze co chwile :-)
    Swintuchy ,ze za takie cudnosci nie dali nagrody,niech sie wstydza .
    Wlasciwie to powinnam sie na nich obrazic ale chyba sobie tez fundne ta gazetke :-D
    Gratuluje Ci kolejnej publikacji i dzieki ,ze i mnie w pewien sposob do niej przemycilas hihihi


    Poz.Dana
    P.S. Reszte zaleglych wpisow poczytam i skomentuje jutro ,udanego wieczorku :-)


    P.S. Reszte wpisow obejrze jutro


    Gość: uchomisia, *.icpnet.pl
    2013/04/09 06:39:00
    Się polecam na przyszłość ;D I jeszcze raz gratuluję :)


    Gość: fejferek, 193.59.173.*
    2013/04/09 08:05:24
    hehe, niedługo osobna rubryka na listy od pieguchy będzie ;)
    pozdrawiam
    agnieszka


    iwonan_1
    2013/04/09 08:39:23
    Gratulacje!!! Wkrótce na pewno 20 publikacja... myslę, że to nastapi szybko, bo robisz takie cudeńka.. aaahhh (westchnęłam!).
    (Ale nagrodę to mogli jakąś przyznać, chociaż maleńką, nie?)


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/04/09 09:00:51
    Gratulacje!!!Prosimy tez o te" inne publikacje" /naukowe/...mama


    Gość: Edyta, 213.77.60.*
    2013/04/09 11:01:13
    Moje gratulacje. Te "maluszki" są rewelacyjne. Pozdrawiam serdecznie :)


    drugi.maurycjusz
    2013/04/09 12:38:18
    podpisuję się pod wpisem Edyty:)- też mam tą gazetkę od ponad tygodnia i totalnie ominęłam stronki bez wzorków!!! dureń jeden ze mnie!- a tam Ankowe piękności!!! Gratuluję, Kobietko,wspaniałe!!!:)))))


    blaksabat666
    2013/04/09 13:29:39
    serdeczne gratulacje :)


    cornelka2
    2013/04/09 14:22:24
    GRATULACJE!!!! kolejnej już publikacji maleństwa są naprawdę śliczne nawet je macałam i szkoda ,że nie nagrodzili takich piękności .pozdrowienia


    OdpowiedzUsuń
  2. aeljot
    2013/04/09 14:38:10
    Gratulacje. Szkoda, że tym razem be upominku.


    ann_margaret
    2013/04/09 14:43:21
    Gratulacje!! Powinnaś mieć stałą rubrykę w tych gazetkach:)))

    A ten breloczek już widziałam wcześniej na innym blogu i jestem bardzo ciekawa, jak będzie się na nim haftować, więc daj znać jak już nabędziesz i rozpoczniesz pracę:)


    anna-kalinska
    2013/04/09 17:35:57
    Gratuluję!
    Prace bardzo fajne, to i zostały opublikowane :))


    pelasia1.3
    2013/04/09 20:06:22
    gratuluję,a kalendarzowe miesiączki są śliczne...


    merignix
    2013/04/10 21:07:50
    gratuluję publikacji :) no i zazdroszczę kalendarzy i pomysłów na wykończenie :)


    Gość: monalisa2001, *.1-79-r.retail.telecomitalia.it
    2013/04/16 10:04:50
    A wiesz, ze ja jeszcze czekam na nagrode za artykul? Nic nie dostalam, napisalam do nich i mi nawet nie odpisali!!!


    nulka0101
    2013/04/23 06:37:12
    Jakie ciekawe i ładne rzeczy robisz! Jestem pod wrażeniem! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń