sobota, 6 kwietnia 2013

Wykańczam się :P

Maj coraz bliżej, więc biorę się i wykańczam niewykończone prace:) W tym tygodniu, po chyba miesiącu myślenia, skończyłam wreszcie kalendarz lodówkowy Lizzie Kate!


Zadanie trudne nie było, ale jak już wiele razy wspominałam, jak mi na czymś zależy to mam rułę:P Ale przynajmniej jestem bardzo zadowolona i nic bym nie zmieniła:)


Kalendarz zaczęłam haftować w grudniu 2012 roku a skończyłam na początku marca 2013 roku. Szybko i sprawnie:) Tylko styczeń był dokończony, reszta miesięcy czekała na moją litość:P


DSC08184


Do wykończenia całości potrzebowałam:


-magnesów w taśmie


DSC08193


- cieniutkich wstążek satynowych


DSC08196


- drewnianych tabliczek i niezastąpionego w labie – Sharpie:)


DSC08200


Na tabliczkach pojawiły się moje ukochane liczby rzymskie, do dziś pisane w dacie w notatkach z wykładów i w zeszycie z labu:) A niech sobie Amerykanie podziwiają:P


DSC08682


Najgorszym zadaniem okazał się wybór wstążek! Za dużo miałam opcji, ale jakoś się udało:) I każda tabliczka została ozdobiona satynową kokardką. Oj, jak ja lubię satynowe wstążeczki, zwłaszcza te cieniutkie:)


DSC08684


Przyszywanie były nieco czasochłonne, ale coś tam w tv oglądałam, więc nie zanudziłam się na śmierć:P Jak zobaczycie poniżej, tabliczki znajdują się z różnych stron hafcików. Przyszywałam je tak jak mi pasowało wizualnie do danego miesiąca.


Kolorki wyszły w większości akuratnie, więc chyba nie muszę nic podpisywać. Pooglądajcie w spokoju:)


DSC08731


DSC08733


DSC08737


DSC08740


DSC08742


DSC08745


DSC08749


DSC08755


DSC08758


DSC08760


DSC08763


DSC08765


I moja radosna kupka razem:D


DSC08767


DSC08770


Z tyłu każdy miesiąc ma przyklejone magnesiki.


DSC08774


Na koniec wszystkie razem:) Ojej, nie będę skromna i powiem, że to jest jeden z moich ulubionych kalendarzy Lizzie Kate:) Bardzo wesoły mi wyszedł:)


DSC08729


No i już wyjaśniam, bo pewnie kilka osób do teraz jest w szoku:P Tak, tłem jest różowy materiał w różowe róże:P Taki brudny róż i kupiłam go o zdrowych zmysłach. Nawet ździebko mi się podoba i na pewno powstanie z niego coś dla Matkasa:)


Aaa! To jeszcze wrzucę zdjęcie drugiego kalendarza. Kurak w jaju od kilku dni „straszy” mnie ze ściany:D


DSC08778


Dzisiaj wracając z zakupów udało mi się “upolować” świstaka! Już od dawna wiem, że zamieszkuje norkę na mojej wiosce, a nawet raz widziałam parkę! Także nie wiem czy na zdjęcie załapał się on czy ona, ale bardzo się cieszę, że na mój widok udawał umarlaka, więc tak szybko nie citnął:P


DSC08722


W tle moja pralnia i listonosz. A tu zbliżenie na świstaka:)


Clipboard01


 


Już na sam koniec muszę Was zarazić:P 20 kwietnia nasz kampus odwiedzi zespół z Karoliny Północnej, Delta Rae. Do wczoraj jeszcze o nich nie słyszałam, ale od wczoraj nie umiem przestać ich słuchać. A zwłaszcza dwóch piosenek. Jedna z nich poniżej. Melodia wpadająca w ucho a tekst super:) Bardzo energetyczna piosenka, a energii ostatnio sporo potrzebuję:)







 Druga piosenka wpisuje się w moje ulubione halloweenowo-wiedźmowate klimaty:D








Dziękuję za komentarze:) Matkas wybrała czerwoną ramkę.


 


edytag74 – Zapomniałam ostatnio się spytać! Edyta, podlinkuj mi blogi na których widziałaś „moje” elfiki! Chyba zaglądamy w inne miejsca, bo ja ich jeszcze nigdzie poza działem listowym w Crazy i kilka lat temu na blogu damar5 nie widziałam:(


 

1 komentarz:

  1. Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/04/06 23:54:21
    No no no. Piękne to wszystko :)
    A do szukania swoich fotek używam wtyczki do przeglądarki chrom, która szuka podobnych obrazków :D


    paga-tek
    2013/04/07 00:18:20
    Te tabliczki przy haftach wygladaja swietnie. Caly kalendarz jest super. Podoba mi sie kazdy miesiac bez wyjatku :)


    iss-ola
    2013/04/07 01:34:56
    kolorowo, pięknie i radośnie na dokładkę oryginalnie!
    SUPER! Brawa dla wizjonerki :)


    Gość: Katarzyna G, 213.233.148.*
    2013/04/07 03:14:27
    No to żeś się wykończyła :)


    anna-kalinska
    2013/04/07 06:48:51
    Takie wykończanie to lubię :)) Kalendarz w całości robi wrażenie. Świetnie dobrałaś wstążeczki do każdego miesiąca, no a te tabliczki - SUPER!


    isana_haft
    2013/04/07 10:30:23
    Takie wykończenia to ja lubię ;]
    Efekt kalendarzowy wyszedł rewelacyjnie. Swego czasu szukałam magnesu w taśmie, ale nie udało mi się znaleźć. Udanego kwietnia ;)


    Gość: edytag74, *.ip.netia.com.pl
    2013/04/07 11:12:29
    Jak zobaczyłam u siebie tytuł Twojego wpisu to się przestraszyłam, bo pomyślałam, że Ci się coś stało :) "Wykańczam się" - no ekstra :))
    Kalendarz śliczny i faktycznie baaaaardzo wesoły! Każdy miesiąc jest fajny.
    A jeśli chodzi o elfinki to jak zobaczę je gdzieś kolejnny raz to prześlę Ci link, bo tak to nie pamiętam gdzie je dokładnie widziałam. Na pewno gdzieś w formie poduszeczek-zawieszek widziałam.


    aeljot
    2013/04/07 11:51:46
    Cudnie wyszły. Fajny pomysł z tabliczkami, dodatkowa ozdoba zawsze się przyda :)


    tychna
    2013/04/07 12:26:47
    kalendarz bardzo ładny ale jeszcze bardziej podoba mi się sposób w jaki jest zrobiony - wyszły z niego genialne magnesy na lodówkę!


    Gość: Uchomisia, *.icpnet.pl
    2013/04/07 12:38:02
    Superaśny kalendarz :) Chciałabym taki :D A wiesz, że w "Cross Stitcher" nr 264 są Twoje prace? :) Gratulacje :)


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/04/07 12:53:20
    Swistak Super gość , a kalendarze jak zawsze oki...Trzymaj się - mama


    zmarta123
    2013/04/07 13:13:48
    Mam pytanko :) Czy rzeczy które haftujesz (np. ten kalendarz) bierzesz z jakiegoś czasopisma, gdzie jest cała instrukcja i potrzebne materiały? Z góry przepraszam jeżeli pytanie jest infantylne :), ale ja nigdy w życiu nie haftowałam :), a wydaje się to fajną zabawą:)
    Pozdrawiam


    zakreconamysia
    2013/04/07 16:08:52
    Mi kalendarz się niezmiernie podoba, a pomysł na wykończenie go - super oryginalny ;o)


    1_iwonan
    2013/04/07 16:16:13
    Ale piękny koniec... Wszystko dobrałaś i zaplanowałaś super, znowu przesyłam słowa uznania dla Twojego talentu, pomysłowości i perfekcji wykonania!


    cornelka2
    2013/04/08 08:28:51
    Kalendarz- Boski. Bardzo mi się podoba wykończenie wszystko pasuje jak ulał .Swistak to cwaniak ,a pierwsza piosenka super słuchałam kilka razy pozdrawiam


    ann_margaret
    2013/04/08 14:44:16
    Fantastyczny kalendarz!! Taka "kupka" hafcików wygląda rewelacyjnie:D
    I - jak za każdym razem - bardzo podoba mi się Twój staranny wybór dodatków. To właśnie te maleńkie szczegóły sprawiają, że Twoje prace są wyjątkowe:)
    Magnesów w taśmie jeszcze nie widziałam, to musi być spora wygoda.
    Nie powstrzymam się przed wskazaniem moich ulubionych miesięcy: ten z owieczką i najfajniejszy - zajączek wielkanocny! No cudne są:)))
    P.S. U Ciebie to całkiem sporo dzikiego zwierza się kręci:D


    damar5
    2013/04/09 12:03:42
    Najfajniejsze wydanie ze wszystkich kalendarzy ,kolorowy,oryginalny,fantastyczny!
    Tabliczki ze wstazeczkami dodaja uroku ,bardzo,bardzo mi sie podoba :-)
    Calosc robi ogromne wrazenie!
    Poz.Dana


    Gość: Carse, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/04/10 17:09:30
    Bardzo ładnie się wykańczasz, nie powiem ;) Ten kalendarz i mi podoba się najbardziej, jak już skompletuję do niego wszystkie muliny, też go wyhaftuję - i mam już co do niego plany ;] Inne niż Twoje, chociaż potrafisz inspirować, to fakt!

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń