wtorek, 9 sierpnia 2011

Z kolcami:P

Wpadłam jeszcze na chwilkę pokazać moją dumę:P Bo dziś nie będę skromna:P Sześć kaktusów:D Wiszą sobie o tak nad moim łóżkiem i duma mnie rozpiera:P


DSC07579


Jak widać kolejne obrazki co nie wiszą od linijki:P Haftowane też jakieś 10 lat temu. Wzory z Anny, choć trochę pozmieniane przeze mnie. Ramki z Geanta.


Dwa pierwsze obrazki wyszyłam dokładnie wg wzoru.


DSC07581


DSC07587


Trzeci w oryginale miał być tablicą na notatki, ale zmniejszyłam ramkę xxx, aby miała ten sam rozmiar co pozostałe i jest obrazek:) I ten kaktus najbardziej podoba mi się z całej gromadki:)


DSC07588


Pozostałe 3 kaktusy miały być aplikacjami na poduszki i w ogóle nie miały haftowanych ramek. Dlatego też wszystkie trzy ramki to kolorystyka wybrana samodzielnie:)


DSC07583


DSC07584


DSC07590


Najbardziej podobają mi się doniczki, a nie same kaktusy:P


 


Dziś Matkas przymusiła mnie jeszcze do wykończenia misia, którego wyhaftowałam już 3 lata temu. Była to moja pierwsza praca wykonana w Stanach. Jest to misio z zestawu Dimensions, który kupiłam w Tuesday Morning. Pierwszy raz wtedy haftowałam na kanwie plastikowej i bardzo mi się spodobało:) Tylko jakoś pomysłu na wykończenie nie miałam aż do teraz. Dodatki czyli filc i wstążkę Matkas sama wybrała, ja bym chyba dała niebieskie dodatki.


DSC07629


DSC07631


DSC07633


DSC07634


DSC07635


DSC07636


 


Jutro po 6 odlatuję z Przyrzowic:( I do boju w Hameryce, bo w poniedziałek pierwszy dzień pracy:) Do „usłyszenia” z Michigan:P


 


 


malgorzata-p17 – W hafcie dwustronnym krzyżyki muszą być skumulowane, wtedy ładnie wychodzi. Jeśli masz przerwy, to przeciągaj nitkę pod innymi krzyżykami albo kombinuj w inny sposób. Haft dwustronny to technika dla kombinatorów, nie ma jednej prostej instrukcji do wszystkiego:( Pocieszające jest tylko to, że im więcej się haftuje, tym lepiej to wychodzi:) Powodzenia i daj znać jak Ci idzie!


joasia2000 – Zgapiaj śmiało:) I żadna ze mnie pani, Anka jestem:P


sztukasplotu – Dziękuję za pierwszy komentarz:)


yustynia – Dużo zdrowia życzę:) O jarmarku w Gliwicach słyszałam, ale jakoś nie było okazji jechać:(

2 komentarze:

  1. yustynia
    2011/08/09 20:28:16
    No nie, ledwo skończyłam pisać ostatni komentarz, a tutaj hop i nowy wpis.
    Dziękuję za życzenia :) W ramach uściślenia to moje chorobowe związane jest z chorobą, która kończy się zazwyczaj po 9 miesiącach ;)
    Ale wracając do wpisu, kolczasta kolekcja ścięła mnie z nóg, a misiaczek mnie rozmiękczył.
    Cuuuuda.


    ella1101
    2011/08/09 20:36:09
    Kaktusy super i misiaczek fajowy. Pozdrawiam, milego lotu i miekkiego londowania.


    asiulla_13
    2011/08/09 20:51:58
    Super kaktusy! I pomyśleć, że 10 lat temu były takie fajne wzory ;)
    Często odwiedzam Pieguchowo, ale pierwszy raz odważyłam się skomentować.
    Świetny blog - zawsze coś się tutaj dzieje ;)
    Nieśmiało zapraszam na mojego raczkującego bloga.


    Gość: Plichcia, *.ghnet.pl
    2011/08/09 21:28:37
    Aniu miłego lotu !!!!


    edyta350
    2011/08/09 21:38:32
    Bardzo mi się podobają kaktusy. Jako była właścicielka 100 egzemplarzy realnych stwierdzam, że są świetne. Misio - uroczy. Pozdrawiam


    OdpowiedzUsuń
  2. Gość: nuriko, *.net.pulawy.pl
    2011/08/09 21:42:03
    Szerokiej drogi :) Pozdrowienia



    labores_pariunt_honores
    2011/08/09 22:33:25
    faktycznie ten Twój ulubiony kaktus najśliczniejszy, choć wszystkie piękne!!! ale masz cudny pokój pełen własnej twórczości!!!!!!!!!! :))))))))))))))
    udanego lotu i dawaj znać z USA, moja znajoma jest teraz w Chicago przez dwa tyg.- zrób rekonesans co w sklepach amerykańskich piszczy, daj mi znać - a ona obiecała mi przywieźć zamówienie :D:D:D oczywiście jak znajdziesz czas i będzie Ci się chciało pobuszować po ichnich sklepach hafciarskich :P
    pozdrawiam!


    Gość: Iwonka, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2011/08/09 22:39:23
    Aniu, już wyjeżdżasz? szkoda :( Kiedy wrócisz na stałe do Pl ?
    Kaktusy fajne, ale masz rację doniczki najlepsze :)


    alexls
    2011/08/09 23:35:31
    Alez Ty Aniu masz ogromny dorobek prac krzyzykowych! Sypiesz nimi jak z worka bez dna! Kolekcja kaktusow przeurocza!
    Zycze Ci pomyslnego lotu i oczywiscie wnioskuje o szybkie wiadomosci po ladowaniu!

    Usciski!


    misia-be
    2011/08/09 23:53:28
    I dobrze, że jesteś dumna!! kaktusy są świetne a te igiełki na nich to już wogóle rewelacja. jeszcze takich nie widziałam nigdzie:)
    Misio słodziutki :P


    ulikop
    2011/08/10 00:10:10
    spokojnego lotu!
    Kaktusy pierwsza klasa!


    Gość: Haneczka, *.adsl.inetia.pl
    2011/08/10 06:47:21
    śliczne kaktusiki,nie wspominając o doniczkach...;-)))
    ale misiaczek mnie powalił,jest taki słodziak...:-)))
    miłego lotu życzę..i do usłyszenia w Hameryce...
    buziaki Hania :-)))))


    damar5
    2011/08/10 06:58:35
    No to teraz poszalalas z tymi kaktusami :) Wszystkiego moglabym sie spodziewac ale nie kaktusow hehehe Ja wyhaftowalam tylko dwa i to takie same i bardzo malych rozmiarow :)
    Twoje sa swietne ,haftowane ramki i doniczki dodaja im meksykanskiej nutki :)
    Misio slodki i uroczy :)
    Jeszcze raz szczesliwej podrozy :) To sie wynudzisz w tych Niemcowicach :(
    Poz.Dana


    malgorzata-p17
    2011/08/10 08:37:24
    dziękuję za radę!
    a kaktusy są zachwycające!!!! możesz być dumna!


    renataa25
    2011/08/10 09:30:52
    Kolczaste hafciki są super, ale to misio mnie zauroczył i zdobył moje serducho!!! Czy mogę prosić o wzorek, jeśli nie zrobię kłopotu!!! Życzę miłej podróży:))


    lideczka102
    2011/08/10 09:46:31
    Kaktusy są świetne.A misiaczka dobrze,że wykończyłaś,bo nie będzie dłużej leżał w szufladzie,a jest śliczny.Czas Twojego pobytu w kraju bardzo szybko upłynął ,za szybko :)


    aeljot
    2011/08/10 12:53:37
    Śliczny ten misiak.


    cornelka2
    2011/08/11 07:43:18
    Kaktusy piękne jeszcze nigdy nie robiłam, a misio to cud miód przepiękny
    Czekam na wpisy pozdrowienia


    edytadzik24
    2011/08/11 09:28:34
    Aniu kaktusy nieziemskie :) niesamowicie wyglądają na ścianie w takiej kolekcji. CUDO!!!
    Ale miś powalił mnie na kolana, ja jako wielbicielka misiowa haha śliczny jest. Aniu wysłalam Ci wzór nie wiem czy doszło i czy jest ok jakby coś daj znać czy zrobić inne fotki.
    Pozdrawiam Edyta


    monludki
    2011/08/12 07:51:44
    faktycznie kaktusy cudeńko:)
    Trafiłam do Ciebie nie dawno, ale się uzależniłam od odwiedzania Twojego kącika:)
    Przyzwyczaiłaś mnie do tego, że codziennie mogłam czytać nowe wpisy a teraz.. cisza:) Szybko dawaj nam znać co u Ciebie?:) Jak przebiegła podróż?:) No i czy już przywykłaś do "nowej" codzienności:)
    Pozdrawiam cieplutko:)


    Gość: obrazki do haftu, 212.106.159.*
    2016/01/15 13:56:40
    Hehe takie kaktusy nie uschną ani ich podlewać nie trzeba

    OdpowiedzUsuń