wtorek, 16 sierpnia 2011

Rekonesans zrobiony, lista zakupów się wydłuża:P

Tak, tak! Byłam w moich ukochanych sklepach robótkowych! I to nie raz, nie dwa, nie trzy, ale codziennie od przyjazdu:P I czułam się jakbym wchodziła do nich po raz pierwszy, bo tyle nowości, ale też i bezczelnie pozmieniali mi rozmieszczenie niektórych rzeczy:P


No to zaczynamy! Nie wszystko mi się podoba, ale chciałam Wam pokazać nowości! Zdjęcia kijowe, bo robione w sklepach na szybko:P Teraz sama mam sporo myślenia, bo nie wiem co sobie kupić:D A weekend z kuponami 50% się zbliża:D


A ciekawie zaczęło się robić już w meijerze, gdzie robiłam zakupy spożywcze! W sklepach pełno artykułów szkolnych a wśród nich takie pachnące stempelki:)


DSC07649


I nowa gazetka na półce!


DSC07650


W Joann Dimensions atakuje!!!!!!!


Miałam dobre przeczucie i moja wymarzona torba wisi sobie na wieszaku i mnie kusi!


DSC07665


A obok niej takie przywieszki do uszycia z kolorowych materiałów:)


DSC07664


DSC07718


DSC07719


DSC07720


Jest też fajowa poszewka na jasiek:)


DSC07671


I taka jedna pokojowa:D


DSC07721


I kilka poszewek z ptaszkami.


DSC07716


Nawet zestawy do uszycia laleczek:(


DSC07715


Czy zrobienia swojego własnego obrazka z różnych kolorowych materiałów.


DSC07717


Filcowy zestaw do kawy:)


DSC07672


I sporo zestawów do samodzielnego wykonania rzeczy z filcu!


DSC07708


DSC07709


DSC07710


Oraz gotowce z filcu:P


DSC07706


DSC07707


DSC07711


DSC07712


DSC07713


DSC07714


A u góry sugestia wykorzystania:P


DSC07705


Są też nowe zestawy do punch needle!


DSC07668


DSC07669


DSC07670


Po takich wrażeniach ruszyłam na drugą stronę parkingu do Michaelsa a tam..... kolejny zawrót głowy! Niby podobne rzeczy, a jednak inne zestawy:D


DSC07682


DSC07683


DSC07684


Ręczniczek.


DSC07685


Miseczki z filcu!


DSC07679


Zestaw do xxx:)


DSC07675


I do haftowania głównie łańcuszkiem na „pomalowanym” płótnie:)


DSC07674


Oraz pełno zestawów Marthy Stewart do wykonania najróżniejszych rzeczy!


DSC07676


DSC07677


DSC07678


DSC07686


Pojawiły się też zestawy świąteczne:D Głównie filcowe, ale nie tylko.


DSC07687


DSC07688


DSC07689


DSC07690


DSC07725


DSC07726


DSC07727


DSC07728


Na półce ze świąteczno-zimowymi wstążkami spodobały mi się taśmy uszyte z materiału ala koc:)


DSC07737


Na dobicie byłam jeszcze w Hobby Lobby!


Ja na to kicham, bo nie używam, ale może Was zainteresują takie bobinki:P


DSC07739


DSC07741


Jest nawet odpowiednie pudełko na nie:P


DSC07762


DSC07764


Tutaj też nowe filcowe akcesoria:)


DSC07760


DSC07761


A także coś, co mi się bardzo spodobało! Nowe wzory na porfelik na monety,


DSC07747


kosmetyczkę


DSC07749


czy pochewki na sprzęt elektroniczny:)


DSC07751


DSC07753


Już kiedyś kupiłam na przecenie takie pochewki na okulary, ale z innymi motywami, więc na te kawowe wzorki chyba się skuszę:) Tylko nie wiem, na który rozmiar? A w środku jest wszystko do wykończenia tych pochewek.


DSC07757


No to tyle:P Nic z tego jeszcze nie kupiłam, ale już intensywnie myślę. Choć wcale mi się nie śpieszy, w końcu mam kilka miesięcy na zakupy:P Tyle jeszcze kuponów przede mną i okazji, na które mogę sobie coś kupić:P


Ale żeby Was nie rozczarować jakieś zakupy porobiłam:) Przecież nie byłabym sobą, gdybym po tak długiej przerwie miała wyjść ze sklepów z pustymi rękoma:P Ale o tym innym razem, bo będzie sporo zdjęć:D


 


Dziękuję za wszystkie komentarze odnośnie moich ścian:) Cieszę się, że Wam się u mnie spodobało!


A jeśli chodzi o odkurzanie, to.... bardzo je lubię:D Mam swoją technikę – nie ściągam niczego tylko biorę w łapkę pędzelek z naturalnego włosia i odkurzam w ten sposób:) Polecam! No, ale może ja jestem po prostu nienormalna, że lubię sprzątać i odkurzać swoje duperele?:) Tak samo zresztą mam z dentystą i fryzjerem:P Wizyty u dentysty uwielbiam!!!!!!!! Nie ma to jak satysfakcja, gdy dentysta po roku przerwy zagląda do szczęki i po obejrzeniu wszystkich zębów mówi „nic nie mam do roboty, do zobaczenia za rok”:P Tak było w tym roku:D Natomiast wizyty u fryzjera nie cierpię! Ciarki mam na całym ciele jak mi grzebie we włosach:( Brrrrr:(


 


drugi.maurycjusz – Już nie moge się doczekać na zdjęcia półeczki! :)


anek-73 – Aniu, u Ciebie to widziałam znacznie większy luz na ścianach niż u mnie:P


pagatek – Bo żeby mieć wybór filmów to trzeba latać Lufthansą:P A na Reksia to ja bym się akurat skusiła, kiedyś bardzo go lubiłam:)


jojcia – U mnie książek też pełno, ale tych „kilka” półek już Wam oszczędziłam:P


renataa25 – Przecież pisałam, że znalazłam przez przypadek, więc żaden problem:P

2 komentarze:

  1. Gość: fejferek, 193.59.173.*
    2011/08/16 08:30:04
    łaaaa! ale cuda! te zestawy do needlepointu, te zestawy filcowe, no i te bobinki! pudełko to nie problem samemu tak ozdobić, ale takich fajnych bobinek to bym nie mogła przepuścić! nie używałabym ich do nitek, tylko na jakichś skrapach bym je widziała, ech :) najchętniej sama bym połowę z tego co pokazałaś wykupiła, a to tylko rzeczy z działu hafciarskiego, ciekawe ile śliczności bym mogła z części takich dla skraperek wynieść ;)
    chyba to dobrze, że u nas takiego zaplecza fajnego nie ma, bo byśmy wszystkie z torbami dawno pod mostem wylądowały (za to miałybyśmy siaty cudownych przydasi i zestawików :) )
    zaraz naskrobię do ciebie maila i prosiłabym o odpowiedź do końca tygodnia, jeśli można :)
    pozdrawiam
    aga


    anenia-vladona
    2011/08/16 09:00:04
    jejku jakie fantastyczne rzeczy mają w tych hamerykańskich sklepach :-) ja jako maniaczka wszelkich kuchennych motywów oderwać oczu nie mogłam od tych wzorków z filiżankami i kubeczkami ... ja tez nie używam bobinek ale pudełko na nie jest przepiękne ....
    już nie mogę się doczekać wpisu z Twoimi zakupami - bo na pewno śliczności pokupiłaś
    anenia aneniowewytworkipotworki.blogspot.com/


    Gość: barboorka, *.adsl.inetia.pl
    2011/08/16 09:00:13
    Po głębokim namyśle stwierdzam, że dobrze, że mieszkam w tej Polsce, w której trzeba się mocno nabiegać i najeździć, żeby znaleźć dobrze zaopatrzony sklep z pierdółkami. Gdybym miała je tak blisko jak Ty, moja rodzina chodziłaby boso, głodna, w ciuchach sprzed lat, ale z nowymi rękodziełami swojej matki i żony :D A tak, to przynajmniej są odpasieni i ubrani :)


    OdpowiedzUsuń
  2. yustynia
    2011/08/16 09:44:36
    Ach, do wszystkiego się łapki wyciągają...


    barbaratoja
    2011/08/16 09:44:56
    Nie wszystko akurat dla mnie, niestety większość tak;-0
    A gazetka ze wzorami na świąteczne zawieszki... choram jest;-(


    alex_sue
    2011/08/16 10:16:42
    te bobinki i pudełko przecudowne! :D


    damar5
    2011/08/16 10:23:24
    No faktycznie sporo nowosci,jedne ladne drugie ladniejsze :PZ pewnoscia wybierzesz cos gustownego :)
    Poz.Dana


    Gość: edytag74, *.internetdsl.tpnet.pl
    2011/08/16 10:47:31
    Cudne te nowości, naprawde ciężko się zdecydować. Ciekawe czy jakiś ułamek z nich dotrze do Polski? Mnie bardzo spodobało się pudełko na bobinki, świetne jest ale ja mam obsesję w temacie kuferków, pudełek itp. więc nic dziwnego. Cała reszta też jest super. Zazdroszczę przyszłych zakupów!


    mamuska73
    2011/08/16 11:01:04
    wow ale cudeniek ale za gazetke swiateczna to bym dusze diablu oddala
    ja nie wiem ale jestem powaznie uzalezniona od schematow bozanarodzeniowych


    magda.madziula
    2011/08/16 11:26:14
    już się zatęskniłam za amerykańskimi relacjami :) więc egoistycznie powiem - super że już wróciłaś za wielką wodę :)


    labores_pariunt_honores
    2011/08/16 12:18:42
    Aniu jesteś jak solidna firma - pełne sprawozdanie z nowości :D
    urzekły mnie te bobinki! i pudełeczko na nie - jejku ale tam jest wybór, aż chce się haftować!!!! albo chociaż cieszyć oczy tymi cudeńkami! nawet filc wygląda uroczo :)))))
    właśnie sprawdzam sobie asortyment na stronach www joann i hobby lobby, bo michalesa strona coś szwankuje. a może są jeszcze jakieś sieci sklepów hafciarskich?
    pozdrawiam!!!!!


    morsia
    2011/08/16 14:20:45
    Jakoś Ci tak powiem, że mnie nic specjalnie tym razem nie zachwyciło. :D Może to i lepiej... ;)


    renataa25
    2011/08/16 15:57:03
    Faktycznie kusiisz tymi zdjeciami, wszystko mi się podobało i też miałabym problem co pierwsze kupić:)))


    misia-be
    2011/08/16 16:26:29
    Jak ja ci zazdroszcze tych sklepów!!! Nawet oglądanie takich cudów sprawia że świruje :) chyba bym ze sklepu nie wyszła... no chyba żeby mnie wyrzucili tuz przed zamknięciem :D:D
    Mój numer jeden to ten ocieplacz na kawke :) super!!
    A bobinki też śliczne... i to razem z pudełeczkiem...hmmm.. ale się rozmarzyłam, ale to przez to że zostały mi dwie bobinki bez mulinek a reszta zagospodarowana :P muszę poszukac jakiegoś ładnego papieru żeby sobie zrobić jakies kolorowe! A co? :P


    prawdziwadoris
    2011/08/16 18:44:41
    Faktycznie wspaniałości i chciałoby się mieć wszystko.
    Pozdrawiam


    koraliki_agi
    2011/08/16 19:38:55
    ale dużo filcu. Świetne zestawy, szczególnie urzekły mnie świąteczne. A kiedyś wyszyję ten obrazek plażowy. Marzy mi się od jakiegoś czasu. Pozdrawiam.


    Gość: pagatek, *.user.msu.edu
    2011/08/17 03:29:20
    Bobinki juz widzialam sa super i to pudelko na nie tez, ale u mnie takiego nie widzialam :(. Przez Ciebie jutro jade do Michaelsa :P. Same pieknosci nam tu pokazalas. Ja jeszcze sie po powrocie pozbierac nie moge dlatego mam takie opoznienia sklepowe :P.
    Ty masz poprostu szczescie do samolotow. Lufthansa lecialam kilka razy i nigdy nie mialam wyboru filmow. Ale to zalezy od modelu samolotu. Moj tesc az sie nadziwic nie moze ze ja zawsze tak trafiam.
    Ja rowniez uwilebiam wizyty dentystyczne, a fryzjer zawsze doprowadza mnie do rozpaczy. Dlatego do fryzjera chodze jak juz naprawde musze i to nie jest zadna przyjemnosc.


    Gość: http: uagnieszki.blogspot.com, *.dynamic.chello.pl
    2011/08/19 10:01:51
    ale cuda!!!!!!!!!!!!!!!! normalnie chyba nie będę już do Ciebie zaglądać ;)


    ann_margaret
    2011/08/21 19:13:03
    Tymi dimkami to mi smaka narobiłaś... Ciekawe, kiedy u nas się takie pojawią:))

    OdpowiedzUsuń