poniedziałek, 1 sierpnia 2011

W bikini:P

Drugi nowy kalendarz już od rana wisi na ścianie i mnie straszy:( Przypomina mi, że to moje ostatnie kilka dni w domu na cały kolejny rok:(


Kalendarz prawie dokończyłam w Michigan w maju. A dlaczego prawie? Bo brakowało mu guzika z arbuzem, który już od roku był w Katowicach:P


Ręcznie malowany karpuzi:D


DSC07338


Tytułowe bikini:P Musiałam je na super glue przykleić, bo nie miało uchwytów guziczkowych.


DSC07337


Trzy małe czarne guziczki:)


DSC07339


Japonki, pod które dobierałam kolor bikini:P


DSC07340


Odblaskowa wstążka:P Miałam inną w lacie, czerwono-niebieską, ale nie pasowała.


DSC07341


I kalendarz gotowy!!!!!!!


DSC07336


 


 


ulikop – Widzieć, pewnie widziałam kanwę do needlepointa, ale muszę najpierw sprawdzić czego szukam, bo nie będę całego sklepu wykupywać. Już się na tkaninie do hardangera przejechałam w ten sposób:(


anenia-vladona – Dziękuję:) To miłe, co piszesz:) Zawsze staram się sensownie dobrać dodatki, żeby nie popsuły hafciku.


magda.madziula – Dzięki, na pewno zajrzę co to za tkanina.


renataa25 – To czekam na Twój kalendarz:)


labores – A byłaś kiedyś w Grecji? Tam jest zupełnie inaczej niż w Chorwacji:) Mnie się w Chorwacji bardzo nie podobało, ale nie będę wchodzić w szczegóły:(

1 komentarz:

  1. Gość: ellie, *.internetia.net.pl
    2011/08/01 21:30:43
    Tasiemka powaliła mnie z nóg!! Jak zwykle z pomysłem dopracowany kolejny miesiąc :)


    Gość: jojcia, *.internetdsl.tpnet.pl
    2011/08/01 21:31:58
    Świetny kalendarz. Wszystko ma swoje miejsce, Komplet plażowy idealny, arbuz na gorące dni wspaniały, a ten haftowany ma nawet pestki.
    pozdrawiam.


    damar5
    2011/08/01 21:36:23
    Dodatki powalily mnie na kolana :) to bikini jest bombowe! Calosc cudna az chce sie patrzec i patrzec :)
    Poz.Dana


    renataa25
    2011/08/02 09:03:57
    Hafcik uroczy, ale te Twoje dodatki są rewelacyjne!!! Od razu hafcik ma oryginalne "image":)))


    edytadzik24
    2011/08/02 10:23:20
    Codziennie zaglądam i podziwiam :) po wpisie z gazetkami poleciałam po wene i hafty polskie haha oczywiście w kiosku była tylko złota kolekcja i nic mi się nie spodobało więc sobie darowalam :) ale ściągnełam z chomika wene i jestem zdziwiona, że takie super rzeczy tam są :) iryski z bibuły powalaja na kolana i pomyśleć, że tak banalnie prosto się je robi a efekt rewelacyjny :)
    O łatki aidowe będę gnębić pasmanterie w Legnicy bo mają ponoć duży asortyment ale go nie wystawiają w necie a na allegro mają tylko mulinke i kanwe :/ ah ubogość tych naszych sklepów czasami mnie przeraża ;/

    Kalendarze cudne :) i tak super kolorowe.

    Pozdrawiam serdecznie


    Edyta
    Gość: , 153.19.150.*
    2011/08/02 10:31:57
    bikini pierwsza klasa :)


    labores_pariunt_honores
    2011/08/02 10:56:00
    cudeńkowe bikini!!!!!!!! masz nosa do dodatków :D
    w Grecji nie byłam jeszcze, może kiedyś (właściwie na Kretę, podobno różni się od Grecji kont.)
    a Chorwacja przywita mnie poraz 5 :)) ale za każdym razem jestem w innym miejscu, różni się i klimatem, widoczkami, zabytkami i jedzeniem, fajnie jest to odkrywać! nawet dogadać się po polsku idzie :))))))
    może źle z pogodą trafiłaś?


    cornelka2
    2011/08/02 13:08:28
    No muszę przyznać rację Danusi dodatki zawsze są u Ciebie dobrane bąbowo
    Bikini też mnie powaliło super naprawdę pozdrowwnia


    pani_mrowka
    2011/08/02 18:26:59
    Guziczki przepięknie dobrane, zazdroszczę takich guziczków. Pozdrawiam


    iwonan_1
    2011/08/02 20:08:26
    Rewelacja!!! Uwielbiam twojego bloga!
    tylkoprzyjemnosci.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń