poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Małe i kolorowe :]

Czyli mój ulubiony rodzaj hafcików:) I do tego jeszcze oprawione w kolorowe rameczki:) Zawsze staram się oprawiać moje hafciki w kolorowe ramki, bo są od razu weselsze. Ciemne ramki od razu nadają ponury nastrój:(


A wszystko znowu zaczęło sie od ramek! Kupiłam je wiele lat temu w Ikei, bo były małe i kolorowe. I do nich właśnie dobierałam małe hafciki. Większość zworów jest z Anny. Widać na nich, że dopiero raczkowąłam w xxx, haftowałam je też zaraz po zakupie ramek, ale je też lubię:) Chyba tylko ciaćka z dziurką nie lubię, a resztę haftów bardzo, bardzo:P


Kolory sama dobierałam z Ariadny.


Papuga powstała pierwsza i jest to ramka nie z Ikei, ale kupiona jeszcze wcześniej przez Matkasa.


DSC07261


I hafciki “ikejowe”:P


DSC07270


DSC07262


DSC07264


DSC07266


DSC07269


Szkoda, że w Ikei już nie ma tych ramek, ponieważ chętnie wyhaftowałabym więcej takich małych hafcików:(


 


To już chyba mój ostatni wpis z Polski, bo w środę rano wylatuję z Katowic:( Szkoda, że te wakacje tak szybko minęły, a następne dopiero za 9 miesięcy;(


 


anek-73 – Aniu, mój tata już od prawie 30 lat pracuje z drewnem wszelakim i jestem pewna, że nie zniszczy mi półeczki:) Ale dziękuję za troskę:) Z farbą olejną to się „przejęzyczyłam”, chodziło mi o olej koloryzujący. A moja półka ma przebarwienia ze słońca, więc wolałabym z nią coś zrobić, zwłaszcza, że po „ulepszeniu” będzie się ją lepiej trzymało w czystości. Odważna jesteś ze szczotką! Ja myłam delikatnie wilgotną ściereczką, broń boże z jakimś płynem:(


chica111 – Iza, to pokazuj na blogu swoją półeczkę! Jestem jej bardzo ciekawa, bo nawet nie wiedziałam, że zbierasz naparstki, jak wysyłałam Ci jeden.


damar5 – Dana, bo Ty się nie znasz:P


alexls – Olu, koniecznie musisz pokazać Twoje nowe naparstki oraz te pamiątkowe! I to czym prędzej:)


barboorka – Wystawców było tak wielu w Bytomiu, że Maciek od razu zmęczył się od samego patrzenia:P I prawie wszyscy mają prawdziwe starocie, więc jest co oglądać. Chińskiego badziewia nie zauważyłam, no może jedno stoisko z zapachowymi kuleczkami drewnianymi:P


kasiaparkview – Dobrze widziałaś, półka ma przebarwienia ze słońca. Tata tylko rzucił na nią okiem i od razu to stwierdził, dlatego chcę ją jakoś pomalować.

1 komentarz:

  1. malgorzata-p17
    2011/08/08 17:34:24
    fajne obrazeczki:)
    mam pytanie o haft dwustronny? na kursie swoim pokazujesz szlaczek ktory jest ciągiem krzyżykow a jak ten haft zrobić gdy są odstępy między krzyżykami - np haftuję postać ludzką? bo probowałam wg Twego kursu i nie wyszło:(


    Gość: joasia2000, 213.199.243.*
    2011/08/08 20:00:44
    Śliczne hafciki , szkoda że w ikiei nie ma już tych ramek . A tego marynarza to chyba sobie zgapię (oczywiście jeśli pani nie ma nic przeciwko )
    POZDRAWIAM !


    sztukasplotu
    2011/08/08 20:58:43
    Często bywam tu u Ciebie i podziwiam wszystkie cuda popełniane przez Ciebie.
    Szczęśliwej podróży :)


    renataa25
    2011/08/09 08:17:35
    Fajne te maleństwa!!!!


    fiolqak
    2011/08/09 09:33:19
    Jipka i kotwicka, moje faworitki:) Fajne aniu motywy a ramiki bardzo mi sie podobają


    anenia-vladona
    2011/08/09 09:50:35
    ależ fantastyczne te kolorowe ramki :-) pięknie twoje hafciki się w nich prezentują i faktycznie szkoda że już takich nie ma - sama chętnie bym się w takie kolorowe, radosne i optymistyczne rameczki zaopatrzyła


    jusine_mala
    2011/08/09 12:07:02
    Fajnie tak pooglądać swoje pierwsze prace :) A te rameczki są naprawdę super - takie kolorowe i optymistyczne :) Pozdrawiam :*


    beatrix73
    2011/08/09 13:48:56
    Życzę szczęśliwej podróży.


    yustynia
    2011/08/09 20:23:48
    Oj, to już?
    Szkoda, "że czas płynie szybciej, gdy chcemy go zatrzymać".
    Spokojnej podróży :)

    OdpowiedzUsuń