niedziela, 7 sierpnia 2011

Morskie:)

Moje kolejne archiwalne prace to 4 małe obrazki o tematyce morskiej. Wiszą sobie w niebieskich rameczkach i cieszą moje oczy:) Obrazki wyhaftowałam na początku „kariery hafciarskiej”, przynajmniej 10 lat temu. Ramki kupiłam w empiku jak jeszcze mieli fajny dział z ramkami. Specjalnie kupiłam cztery różne, bo lubię różnorodność:) Choć jak widać niektóre już ździebko wypłowiały:( Tak samo z premedytacją powiesiłam je nierówno na ścianie:) W końcu trzeba mieć trochę polotu w życiu i nie wszystko musi być równe jak od linijki:P


DSC07251


Obrazki mają po 10 x10 cm. Haftowane Ariadną, trzema nitkami na polskiej białej kanwie.


DSC07253


DSC07254


DSC07256


DSC07258


Wzory pochodzą ze starego numeru Anny i myślałam, że to cała kolekcja aż jakieś dwa lata temu nie znalazłam jeszcze dwóch kolejnych wzorów! Chyba się na nie też skuszę:) Choć będę musiała specjalnie tak źle haftować, żeby pasowały do reszty:P


 


 


damar5 – Dobrze trzymałaś kciuki, bo z Bytomia wróciłam z tasią:) A co w niej było, to następnym razem:P


prawdziwadoris – A ja już drugi raz trafiłam na czerwoną taśmę, więc może i Tobie się trafi:)

1 komentarz:

  1. drugi.maurycjusz
    2011/08/07 08:58:01
    bardzo fajnie wyglądają tak trochę nierówno- nic im to nie ujmuje uroku, wręcz dodaje! Widzę, że jedną półeczkę taką, jak na naparstki posiadasz, tylko zajętą;) Akurat zdobyłam szafeczkę z malutkimi półeczkami, mogę Ci ją sporządzić, tylko widząc Twoją kolekcję naparstków musiałabys posiąśc co najmiej 10 takich:)- jak Ci się spodoba, to będzie Twoja!


    damar5
    2011/08/07 10:44:57
    Ladnie sie prezentuja na tej niebieskiej scianie :)
    Poz.Dana


    Gość: fejferek, *.home.aster.pl
    2011/08/07 15:12:24
    kolekcja niezła, ja większość starych haftów gdzieś zapodziałam, ale to były bardziej takie miniaturki do 5x5 cm góra. co do następnych obrazków z kolekcji, to może spróbuj haftować drugą ręką ;)

    pozdrawiam
    aga


    yustynia
    2011/08/09 20:02:18
    Świetne te obrazki.
    Bardzo podobają mi się też widoczne na półce poniżej rzeźby :D

    OdpowiedzUsuń