czwartek, 18 sierpnia 2011

Kolejne nowości!

Chyba przy każdej następnej wizycie w sklepach robótkowych będę odkrywać kolejne nowości na półkach! A co za tym idzie, moja lista zakupów wydłuża się:( Decyzję, co najpierw kupić muszę podjąć szybko, bo od piątku do niedzieli mam kupony na 50%, które mogę użyc w Joann albo Michaelsie! Jupi!!!!!!


A co dziś zauważyłam w Joann? Bardzo ciekawe i inspirujące zegarki! Koraliki są na agrafkach, a agrafki na gumkach.


DSC07767


DSC07769


DSC07770


DSC07771


Na pudełkach natknęłam się na organizer na wstążki! Fajny pomysł, tylko szkoda, że pudełko takie duże:(


DSC07773


Na zwykle wyludnionym dziale xxx, znalazłam nowe zestawy. Tym razem są to projekty Joan Elliot. Nie bardzo przepadam za jej pracami, ale może Was zainspirują? Do każdego zestawu dołączone są koraliki.


DSC07775


DSC07776


DSC07777


DSC07778


Natomiast w Michaelsie jak już miałam wychodzić, weszłam jeszcze na chwilę na raję z zestawami, kucnęłam sobie i prawie przy samej podłodze............ moim oczom ukazał się wymarzony od miesięcy zestaw do stamped cross stitch, czyli do „stempelkowego” haftu krzyżykowego:D Już się zastanawiałam czy nie kupić na ebayu, a tu jak zbiję cenę kuponem 50% to wyjdzie mnie o wiele taniej i bez przesyłki:P


DSC07781


DSC07783


Kilka dni temu w czasie surfowania po necie, zajrzałam na stronę producenta guziczków Dress it up i pooglądałam nowości na ten rok. A najbardziej spodobały mi się takie guziczki:)


5791_coffe_talk_cropped_500


5815_night_owls_cropped_500


5638_mice_and_cheese_cropped_500


I jest nadzieja, że jakieś nowe guziczki pojawią się w moim Michaelsie, bo..... obecnie trwa wielka wyprzedaż guziczków! A jakie kupiłam to następnym razem. No chyba, że znowu będę miała ciekawsze rzeczy do robienia niż zdjęcia zakupów:P


A jest co robić, bo pogoda jest bombowa! Brakowało mi w Polsce tutejszego lata, bo lato w Michigan jest upalne, czasem leje i to mocno, bo wokoło są Wielkie Jeziora, ale jest bosko! Odkąd wróciłam tylko kilka razy lało, a pogoda utrzymuje się na poziomie 27 st C. Po dwóch dniach na rowerze miałam już opaloną facjatę, łapki i dekolt:D Oj i ten wiatr we włosach jak jadę Czerwonką:P

1 komentarz:

  1. chica111
    2011/08/18 07:52:50
    Hej !
    Widzę że wróciłaś za ocean i już biegasz po sklepach. U nas wakacje byle jakie ale ciągle w biegu. Pozdrawiam Iza N-P.


    Gość: Haneczka, *.adsl.inetia.pl
    2011/08/18 08:07:28
    cześć,chciałam Tobie donieść że w Polsce pogoda się robi letnia...u mnie,czyli w Zielonej Górze dzisiaj ma być 26 stopni...więc jednak lato wróciło ,chociaż na kilka dni...ale pojawiły się komary,a nie było ich w tym roku..
    ale ja się rozpisuje o pogodzie,a chciałam również napisać,że bardzo...bardzo ...zazdroszczę Tobie tych sklepów,gdzie możesz sobie pooglądać,a przy okazji również kupić co nieco robótkowego...u mnie takich rzeczy niet..:(
    przesyłam buziaczki :-)))


    kinia_1979
    2011/08/18 09:23:27
    Zaintrygowałaś mnie tym stempelkowym?? co to takiego?? czym to się je?? Bo zestawik rzeczywiście śliczniutki.


    labores_pariunt_honores
    2011/08/18 10:08:56
    dziękuję za namiar na tą inną sieć sklepów, zobaczymy co koleżance uda się odnaleźć :D a Twoje badanie rynku ułatwia rozeznanie się co w trawie obecnie piszczy :D:D:D śliczne guziki z kawką i sóweczki, czegoż to oni nie wymyślą... :P
    ps. ale macie upały, u nas niby też ma tak być po weekendzie.. no zobaczymy!


    pakma
    2011/08/18 10:48:06
    Faktycznie, te zegarki sa super!


    anenia-vladona
    2011/08/18 12:42:22
    guziczki kawowe rulez :-)
    a teraz czekam na nowy post z Twoimi zakupami - jestem niezmiernie ciekawa co też wyszperasz
    aneniowewytworkipotworki.blogspot.com/


    edytadzik24
    2011/08/18 15:07:39
    Aniu ja tylko jak wchodzę do Ciebie to lece na ebay szukać buhaha :) nie no cuda cudeńka :) normalnie ja to chyba maniak zakupowy jestem, mi się podoba wszystko włącznie z bobinkami :) ja bym wszystko wykorzystała od bobinek po miseczki z filcu no cudaaaaaaaaaaaaaaaaa po prostu. Czego ta nasza Polska taka uboga w takie rzeczy:( a jakbym takie sklepy u nas było oj chyba bym poszła do pracy dodatkowej by zarobić na takie wypady do tego sklepu haha:)
    Miłego słonecznego dnia:)


    cornelka2
    2011/08/18 17:30:14
    Zegarki super podobają mi się takie ciekawe.
    A torba chyba czeka na Ciebie
    No i nowości bardzo dużo chce się oglądać pozdrowienia


    renataa25
    2011/08/18 19:10:29
    Kolejne cudeńka nam pokazujesz:))) Ojj jak dobrze, że nie ma takich pokus u nas:))) Od razu mąż by mnie zamknał na cztery spusty i nie wypuszczał!!


    damar5
    2011/08/18 21:40:02
    Dimek sliczniutki :) Guziki kawowe tez by mi wpadly w oko :)
    U nas w koncu upal ,dzis 30 na termometrze bylo i juz wszyscy wokolo narzekaja,co za ludzie ,przeciez lato to musi byc goraco :) :)
    Poz.Dana


    Gość: jojcia, *.internetdsl.tpnet.pl
    2011/08/19 12:34:43
    Też chcę takie guziki! :)
    Całkiem fajne te projekty (za którymi nie przepadasz) szkoda, że ja nie mogę takich fajnych nigdzie dostać. Akurat te co pokazałaś już widzę jako idealny prezent. Masz tam bardzo dużo sklepów z robótkami. Zazdroszczę.
    Pozdrawiam.


    malgorzata-p17
    2011/08/19 15:32:21
    fajne pudełka i ten zestaw z ziolami:) super!

    OdpowiedzUsuń