niedziela, 7 sierpnia 2011

Bytomski Jarmark Staroci:)

Byłam, widziałam, kupiłam:D Bytomski Jarmark Staroci uważam za oficjalnie zaliczony:P


W sobotę po 8 rano dotarliśmy z Maćkiem na jarmark. Obeszliśmy wszystko, choć upał się zaczynał. Na oficjalnej stronie jarmarku przeczytałam, że było tym razem 533 wystawców. Jak dla mnie to sporo, choć w ciągu roku bywa tam nawet ponad 700! Zakupy skromne, ale i tak jestem bardzo zadowolona i jeszcze tam wrócę nieraz:)


Na jarmark jechałam z nastawieniem, że jeśli wrócę z przynajmniej jedną półką na naparstki to będę bardzo zadowolona, a jeśli bez niczego, to nic się nie stanie. Wróciłam zdecydowanie zadowolona:D


Juz prawie na wejściu znalazłam wymarzoną półkę!!!!!! U Ani z Kłodzka zachwycałam się półką w kształcie drzewa, a teraz mam podobną!!!!!!


DSC07522


Może w nieco gorszym stanie niż ta Ani, ale jest moja:) Już umyta, a tata mi nawet obiecał, że coś więcej z nią zrobi – możliwe, że jakimś olejem koloryzującym ją pomaluje albo zwykłym lakierem do drewna. Jeszcze myślę:) A poza tym, tata sobie ją dokładnie obejrzał i .......powiedział, że nie widzi problemu, żeby mi taką czy podobną półkę na naparstki samemu zrobić!!!!!!! Taki Osobisty Ojciec to skarb! Na pewno skorzystam z tej oferty, ale jak już będę miała własne 4 ściany:)


Na jarmarku znalazłam jeszcze tylko jednego pana z półkami na naparstki, ale ceny miał z kosmosu, więc ograniczyłam się do tej jednej. Natknęłam się też na innego pana, który miał pełno naparstków, a ja sobie z tej gromadki wybrałam jeden taki:)


DSC07517


Już od dawna o takim marzyłam, bo widywałam go często na ebayu, a teraz jest mój:]


DSC07512


DSC07513


I to tyle, jeśli chodzi o zakupy z jarmarku:) Szczęśliwa jestem bardzo:D I na pewno tam jeszcze wrócę, bo jarmarki w Bytomiu mają miejsce od wielu, wielu lat, więc jak wrócę do Polski na pewno nadal będą trwać:)


Dziś natomiast byłam z tatą i mamą w Inter-komisie w Siemianowicach Śląskich. Reklamują się, że mają wszystko „od igły do helikoptera”, więc też liczyłam na jakieś półki czy naparstki, ale się przeliczyłam:( Helikoptera też nie było:P


Ale Matkas znalazła kolejny okaz do kolekcji bucików:D


DSC07518


DSC07519


DSC07520


 


drugi.maurycjusz – U mnie wszystkie obrazki wiszą nierówno:) I bardzo mi się to podoba:D Jeśli chodzi o półeczkę widoczną na zdjęciu, to jest ona raczej na miniaturki niż naparstki, bo ma duże półeczki. Kupiłam ją jakieś 10 lat temu w Ikei. Szkoda, że dalej ich nie sprzedają.

1 komentarz:

  1. anek-73
    2011/08/07 20:11:04
    Czy w gorszym stanie? No nie wiem - moja jest po prostu z ciemniejszego drewna. Po kupieniu też nie wyglądała zbyt atrakcyjnie. Zresztą każda taka półeczka wymaga porządnego umycia szczotką przed powieszeniem - z reguły bowiem są one mocno zakurzone. Ja bym z nią już nic nie robiła - no, ewentualnie lakier bezbarwny - ponieważ taka jasna wygląda bardzo łądnie. Broń Boże nie niszcz drewna farbą olejną! Mieliśmy taką poręcz przy schodach - przez lata malowana na olejno - ohyda! - 3 tygodnie zajęło Marcinowi odpalenie tego paskudztwa :(


    chica111
    2011/08/07 20:45:16
    Hej !
    Ja tez ostatnio kupiłam sobie półkę na naparstki - w kształcie domku. Jest właśnie w "remoncie". W moim regionie nie słyszałam jeszcze o tego typu targach. Pozdrawiam Iza N-P.


    damar5
    2011/08/07 21:14:58
    Mnie tam zdecydowanie bardziej naparstek sie podoba :) Jest slodki :)
    Poz.Dana


    alexls
    2011/08/08 04:50:07
    Fajna ta poleczka:) Bede musiala i ja pomyslec o czyms do ekspozycji moich naparstkow. Wlasnie otrzymalam przesylke z trzema porcelanowymi z mojego rodzinnego miasta i trzema metalowymi z pracowni mojej mamy. Prawie poryczalam sie nad nimi, bo kilka lat temu uzywalysmy ich razem i nie spodziewalam sie ze beda obiektem moich westchnien;) Nie sa jakies zabytkowe, ale tak wysluzone, ze maja dziury! Prawdziwe rarytasy dla mnie!
    Zapewne pokaze je niedlugo na blogu!

    Bucik do kolekcji Twojej Mamy oraz "nowy" naparstek bardzo mi sie podobaja!

    Pozdrawiam!


    Gość: barboorka, *.adsl.inetia.pl
    2011/08/08 08:13:17
    Ja bywam na jarmarkach w Spale, ale tam w życiu bym nie znalazła ponad pięciuset wystawców. No i bardzo wielu z nich ma po prostu chińskie badziewie na sprzedaż, takich ze starociami nie jest za dużo. A jak widać fajne rzeczy można u nich wyhaczyć.
    W sumie Bytom nie tak znowu daleko, można się na wycieczkę krajoznawczą wybrać :)


    Gość: kasiaparkview, *.tau.pl
    2011/08/08 12:49:57
    Dawno nie komentowałam. Półeczka ciekawa. Chyba przydałoby się ją jakoś ujednolicić, bo przynajmniej na zdjęciu wygląda jakby miała przebarwienia. Tak naprawdę wzrok mój przyciągnął chodaczek do kolekcji Twojej mamy. Ja bardzo lubię te holenderskie gadżeciki. Pozdrowienia!


    fiolqak
    2011/08/09 09:26:44
    Półeczka jest super, musze koniecznie pokazać ją męzulkowi, może mi zrobi, a jak nie, to jesienią sama o takiej pomyślę jak zrobić:)


    yustynia
    2011/08/09 20:18:15
    Kolekcja naparstków powiększa się z każdym dniem - w tym miejscu życzę udanych dalszych łowów i niepowtarzalnych egzemplarzy w kolekcji.
    Ja jednak zauważyłam w tle czerwony kubeczek ;p
    Bardzo lubimy takie kubeczki :D
    Moją uwagę zdecydowanie przyciągnął też ceramiczny chodaczek.
    Po prostu miękną kolana.

    Nie wiem, czy byłaś, wiesz o gliwickim targu staroci. Po prostu nie pamiętam, czy o tym pisałaś, ach ta skleroza. Z tego co pamiętam odbywa się w drugą i ostatnią niedzielę każdego miesiąca na placu targowym przy ul. Lipowej.

    OdpowiedzUsuń