piątek, 1 kwietnia 2011

Tęczowe :]

Nie mam dziś za dużo sił, bo na uczelni sporo się działo i już po 7 byłam na wydziale:( Ale nie odmówię sobie przecież przyjemności napisania kolejnej notki:D


Tak sobie przeglądałam moje stare zdjęcia i przypomniałam sobie o lutowych zakupkach w kolorach tęczy! Trochę są badziewne, ale nosić ich przecież na sobie nie będę:P Czasem sama się sobie dziwię, jakie badziewka kupuję:D


Wstążki kupiłam jeszcze przed walentynkami. Ostatnio mam słabość do brokatu:P


DSC05155


A guziczki, też z brokatem:D, kupiłam w tygodniu, kiedy była promocja 50% na guziki. Poniosło mnie trochę:P


DSC05153


I zbliżenie na żółte:) Na te pierwsze się rzuciłam:D


DSC05154


No to mykam do łóżka, bo ledwo żyję:(


 


anek-73 – Aniu, ja już dawno zauważyłam, że mamy inny gust co do robótek:) I to bardzo dobrze, bo przynajmniej zaglądając do Ciebie mogę pooglądać prace, których raczej nigdy sama nie wykonam. Jakby wszystkim się to samo podobało, to by było nudno na blogach robótkowych:(


 myszszeczkunia – No, wreszcie! Ktoś, kto myśli to samo o gazetkach:P Już myślałam, że dziewczyny, które je kupują oplują mnie. Wydaje mi się, że w starych numerach można było znaleźć o wiele więcej fajnych wzorków. A może zrobiłam się bardziej wybredna?


fejferek – Oooo! To nawet nie wiedziałam, że mogłyście sobie pomacać memory thread na Krafcie. Nikt nie wspominał:( Właśnie się zastanawiałam czemu się nie wybrałaś na Kraft, ale widzę, że się po prostu ukrywasz:P No i jak możesz mojego kochanego Matkasa tak straszyć! Namol!!!


prawdziwadoris – Amerykańskie gazetki są o połowę tańsze niż brytyjskie. Przynajmniej u mnie:) Ale i tak zwykle też w nic nich nie ma:(


damar5 – A ja się głupia zastanawiałam skąd ta ciągła czkawka:P


morsia – A ja się widzisz cofam! Komórki brak od 3 lat:P I jakoś mi jej nawet nie brakuje, bo jak miałam ją przez kilka lat w czasie studiów to i tak niedużo używałam. A bez zegarka to się czuję jak bez ręki, więc mam ich kilka:)


renataa25 – Ostatnio stronka się otwierała, ale myślałam, że podsyłasz linka do zdjęcia! A Ty leniwcze kazałaś mi szukać:P Znalazłam! Fajnie Ci wyszedł hafcik, ale ja bym chyba dała bardziej kolorową ramkę:)


cyberjulka – Dobry pomysł z tą tablicą! Czekam na Twoją wersję:)

1 komentarz:

  1. anek-73
    2011/04/01 07:10:25
    Ja już dawno nie kupowałam żadnych guziczków... muszę jednak pokazać inne zakupy, bo trochę się tego nazbierało :)


    Gość: fejferek, 193.59.173.*
    2011/04/01 08:50:14
    Jak tak chcesz to zakupki z kraftu pokażę, ale szału nie ma, tylko 41zł wydałam na miejscu i zamówiłam 3 gazetki "na zaś". no i fotek nie robiłam, bo byłam tam z synem, więc tylko na chwilkę ;) a muliny nie pomacałam, bo mnie już dziecko ciągnęło do wyjścia, zanotowałam tylko obecność 2 sztuk na stoliku pokazowym dmc. jestem ciekawa jak ona się zachowuje, a zapomniałam zamówić w styczniu, więc pewnie jakoś za pół roku następne zakupki planując dopiszę sobie jedną na testowanie.
    i nie straszę, tylko ostrzegam :P jak nie dasz adresu po dobroci, to naprawdę spod ziemi wyszarpię, paczkę wyślę i obwaruję instrukcjami takimi, że przed końcem świata nawet nie odważysz sie otworzyć! mój mail masz, więc czekam teraz na adres ;)
    buziaki :*


    labores_pariunt_honores
    2011/04/01 09:58:56
    bardzo fajne te tasiemki, takie radosne, uwielbiam żywe kolory, pobudzają do działania!
    a dzisiaj jadąc autobusem do pracy w taki szary dzień wpadłam na pomysł żeby mój dawno nie używany kapelusz obszyć tasiemką właśnie, a taki mały dodatek - artystyczny :)) tylko muszę pomyśleć właśnie nad wyborem tasiemki... :)


    renataa25
    2011/04/01 10:38:43
    Fajnie, że znalazlaś i nie było to spowodowane moim lenistwem tylko na starym blogu nie mogłam dac bezpośrenio linku do tego obrazka, bo to było kilka wpisów jednego dnia i nie mogłam dać bezpośredniego linku do stokrotek, wystarczyło przesunąc stronkę w dół i juz gotowe. Więc szukanie nie było zamierzone:))) Pozdrawiam:)) AA jesli chodzi o wstążeczki to z chęcią bym je zagarnęła:))


    Gość: barboorka, *.adsl.inetia.pl
    2011/04/01 19:08:32
    U mnie jutro będzie szał zakupowy, bo z okazji urodzin będę mogła bezkarnie pobuszować po ulubionej pasmanterii. Tylko jak kupię niteczki i kanwę do pinkeep'a wielkanocnego, to może mi się limit kasy wyczerpać :P
    Dzięki wielkie za kalendarz :) Po obejrzeniu go zakochałam się w Lizzie Kate i siedziałam w sieci pół nocy, żeby znaleźć więcej i więcej :P I znalazłam :D Kończę pozaczynane prace i biorę się za LK :D


    myszszeczkunia
    2011/04/01 21:13:07
    Też stałam się wybredna co do gazetek, chociaż takowe kupuję ale rzadko. Strasznie skąpa jestem w tej materii. Żal jest mi wydać ok 40 zł na gazetkę, z której wybiorę 1-2 wzorki. Wolę przeznaczyć kasę na inne dobra:) Wstążki ciekawe nawet fajne, a guziolki podobne też chyba mam:)

    OdpowiedzUsuń