środa, 27 kwietnia 2011

Jak zostałam oprawcą:P

Pamiętacie jakie cuda dostałam od Iwony? Pisałam, że ją skrzywdziłam moją częścią wymianki, a dziś macie na to dowód:( Choć Iwona twierdzi, że nie czuje się pokrzywdzona:P


Iwona poprosiła mnie o kanwy, które u mnie widziała, a u niej nie ma. I to właśnie była „zapłata” za szpatułki i koszulki na muliny:) Iwona miała to szczęście, że załapała się na ostatnie takie kanwy, bo u mnie w sklepach niestety je wycofują:( Zupełnie nie rozumiem Amerykanów. Kawową niestety musiałam rozpakować, bo zrolowana oryginalnie nie zmieściłaby się do paczuchy.


DSC05624


W zamian za obiecaną pocztówkę z Toronto dołożyłam pocztówkę z Michigan i kilka małych drobiazgów:) Coś chyba miałam przeczucie, że Iwona mi dopakuje:P


DSC05626


A jak się tylko dowiedziałam, że dostanę naparstek to wiedziałam, że coś muszę dołożyć do paczuchy. Iwona nie kolekcjonuje naparstków, ale udało mi sie kupić zestawy do wyhaftowania zakładek oraz taśmę aidową. U mnie niestety tylko taki jeden rodzaj taśm sprzedają:( Moje zapasy z Polski niestety już się skończyły, więc w te wakacje muszę się zaopatrzyć w nowe:)


DSC05625


No, a teraz dojdę do tego, czym dokłanie skrzywdziłam Iwonę. Pamiętacie piękne makatki, które dostałam? Do dziś się nimi zachwycam:) Ode mnie Iwona zażyczyła sobie zakładkę albo biscornu. Tak, jedną sztukę! A podstępnie wysłała mi 4! Taśmy niestety wykończyłam, ale że biscornu już dawno nie haftowałam, to ucieszyłam się na haftowanie:) Wybrałam motyw, który już od dawna mi się podobał. Wzór pochodzi z tej samej strony co słoneczkowa zawieszka:)


Całość haftowałam na białej 18, pojedyńczą nitką ośmiu różnych mulin DMC Color Variations. Esy floresy wyhaftowałam tęczową nitką Metler. Dołożyłam białe guziczki oraz tęczową wstążkę i gotowe! Mojej Iwonie, czyli Matkasowi podobało się, więc liczyłam, że Iwonie też się spodoba:]


Motyw czterech pór roku:) Coś z Iwoną czytałyśmy sobie w myślach:P Liść, muszelka, irys oraz śnieżynka:) Tak, to coś niezidentyfikowanego to irys:D


Jedna strona.


DSC05610


I druga.


DSC05620


Oraz “kilka” zbliżeń:P


DSC05621


DSC05611


DSC05612


DSC05613


DSC05614


DSC05615


DSC05616


DSC05617


DSC05618


DSC05619


Muszelki wyglądają jakby były haftowane tym samym kolorem, ale w rzeczywistości są to dwie różne muliny. Hmmm, chyba jednak Color Variations nie są takie super:P


W przeddzień wysyłki paczuchy natchnęło mnie jeszcze na kolczyki:) Zadanie z prezentami dla Iwony miałam ułatwione, bo Iwona lubi wszystkie kolory:) Dlatego tak poszalałam z biscornu:] I z kolczykami też! Dołożyłam tęczowe do kompletu z biscornu oraz fioletowe:) Mamie się one bardzo podobają, a ja nie widziałam na blogu Iwony kolorowych elementów do kolczyków, więc wysłałam te właśnie kolczyki. Niestety takie elementy też mi się zaczynają kończyć:( Nic, trzeba jechać na duże zakupy:P


DSC05623


No i co? Pokrzywdziłam Iwonę, nie? :( Prawdziwy ze mnie oprawca:P


 


Dziękuję za wszystkie komentarze odnośnie słonecznej zawieszki:) Inspiracja była dobra, to i zawieszka niezła wyszła:P

1 komentarz:

  1. cinka26
    2011/04/27 22:41:35
    Cudne biscornu. Bardzo podobają mi się jego kolorki.


    morsia
    2011/04/27 23:27:33
    Tak pokrzywdzona to ja też chcę być. :D
    Mnie się podobają najbardziej te tęczowe kolczyki. Biscornu... kiedy ja się zmobilizuję do jego zrobienia? :P


    alexls
    2011/04/28 00:11:37
    Wszystko fajne, ale biscornu jest bajecznie piekne!!!


    paga-tek
    2011/04/28 02:10:55
    Biscornu jest cudowne. Wszystko jest super, zazdroszcze wlascicielce :P


    prawdziwadoris
    2011/04/28 08:52:26
    Takie piękności tęczowe, super. Kanwy to moje marzenie więc przyłączam się do przedmówczyń, że takie krzywdzenie też mi odpowiada.
    Pozdrawiam i zapraszam na moją wymiankę.


    Gość: , *.st.poznan.pl
    2011/04/28 09:19:16
    Biscornu super! Najchętniej rzuciłabym pracę i pognała do domu, do igły, do kanwy.... Oczywiście byłam na tej stronce ze słoneczkiem i wzór do biscornu też sobie wydrukowałm. A słoneczko? Było tak urocze, że wczoraj wieczorkiem popełniłam już jedną stronę, dzisiaj druga i zszywanie! Ogromnie Ci dziękuję z inspiracje i wzory! Wspaniałe rzeczy znajdujesz w sieci i fajnie, że sie nimi dzielisz!
    Iwona
    www.tylkoprzyjemnosci.blogspot.com


    damar5
    2011/04/28 09:24:08
    Biscornu jest przecudne!!! Ja tam widze w muszelce cieniowania :)
    Cala wymianka bardzo udana :):) Bedzie teraz Iwona tworzyc i tworzyc :)
    Poz.Dana


    Gość: Plichcia, *.ghnet.pl
    2011/04/28 09:31:29
    Absolutely fabulous!!!


    cyberjulka
    2011/04/28 11:01:18
    Przygotowałaś cudną paczusię! Biscornu ekstra! No i te aidy! Nikt w tej wymiance nie może się poczuć pokrzywdzony. A tak na marginesie, to jesteś kokietką, a nie oprawcą;-)


    chica111
    2011/04/28 11:50:08
    Hej !
    Świetne to biscornu. Ja jeszcze się do wyszywania ani zrobienia takiej poduszeczki nie zabrałam ale to wszystko przede mną. Wymianki to fajna sprawa. Pozdrawiam Iza N-P.


    Gość: tokara20 ellie, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2011/04/28 13:12:30
    ojej, cieniowane biscornu - cudo!


    ella1101
    2011/04/28 20:06:34
    Teczowe kolczyki juz w uzyciu. Jeszcze raz bardzo dziekuje.


    cornelka2
    2011/04/29 18:48:52
    Piękne to cudo zresztą jak zawsze przepięknie wykonane i kolorki dobrane wspaniale

    OdpowiedzUsuń