sobota, 30 kwietnia 2011

Wymianka naparstkowa:)

Ostatnio nie mogę się opędzić od wymianek! Normalnie jestem w szoku:P Już trzy za mną, a dwie kolejne w trakcie realizacji, czyt. wymyślania prac xxx:P


A dziś będzie jak to Olę przymusiłam do wymianki:P Co prawda Ola sama się do mnie zgłosiła z propozycją wysłania mi naparstka z Nowego Jorku, ale pomyślałam „z jakiej paki ma mi fundować prezent?”. No i umówiłyśmy się na wymiankę:) Później jeszcze Ola zaproponowała mi ..., ale o tym następnym razem:P Ola paczuchę już dostała, więc mogę pokazać co przygotowałam. Ja moją dopiero dziś wyciągnęłam ze skrzynki, ale o tym będzie następnym razem:)


Pisałam już, że michigańskie naparstki w mojej okolicy są kijowe, zresztą ostatnio nie ruszałam się za daleko, bo albo miałam sporo zajęć albo pogoda była niesprzyjająca wypadom. Ola już chyba z tego powodu poprosiła mnie o jakiegoś „brzydala” z mojej osobistej kolekcji. Skoro chiała to ma:P Takiego właśnie „brzydala” wysłałam:P


Z góry przepraszam za zdjęcia, ale robione bardzo na szybko w poniedziałek. Na chwilę się przejaśniło i wyszłam przed apartament na sesję zdjęciową:D


DSC05711


Naparstek jest z mojej uczelni:) Jedyny jaki znalazłam i, i tak bardzo się z tego ucieszyłam:] Kolory mojej uczelni to zielony i biały. Jak się później okazało, Ola lubi zielony:) A „S” pochodzi od naszej „maskotki” czyli Spartanina.


Umówiłyśmy się z Olą jeszcze na małe rękodzieło:P Pomysł miałam od razu, spytałam się tylko Oli, czy zgadza się na niespodziankę czy woli coś sobie zażyczyć. Ku mojej uciesze, wybrała niespodziankę:) Szybciutko zabrałam się za realizację. Przejrzałam sobie jeszcze blog Oli, żeby zobaczyć jakie kolorki lubi, żeby nie było wpadek i na hafcik wybrałam jasnoróżową kanwę DMC (18ct). Nie wiem dlaczego, ale i Oli i mi po wyhaftowaniu wydaje się biała:P


Najpierw miałam 12 kwiatuszków:)


DSC05709


DSC05710


A dzień póżniej kolczyki były już gotowe:] Haftowałam czarną muliną DMC, jedną nitką. Do koloru dodałam czarne bigle. Zdjęcia bardzo kijowe, ale domyślam się, że Ola zrobi ładniejsze i pokaże na swoim blogu.


DSC05715


DSC05716


Po wyhaftowaniu stwierdziłam, że dodam coś jeszcze:D Szybciutko machnęłam kolczyki z niebieskim szkłem weneckim. Dodałam malutkie koraliki na biglu, bo bardzo spodobało mi się „ulepszanie” bigli w ten sposób:D


DSC05713


Machnęłam jeszcze fioletowe kolczyki. Tak wiem, ostatnio wcisnęłam podobne Iwonie:P Ale Matkasowi i mi tak się podobają, że stwierdziłam, że może Ola się za nie nie obrazi:D Obiecuję, że już więcej ich nikomu nie wcisnę. No chyba, że ktoś sam poprosi, bo mam jeszcze koralików na dwie pary:P


DSC05712


Coś tam jeszcze podrzuciłam dla umielenia czasu, ale zdjęć brak:P


 


Dana, na koniec coś dla Ciebie. Pytałaś się mnie przed świętami co to za patyczki do pisanek stosuję. Ostatnio zapomniałam, ale dziś się poprawiam.


DSC05705


Patyczki trzeba złamać z jednej strony i wtedy farbka spływa na drugi koniec.


DSC05706


Efekty powinny być ładne. Powinny, bo moje pisanki niestety kiepsko w tym roku wyszły. Ale co się dziwić, jak malowałam je po północy:P A w głowie miałam tylko egzamin:(


DSC05708


Mykam spać, bo wczoraj zakuwałam do 2 nad ranem i jestem wykamana:( Ale egzamin napisany, a teraz niech się profesor męczy sprawdzaniem:P Sprawiedliwość niestety jest i w poniedziałek ja się będę męczyć oceniając wypociny moich studentów:(


Na pocieszenie - wiosna powoli przychodzi do Michigan, więc ostrzegam, że pewnie w najbliższym czasie będzie mniej wpisów, bo Czerwonka niecnie na mnie spogląda:P Zimno jeszcze jest, bo jakieś 10-15 st. C, ale słońce świeci jak szalone! I powoli przestaje padać, a prawie cały tydzień lało albo padało.


 


Pozdrawiam wszystkich komentujących! Fajnie, że spodobało Wam się moje biscornu i moje „krzywdzenie” Iwony:P Powoli wprawiam się w „krzywdzeniu” dziewczyn moimi wymiankami:P Damar5, Fejferek strzeżcie się! :P


Aaaaa, nie wiem co się dzieje, ale znowu mam problemy z komentowaniem na blogspocie:( Wczoraj po 5 podejściach na blogu CyberJulki dałam sobie spokój:(


 


prawdziwadoris – Dziękuję za zaproszenie do wymianki, ale teraz muszę trochę z nimi przystopować.

1 komentarz:

  1. prawdziwadoris
    2011/04/30 07:19:11
    Szkoda, ale rozumiem, że inne zobowiązania też czekają. A takie śliczne kolczyki to nawet gdybyś hurtem robiła to nikt by sie nie obraził. No ja na pewno nie.
    Pozdrowionka i udanej majówki


    cyberjulka
    2011/04/30 11:36:51
    Blackworkowe kolczyki świetnie Ci wyszły, pozostałe zresztą też:) Ja nigdy nie miałam problemów z komentowaniem na blogspocie. Wiem, że wczoraj parę blogów zostało usuniętych bez zgody blogowiczek (!!!!), ale dziś już się pojawiły z powrotem. Może dlatego były i inne przejściowe trudności? Pozdrawiam i zapraszam na moje pierwsze candy!


    alexls
    2011/04/30 12:35:56
    Aniu Ty to masz reke i piora i do igly! ;)


    alexls
    2011/04/30 13:52:38
    Stuk puk! To znowu ja i tym razem melduje ze moja fotorelacja gotowa:) Nie jestem tak wytrawnym krasomowca jak Ty Aniu, ale staralam sie:) Zdjecia tez mogly byc lepsze.... To dowod na to ze jeszcze duzo musze pracowac nad moim warsztatem w tej dziedzinie.

    Jeszcze raz bardzo dziekuje!!!


    damar5
    2011/04/30 21:09:44
    O i kolejna udana wymianka :)
    Rano tylko zerklam i wyszywane kolczyki byly na bialej kanwie hehe a teraz widze ten lekki roz ,ciekawe to :)
    Patyczki to swietny patent ,u mnie takich nie ma :) ,rozne -rozniste cuda ale takich nie ;-)
    Anka ze mna nie szalej bo ja skromne zbiory mam ;-) najwazniejsze dla mnie to nasze spotkanie :)
    Poz.Dana


    miekkie.kapcie
    2011/04/30 22:40:12
    No nie wytrzymam jakie piękne kolczyki!!! :)


    Gość: tokara20, *.41h.sandomierz.pilicka.pl
    2011/05/01 10:13:41
    Kolczyki są super :) wszystkie :P


    Gość: Plichcia, *.ghnet.pl
    2011/05/02 08:28:27
    Aniu, a naparstki z Krakowa już masz?


    drugi.maurycjusz
    2012/03/25 17:19:58
    kolczyki fenomenalne!!! b&W totalnie mnie powaliły na kolana:)))))zdolniacha z Ciebie!!!


    Gość: bachud, *.centertel.pl
    2013/05/29 22:22:12
    No nie mogę! Padłam! Trafiłam przypadkiem z googla i jestem zachwycona! Kosteczki w kwiatki mnie powaliły! Są prześliczne! Mam straszną słabość do mikro hafcików :))

    OdpowiedzUsuń