sobota, 23 kwietnia 2011

Niecny plan:P

Tak, tak, nie tylko Marta ostatnio ma niecne plany. Mój chyba jednak bardziej niecny:D


A wszystko przez pagatka! Agata jest wg mnie mistrzynią w robieniu ozdób z koralików! I to różnych ozdób z najprzeróżniejszych koralików. Pagatkowy blog to jeden z moich najulubieńszych i ciągle tam zaglądam, a Agata stale pokazuje jakieś cudeńka! Bezczebelna:P No i pod koniec lutego pokazała cudniaste serduszka! Normalnie zakochałam się! Ale ponieważ już dostałam pewną przesyłkę od Agaty, to wstyd mi było prosić znowu. Los jednak mi sprzyjał i Agacie spodobały się stempelki, które u mnie pokazywałam. Pisała mi później, że jeśli znajdzie u siebie to je kupi. A ja po cichu liczyłam, że jej się nie uda i będę mogła zaproponować wymiankę:P Wstrętna jestem, nie? Agata jedne stempelki kupiła, a drugich na szczęście nie dostała! Jupi! No i jak tylko udało mi się je dla niej kupić, to przedstawiłam mój niecny plan! Powiem tak, nie znamy się z Agatą aż tak długo, bo dopiero od początku prowadzenia blogów, a ona już mnie tak dobrze zna, że się nawet nie zdziwiła! Dostałam jeszcze wskazówkę, co sobie Agata ode mnie życzy i plan został zrealizowany! Dziś rano wysłałam swoją paczuszkę. A przed chwilą ze skrzynki wyciągnęłam obiecane kolczyki i .... Znowu jestem w szoku!!!!!! Ostatnio jestem tak rozpieszczana, że nie wiem czym sobie na to zasłużyłam:) Zdjęcia niestety kijowe, bo pada cały dzień i jest szarawo:( Ale musiałam się pochwalić! Dlatego, żeby nie było pomyłek opiszę kolorki:P


A oto i moje wymarzone niebieskie kolczyki! Boskie są, nie?


DSC05688


Jak tylko na nie patrzę, to mnie zaczynają palce boleć. Agata, Ty zdolniacho!


DSC05689


A jakie jeszcze bonusy dostałam? Wisior do kompletu! Cały z przeźroczystych bezbarwnych koralików:)


DSC05690


DSC05691


Ostatnio dostałam różową baletnicę, za którą nieco się oberwało Agacie:P Ale ja wtedy żartowałam! Zawsze jak coś przeczytacie to najpierw sobie przypomnijcie, że ja mam specyficzne poczucie humoru:P No i żeby mi się bardziej spodobała, to dostałam niebieską baletnicę:D Matkas, podzielę się z Tobą:)


DSC05687


Akurat na dzisiejszą pogodę dostałam dwie pomarańczowe parasolki! Czyż one nie są cudne? I nie, nimi się z nikim nie podzielę!


DSC05685


Agata, nie wiem skąd wiedziałaś, ale uwielbiam śliwkowy kolor! W ubraniu nie bardzo, ale w dodatkach bardzo! Mam już kilka par kolczyków w tym kolorze. Ale te są takie delikatne:]


DSC05693


Dostałam też kolejne kolczyki, tym razem w kolorach tęczy! Boziu, ja nawet nie wiedziałam, że da się coś takiego zrobić z koralików!


DSC05686


Ostatnia para niestety ucierpiała w czasie podróży:( A bardzo ładna jest, bo szara:) No nic, najwyżej przerobię na wisiorek:)


DSC05683


DSC05684


Agata, dzięki! Jesteś niesamowita!


 


W Stanach święta to właściwie tylko niedziela, więc wpis świąteczny będzie jutro:P


 


Dziękuję bardzo za wszystkie życzenia świąteczne:) Nie martwcie się, święta będę mieć – tradycyjnie na skypie:D Jedzonko też jakieś przygotuję i prezenty od zajączka się znajdą:)


 


damar5 – Ścian to mi akurat tutaj nie brakuje:P Święcą pustkami. Ale ostatnio mam trzy nowe własne ściany, Ty już wiesz jakie:P Mama się śmieje, że mogę je spokojnie zacząć zapełniać!


alexls – O wieży w Toronto nie ma mowy! Ja mam niestety lęk wysokości i mogłabym tego nie przeżyć:( A najśmieszniejsze jest to, że od urodzenia mieszkam na 9 piętrze i do dziś nie lubię wychodzić na balkon:P

1 komentarz:

  1. paga-tek
    2011/04/23 01:26:45
    No zawsze sie co musi przydarzyc niedobrego. W nastepnym tygodniu dostaniesz drugiego kolczyka do kompletu nic sie nie martw. Przyznam ze te sliwkowe koraliki i mnie oczarowaly. Uwielbiam ten kolor rowniez jako dodatek :).
    Ciesze sie ze sprawilam Ci przyjemnosc moimi drobiazgami :P

    Pozdrawiam


    damar5
    2011/04/23 09:16:52
    Wszystkie koralikowe ozdoby superasne ,bardzo mi sie podobaja :) Te sliwkowe tez hehehe ,szkoda tego szarego :( No ale jak czytam Agata zlota dusza znalazla juz rozwiazanie :)
    Z niecnego planu wyszla bardzo sympatyczna zabawa :)Poz.Dana


    alexls
    2011/04/23 13:10:29
    Koralikowe dziela Agatki sa fantastyczne! Ma Kobietka talent!
    Oooo! To nieciekawie masz z tymi strachami:(
    Rzuc oczkeim na poczte, prosze!


    isana_haft
    2011/04/23 14:16:50
    Piękne prace, jestem pełna podziwu! Mnie tam palce już bolą, ale to od filcowania :)


    cyberjulka
    2011/04/23 18:36:43
    I znowu piękne prezenty dostałaś! Masz już pewnie tyle kolczyków, że możesz je codziennie zmieniać na inne i tak przez cały rok albo i dwa?:)

    OdpowiedzUsuń