wtorek, 26 kwietnia 2011

Wypociny:P

Czyli moja część wymianki o kryptonimie „niecny plan”:D Agata dziś dostała paczuszkę ode mnie i nawet bardzo się podmila na swoim blogu:P Czyżby sama miała jakiś niecny plan? Dana, rośnie Ci konkurencja:P


Kontynuując temat niecnego planu, takie oto stempelki pozwoliły mi go zrealizować!


DSC05678


A takie właśnie wypociny wysłałam Agacie w zamian za piękne rzeczy z koralików:)


DSC05670


DSC05671


Zawieszka jedna, ale zdjęć będzie więcej:P Inspiracją było miejsce zamieszkania Agaty,bardzo ciepła Karolina Południowa! A Agata jeszcze dodatkowo zawsze mnie bezczelnie dołuje, jak to u niej ciepło! A w moich ukochanym Michigan zawsze jest zimniej:(


Wzorek już od stu lat czekał na wyhaftowanie. Znaleziony w czasach prehistorycznych tu.


Haftowałam na białej 18. Jedną stronę wyhaftowałam muliną DMC Color Variations nr 4075.


 DSC05674


Słoneczko “backstichnęłam” złotą nitką! A co!


DSC05675


Drugą stronę xxx zwykłą cieniowaną muliną DMC nr 90. I ta strona mnie i Matkasowi podoba się bardziej:] Dodałam jeszcze słoneczną wstążkę, choć miałam lekkie obawy, czy nie będzie za szeroka, ale chyba nieźle pasuje:) Nieco się namęczyłam z wszywaniem:(


DSC05672


DSC05673


Pozszywałam też na żółto:)


DSC05677


DSC05676


Zdradzę Wam jeszcze jedną tajemnicę:P To słoneczko przypomina mi Osobistego Ojca! Bo mój tata zawsze ma bryle na nosie i bardzo często się uśmiecha:) Słoneczku brakuje tylko wąsów, no ale takich wąsów jak tata to nikt nie ma:P


Chyba podświadomie wiedziałam, że Agata wyśle mi coś więcej niż obiecane kolczyki z sercami, więc dołożyłam jeszcze kawki i herbatki:) Tak, dobrze widać – są zimowe! Takie już mi resztki zostały:( Ale niedługo przywiozę kolejne paczki w mojej walizce:D


DSC05679


No i jeszcze dołożyłam kartkę:) Ostatnio bardzo mi się podobają kartki, które sprzedają w Michaelsie:)


DSC05680


 


Dziękuję bardzo za wszystkie życzenia świąteczne:) Dziś już niestety normalny dzień na uczelni, ale za tydzień koniec semestru! Jupi! A teraz muszę pomyśleć nad jakąś ozdobą z zajączkami czy kurczaczkami, żeby do grudnia zdążyć:P

1 komentarz:

  1. paga-tek
    2011/04/26 01:57:49
    No i zapomnialam pochwalic karteczke, ktora jest bardzo ladna :). Nawet mialam zapytac gdzie ja kupilas, no ale juz wiem :P. Dzieki jeszcze raz za wymianke.

    Pozdrawiam


    alexls
    2011/04/26 04:31:24
    Bardzo optymistyczna zawieszke wyhaftowalas dla Agaty:) Uroczy hafcik! A wykonanie faktycznie perfekcyjne. Bez dwoch zdan!:)


    damar5
    2011/04/26 09:03:46
    Sliczne slonce,takie optymistyczne :) Patrze i sie smieje :) Wszycie wstazki perfekcyjne,jak ja zazdraszczam tej umiejetnosci :P
    Fajna wymianka
    Poz.Dana


    Gość: Safrin, *.ip.netia.com.pl
    2011/04/26 11:03:02
    Jak tak patrze na te Twoje cuda, ktore robisz to az mam ochote tez zaproponowac Ci jakas wymianke hihihi


    morsia
    2011/04/26 16:31:17
    Może jeszcze sobie wyhaftuj taką zawieszkę, jak powiesisz w oknie, to kto wie, może słońce szybciej do Was na dłużej zawita. :)
    Wzór super, a wykonanie jak zawsze, wiadomo. ;)


    ella1101
    2011/04/27 20:05:31
    Dziekuje bardzo za paczuszke, wszystko piekne i wcale nie jestem pokrzywdzona.


    ann_margaret
    2011/04/27 21:37:25
    Fantastycznie wyszło to słoneczko! Super efekt z tą cieniowaną nicią.

    OdpowiedzUsuń