sobota, 2 kwietnia 2011

Na ostatnią chwilę:)

Udało mi się wykończyć pierwszy kalendarz! Właśnie dziś, w pierwszy dzień kwietnia! A już myślalam, że dalej będę się wpatrywać w marzec:P Już nawet nie pamiętam, kiedy go wyhaftowałam. Nowością dla Was nie jest, bo już go pokazywałam, ale dziś już nie jest „łysy” i dumnie wisi na ścianie!


Też bardzo dawno  temu kupiłam takie wstążki i wiedziałam, że jedna będzie idealna do kalendarza!


DSC05448


A tak wygląda kwiecień po upiększeniu i w miejscu przeznaczenia:D


DSC05450


I na zajączkach, które posłużą do wykończenia drugiego kalendarza, który niestety jeszcze w rozsypce:(


DSC05451


DSC05452


Kilka zbliżeń. Guziczki też już miałam od dawna, tzn. od zeszłego roku i jak tylko zajrzałam do pudełka z guzikami to wiedziałam, że te dwa będą idealne do kwietnia:]


Takie dwa sympatyczne guziczki znalazłam na clearance w JoAnn. I do dziś się zastanawiam jak nie mógł się na nie znaleźć choć jeden chętny? Musiałam ja wejść do sklepu i je uratować:D


DSC05453


Zajączka kupiłam w paczce wielkanocnych guzików rok temu:)


DSC05454


I malutkie turkusowe guziczki:) A jak tak patrzę na xxx, to nawet takie złe mi nie wyszły:P


DSC05455


DSC05456


I jeszcze kilka zbliżeń na wstążkę! Normalnie nie mogę przestać na nią patrzeć:) A najbardziej podoba mi się, że nie jest biała, ale raczej szarawa.


DSC05457


DSC05458


DSC05459


I jak? Może być? Mnie się podoba:)


 


fejferek – Mnie interesuje co kupiłaś na Krafcie, jeśli to nie jest tajemnicą:) Zamailuje do Ciebie na pewno, więc się nie martw:)


renataa25 – Przecież żartowałam:P Pamiętam Twój stary blog! Po prostu poprzedni link otwierał się na blogu, ale nic nie było widać, ani jednej notki. Z drugim też coś innego było, ale wybrałam kategorię xxx i na 3 stronie znalazłam hafcik:) Szkoda, że przeszłaś na blogspota, bo nigdy nie wiem, kiedy dodajesz nową notkę i zwykle z opóźnieniem komentuję:(


barboorka – To najlepsze życzenia:) I z niecierpliwością czekam na relację z zakupów! Jestem też bardzo ciekawa, które wzory Lizzie Kate Ci się podobają:)


myszszeczkunia – Ja też wolę kupić kanwę, muliny, wstążki,guziki, etc niż gazetkę:) Czyli mamy te same priorytety:P

1 komentarz:

  1. alexls
    2011/04/02 05:15:11
    Aniu! Alez Ty te krzyzyki rowno stawiasz! Szukalam i do ani jednego nie mozna sie przyczepic! Uroczy zajaczek na tej kwietniowej zawieszce! Guziczki i wstazeczka dobrane idealnie!
    Milego weekendu!


    damar5
    2011/04/02 08:38:17
    Podoba sie ,podoba ,bardzo :) :) Krzyzki to Ty zawsze cudnie stawiasz :) a wstazka i guziki dopelnily tylko pieknej calosci. Utrzymuje moje "zamowienie" :) :)
    Poz.Dana


    prawdziwadoris
    2011/04/02 09:05:35
    Guziczki są super też nie mam pojęcia jak mogli ich nie kupować. Z zazdrością patrzę na wstążeczki. śliczne!!!!
    Pozdrawiam


    iss-ola
    2011/04/02 10:29:58
    guziki cudo, dopiero teraz dojrzałam,że to właśnie dodatki,tasiemki i guziczki robią pełne wrażenie, sam hafcik nie zrobiłby takiego wrażenia

    normalnie zazdroszczę tych cudownych dodatków :)


    anek-73
    2011/04/02 10:50:59
    Rewelacyjne wstążki, cudny zajączek na hafciku, bajeczne guziczki.... a ta tkanina w zajączki fantastyczna :) No, dziś to mi się wszystko podoba :) :P :P :P


    cornelka2
    2011/04/02 10:59:33
    pięknie idealnie dobrane wszystko a guziczki wspaniałe


    robotkoweroznosci
    2011/04/02 11:04:49
    Obserwuje Twój blog od dłuższego czasu i zazdraszczam, normalnie zazdraszczam jak cholera!! U mnie na tej wsi nie ma dosłownie nic, chociaz panie z pasmanterii się w tym roku postarały i jajka ze styropianu sprowadziły, nawet gdzies tam widziałam czółenko do frywolitek ale np na kanwe aidę 18ct. do dziś dnia wywalaja oczy, że coś takiego w ogole isnieje :D Ja od jakiegoś czasu choruję na ramę do haftu ( ten plastikowy kwadrat ) ale póki co moj skromny budzet mi pozwala tylko marzyc. Bedę tu zaglądać i achac i echac, może bedzie mi lepiej :)


    jusine_mala
    2011/04/02 12:49:31
    Świetna ta kalendarzowa seria, już się nie mogę doczekać kiedy się za nią zabiorę :) Super dobrałaś dodatki! Ale ta tkanina w króliki jest po prostu obłędna :P Pozdrawiam :*


    cyberjulka
    2011/04/02 19:11:09
    Hafcik jak zwykle piękny! A te wstążeczki i guziczki... Marzenie! Pozdrawiam!


    paga-tek
    2011/04/03 00:56:30
    Takie krzyzyki to tylko profesjonalistka potrafi haftowac. Praca piekna, zawsze sie powtarzam no ale podobaja mi sie Twoje hafty :). Guziki to zawsze masz najlepsze z najlepszych tak samo wstazeczki :). Cud, miod i malina...

    Pozdrawiam


    renataa25
    2011/04/03 10:11:06
    Kochana jakbym mogła wyciagnać swoją łapkę to zabrałabym Ci troszke tych cudnych wstążeczek i uroczych guziczków. Ten królik jest poprostu rewelacyjny, czemu u nas nie ma takich cudeniek. Coraz bardziej pieje z zazdrości za tym mniejszym kalendarzem, tak cudnie u Ciebie się prezentuję, chyba się skusze, bo wiekszy krzyzykuje mi się rewelacyjnie:))) Pozdrawiam:))) Trzymam kciuki za egzaminki!!


    gosia.k3
    2011/04/03 11:07:53
    Kalendarze rewelacyjne, zaglądam tu od pewnego czasu i jestem zachwycona... Skąd masz schematy tych kalendarzy, ja też chętnie bym je wyhaftowała.... Pozdrawiam i zapraszam do siebie kgosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń