środa, 17 lutego 2010

Z kwiatkiem:)

Dziś na szybko. Studenci nieźle mnie dziś wykończyli w laboratorium, więc w ramach relaksu krótka notka:) Zrobiłam losowanie i oto co wyciągnęłam z worka! Maleństwo powstało pod koniec zeszłego roku. Jest to mój pierwszy Somebunny, ale nie zamierzam na nim kończyć. W gotowości czekają kolejne wydrukowane schematy. Haftowany na jasnoróżowej 18 DMC jedną nitką muliny DMC. Jak większość moich prac został od razu po prezentacji przechwycony przez moją największą fankę! Jest bezczelna, ale co mam zrobić? :P Bardzo ją kocham, więc cokolwiek się podoba, jest jej:)


DSC016731


 


paga-tek – Ja też nie przepadam za amerykańskim żarciem. U mnie w labie królują dzielone tacki do podgrzania w mikrofali. Czasem taki aromat z tego jest, że muszę wyjść z naszego pokoju:( Zresztą ile można się czymś takim żywić? Kiedyś żołądek odmówi posłuszeństwa. Dlatego jako jedyna w mojej grupie mam codziennie własnoręcznie ugotowane jedzonko:)


fiolqak – A odgapiaj ile chcesz:P U mnie w domu nikt nie lubi cynamonu, więc zapiekanka tylko z cukrem. Tutaj niestety nawet jabłka nie smakują jak jabłka, więc i tak tęsknię za zapiekanką mojej mamy. Oj, nie pamiętam nawet kiedy ostatnio jadłam glostery:(


damar5, aeljot – Bardzo polecam haft dwustronny, idealny zwłaszcza do zakładek – nie trzeba wtedy zszywać dwóch kawałków kanwy, więc książki nie niszczą się od grubych zakładek.


vilemoo2005 – Dzięki:)

1 komentarz:

  1. zula-z
    2010/02/17 12:02:43
    Ten króliś jest słodki :) Nie dziwię się, że został porwany, sama bym go przygarnęła :)
    Pozdrawiam


    aeljot
    2010/02/17 20:43:41
    Śliczna poduszeczka. Masz do tego bardzo ładne tasiemki-wstążeczki.


    paga-tek
    2010/02/18 02:18:35
    Fajniusi kroliczek...


    vilemoo2005
    2010/02/23 10:11:37
    Kochaniutka ale słodkości.Czy mogę liczyć na wzorek????

    OdpowiedzUsuń