piątek, 19 lutego 2010

Od ucha do ucha!

Wczoraj urwałam się z pracy 40 minut wcześniej i dzięki temu zdążyłam wspólnie z rodzicami pokibicować Justynie Kowalczyk! Rodzice na tvp, a ja na nbc:) Poprzedni sprint śledziłam tylko na gazecie.pl, ale tego nie mogłam przepuścić. Jak krzyczałam do telewizora, to sąsiadki, które akurat mijały mój apartament, prawie pukały się w czoło:P Justyna wygrała, jak zwykle z wielkim uśmiechem na twarzy, a ja akurat w skrzynce znalazłam zestaw do haftu, który bardzo mi przypomina uśmiech naszej Królowej Śniegu:)


DSC01674


Ranki to nie jest moja pora dnia, więc nie będę nic więcej o tym pisać. Ale mam nadzieję, że taki magnes na mojej przyszłej lodówce poprawi mi humor i nie będę już taka nieprzyjemna w dni egzaminów. Jutro mam spotkanie grupowe z szefem w czasie biegu łączonego na 15km i nie wiem jak na nim wysiedzę:(


A na koniec coś na apetyt! Kucharką nie jestem wybitną, ale do ciast mam talent, że tak się nieskromnie pochwalę:P Ponieważ trzeba mieć jakieś przyjemności w życiu, więc do porannej kawy oraz mleka po pracy muszę mieć coś słodkiego. Tym razem padło na sernik, w domu nazywanym ciastem Maćka (bo bardzo je lubi:)


DSC01671


Jak będą chętni, to zamieszczę przepis. A tymczasem zapraszam na kawałek:)


DSC01675


 


sabinka.t1 – Bardzo mi miło:)


edyta350 -  A ja jeszcze do niedawna nie wiedziałam, że istnieją tępe igły z dużymi oczkami:) I dopiero w Stanach zaczęłam ich używać:P


elisabi -  Mnie też najbardziej podoba się słonecznik i właśnie od niego zaczęłam haftowanie.


damar5 – Oj, fanka to ogólnie jest szczęściarą – ma taką fajną rodzinkę, a my mamy ją:)


paga-tek – Ojej, bo się znowu rumienię:P


pkela_1 – O hafcie dwustronnym też dowiedziałam się niedawno, jakieś 2,5 roku temu, ale od razu mi się spodobał. Muszę w najbliższym czasie pokazać zakładki nim wykonane.

1 komentarz:

  1. jagnieszkak
    2010/02/19 09:30:11
    wo matko i córko,wygląda rewelacyjnie:))) no ja do sernika nie mam farta:))) a magnes jest zabawny


    chica111
    2010/02/19 10:52:44
    Hej Ania !
    Ja do ciast raczej nie mam "ręki" wolę całą resztę łącznie z przetworami. Serniczek wygląda smakowicie.
    Dzięki że możemy wirtualnie oglądać Twoje prace - te nowe i te już wykonane w przeszłości.
    Pozdrawiam Iza N-P.
    www.golddust.pl


    paga-tek
    2010/02/19 14:08:25
    Ja poprosze przepis :). Tylko prosze o przepis z produktow tutejszych, jesli takich uzywasz... Nie wiem dlaczego, ale zawsze gdy pieke placki z polskich przepisow to mi nie wychodza tak jak powinny :/. Inna maka, drozdze itp. Aniu, a czy lubisz carrot cake?
    Magnes jest super...

    Pozdrawiam


    damar5
    2010/02/21 15:32:01
    mniam..... sernik to to co Mycha lubi najbardziej :) Serniki wszelakie sa moja najwieksza slaboscia nie potrafie sie im oprzec . Magnes swietny tak wlasnie moje usciory wygladaja patrzac na ten serniczek :) Poz.Dana


    damar5
    2010/02/21 15:33:25
    aaa zapomnialam..... dobrze kibicowalas bo znowu 2 medale mamy :) Moj Max wczoraj dmuchal w telewizor jak Malysz skakal i pomoglo :)
    Dana

    OdpowiedzUsuń