poniedziałek, 1 lutego 2010

Koniec z czerwonym!

Wreszcie, bo już mnie bardzo męczyło. Takie małe gówienko, a męczyłam się prawie dwa tygodnie. Małe prace lubię właśnie dlatego, że szybko można podziwiać efekt końcowy. Ale jak widać nie zawsze, zwłaszcza jak semestr w trakcie. Wzór na drugą część trochę zmodyfikowałam. W oryginale gwiazdka była pokratkowana, ale jakoś nie pasowało mi to, więc jest kilka gwiazdek w jednym. A oto moje wymęczone „cudo”.


DSC01587


DSC01589


DSC01590


Zaczęłam właśnie kolejny prezent dla pewnej solenizantki (musiała być bardzo grzeczna, nie?). Ale ponieważ zagląda do mnie codziennie, wszystkie będziecie musiały poczekać z prezentacją. Mam jednak w zanadrzu jeszcze kilka prac do pokazania, więc nie powinno być tu nudno.


 


damar5 – Pewnie, że szansa na spotkanie jest:)


kinia_1979, ewkaka19  – Tak właśnie czytam po różnych blogach jak to jest z zakupami xxx w Polsce i dlatego kupuję na zapas. Zanim wyjechałam do Stanów, do szczęścia potrzebna mi była tylko Ariadna i biała kanwa, ale teraz się rozbestwiłam:)


obsesjakasiulka – W Polsce w zupełności mi wystarczała Ariadna. Pierwszy raz do ręki wzięłam DMC tutaj, bo nie było innych mulin w sklepie. Po te dwie nowe firmy sięgnęłam z powodu mulin cieniowanych. Ostatnio bardzo mi się spodobało haftowanie nimi. A jak widać każda firma ma je w trochę innych odcieniach. Mama już mi kupiła cieniowane Ariadny, więc po wakacjach za nie też się wezmę. Muliny Prism to nawet nie mają numeracji, więc wykorzystam je do jakichś prostych projektów, gdzie sama będę dobierać kolory.


gość – A cóż to za anonim?:P Z pomysłami to nie ma problemów, tysiąc na minutę, zwłaszcza w czasie spacerów!


paga-tek - Dzięki:) Ty to masz jakieś wyczucie, że ostatnio odwiedzasz mnie, jak publikuję notki. A później muszę przez Ciebie poprawiać:P

1 komentarz:

  1. kinia_1979
    2010/02/01 08:45:32
    Wymęczony niewymęczony za to śliczny.
    Te gwiazdeczki są fantastyczne.


    damar5
    2010/02/01 09:41:43
    Piekne biscornu :) Tez nie lubie czerwonej kanwy ;-) Poz.Dana


    paga-tek
    2010/02/01 14:12:22
    piekna praca :)


    aeljot
    2010/02/01 20:39:25
    Śliczny.


    zula-z
    2010/02/01 23:53:04
    Piękne :)

    OdpowiedzUsuń