wtorek, 2 lutego 2010

A do kompletu...

...z najnowszym czerwonym, mam trzecie biscornu haftowane również nicią Kreinik. W jednej z pierwszych notek pokazałam Wam drugie w kolekcji biscornu – granatowe z różową nitką. Można je obejrzeć tu. Trzecie biscornu, o którym już wspominałam, znajduje się obecnie w Katowicach. Było to moje drugie biscornu w całej karierze xxx:P Wykorzystałam do niego czarną kanwę 14 Charles Craft oraz niebieską nitkę Kreinik nr  94. Zdjęcia są zbiorowe, bo robione w lecie, zaraz przed wyjazdem na wakacje.  Jedno niestety nieostre:( Nie bardzo im się przyglądałam, bo tak się cieszyłam na spotkanie z rodzinką, więc jakoś musicie przeżyć.


DSC01123


DSC01124


Obok znajduje się moje pierwsze biscornu. Nie byłam wtedy do nich przekonana, ale chciałam najpierw spróbować, żeby nie wybrzydzać nad czymś, czego nie znam z własnego doświadczenia. Spodobało mi się, choć nie tak jak zwykłe poduszeczki i jak Wam w najbliższej przyszłości zaprezentuję, popełniłam jeszcze sporo innych biscornu. Jeśli dobrze pamiętam, a o mojej sklerozie juz Wam wspominałam:P, wybrałam kremową kanwę 14 Charles Craft plus moją ulubioną mulinę, DMC color variations nr 4215. Oczywiście nie obyło się bez pomyłki. Wycięłam za mały kawałek kanwy i musiałam trochę pokombinować ze wzorem, żeby cały kwiatek się zmieścił. Bardzo nie lubię marnować kanwy, więc zwykle wycinam takie kawałki, których już po wyhaftowaniu wzoru nie będę docinać. Nie używam tamborka, więc jak się nie pomylę przy liczeniu kratek to nie mam problemów z małymi kawałkami kanwy. A często nawet małe skrawki wykorzystuję na kolejne xxx. Oba biscornu powstały w maju. Jak widać nie mają wstążek jak najnowsze, bo wtedy jeszcze nie wpadłam na pomysł, żeby je w przyszłości wieszać na choince. Będę musiała im kiedyś przyszyć odpowiednie wstążki. Ostatni stworek na zdjęciach to, jak mam nadzieję widać, angielska budka telefoniczna:) Żałuję, że nie sfotografowałam jej lepiej, tzn. z każdej strony, ale nie myślałam wtedy na poważnie o blogu. Musicie mi na słowo uwierzyć, że z każdej strony jest inne ujęcie tego dżentelmana z parasolką:) Ponownie czerwona 14 Charles Craft plus muliny DMC. Efekt końcowy fajnie wyszedł, ale ile się namęczyłam z przyszyciem dekielka, tzn. górnej części... Oj, po wszystkich mękach, przysięgłam sobie, że już więcej nie będę się brała za niekwadratowe dachy. Wzór pochodzi ze świetnego francuskiego blogu: Les chroniques de Frimousse. Jak go odkryłam, to spędziłam dwa dni przeglądając wszystkie stare posty. Wiele ciekawych zastosowań xxx można tam znaleźć, m.in. sporo domków i innych wzorów w 3D.


 


kinia_1979 – Dzięki:) Wzór ani samo haftowanie mnie nie męczyło, tylko niemożność skończenia spowodowana brakiem czasu:( Normalnie zajęłoby mi to dwa dni. Ale cieszę się, że się podoba!


damar5 – A ja bardzo lubię czerwoną kanwę:P A także inne kolorowe. Nawet czarna i granatowa nie sprawiają mi problemów, jakoś igła sama trafia w dziurki:) Ja po prostu nie lubię poświęcać za dużo czasu na jedną pracę, zwłaszcza taką małą, dlatego taki mylący temat poprzedniego postu:P


paga-tek, aeljot, zula-z – Dzięki:)

1 komentarz:

  1. paga-tek
    2010/02/02 03:25:10
    Super sa te prace... Ciekawie wykorzystujesz swoje hafty.
    Dzis pojechalam do Michaelsa nie wiedzialam, ze tam jest taki duzy wybor guzikow. Wybralam kilka, ale moja najmlodsza corka ma "uczulenie" na tego typu sklepy. Dostala strasznego ataku placzu ktory zmusil mnie do natychmiastowej ewakuacji, zeby ludziom oszczedzic sluch... Dziwne ze po wyjsciu ze sklepu placz momentalnie ustal :/


    paga-tek
    2010/02/02 03:31:16
    Ojej czy ja dobrze widze. Az cztery razy wyswietlil sie moj komentarz. Nacisnelam raz a tu tyle razy wyskoczylo. Ja poprosze o skasoawnie tych ktore sie powtarzaja :) i przepraszam za klopot... (ten komentarz tez mozesz usunac :D )

    Pozdrawiam


    entheos
    2010/02/02 08:21:17
    Bardzo pomysłowe to biscornu w formie budki telefonicznej, świetne! Uwielbiam takie niebanalne rozwiązania! :) Moje pierwsze biscornu jeszcze przede mną, wzór już wybrany, ale czekam do końca sesji, by się nim zająć :)


    anek-73
    2010/02/02 08:30:50
    Oczarowana jestem tą budką telefoniczną... W ogóle lubię nietypowe biscornu... "Zanurkowałam" własnie w tego bloga, który polecasz...


    edyta350
    2010/02/02 09:56:40
    Mnie też bardzo podoba się biscornu - budka telefoniczna. Bardzo oryginalny wzór. A to z gwiazdkami to już bajka. Sama jeszcze biscorniaczka nigdy nie popełniłam ale Twoje prace są jednymi z tych, które coraz bardziej mnie do tego przekonują.


    Gość: Agata, *.ib.tcz.pl
    2010/02/02 13:05:08
    Masz rewelacyjne pomysły a ich realizacja przerasta wyobraźnię!! :)


    damar5
    2010/02/02 16:43:07
    Swietne wszystkie ale budka powalila mnie na kolana :) jest rewelacyjna :) A stronka baaaardzo ciekawa ,jeszcze raz dziekuje .Poz.Dana


    aeljot
    2010/02/02 20:26:51
    Śliczne jest to biscornu-budka telefoniczna.
    Moje pierwsze jeszcze przede mną, jakoś nie widze siebie przy zszywaniu... ;)

    OdpowiedzUsuń