wtorek, 23 lutego 2010

Co nie daje mi zwariować...

To przede wszystkim moja kochana rodzinka – Tatik, Mamok i Maciek. I nasze maratony na skypie. Ale jest jeszcze coś, co pozwala nam wszystkim przetrwać cały rok – Grecja! To myśl o wakacjach i spotkaniu z rodzinką pomaga mi przez wszystkie dni spędzone z dala od nich. Dziś tylko kilka zdjęć, a za kilka miesięcy wszystko będzie na żywca! Zdjęcia zrobiłam w zeszłym roku podczas jednego dnia niepogody, bo w zwykłe dni nie tracę czasu na zdjęcia:P Oto gdzie spędzam wakacje!


DSC01194


DSC01195


DSC01196


Ale najbardziej tęsknię za zachodami słońca:)


DSC01227


W drodze do Grecji zaliczamy małe “zwiedzanie” Wenecji. Nasz prom płynie głównym kanałem, więc co roku sobie wszystko oglądamy:) Tylko raz prawdziwie zwiedzaliśmy Wenecję i zjedliśmy najdroższą pizzę w naszym życiu. Teraz możemy największe zabytki oglądać z pokładu a nawet z okien naszej przyczepy:)


Na zdjęciu plac św. Marka.


DSC01169


 


Od tygodnia nie postawiłam ani jednego xxx:( Egzamin był dziś, ale nie jestem zadowolona, co ... całkiem nieźle wróży, bo im gorsze samopoczucie po egzaminie, tym lepsza ocena. Przynajmniej tak jest ze mną:P


 


jagnieszkak – Eee, ja tam uważam, że podstawą pieczenia jest łatwy i dobry przepis.


chica111 – Haft dwustronny poznałam przez przypadek. Kupiłam kiedyś na allegro cały segregator wzorów xxx i tam właśnie była krótka lekcja. Kartka została w Katowicach, ale jak nie znajdziesz swojej książki, to daj znać a jakoś Ci ją zeskanuję:)


damar5 – Oj, jak ja lubię kibicować polskim sportowcom. Szkoda tylko, że tak rzadko mam okazję:( Na tych kanałam co mam w tv, to tylko z jajcem pod pachą biegają, a ja jakoś nadal nie kumam tego „futbolu”. Już czekam na bieg Justyny na 30km!


paga-tek – Mam nadzieję, że przepis na sernik się sprawdzi:) Marchewki to lubię tylko na surowca, choć jeszcze nie próbowałam ciasta marchewkowego. Jeśli chodzi o mąkę to kupuję różnych firm, zależnie od ceny. Która tańsza, z tą wracam do domu. Ale zawsze wybieram enriched bleached. Mam nadzieję, że poza dr Oetkerem to resztę produktów znajdziesz u siebie w sklepach:) W przepisie podałam dokładnie wszystko czego używam tutaj do ciasta. Ale nie orzejmuj się jak coś innego dodasz. Ja zawsze uważam, że jak przepis jest dobry, to ciasto się uda. Powodzenia! Świeże drożdże są u mnie w sklepach, ale jak próbowałam ciasto drożdżowe to użyłam tych w proszku. Świeże jak dla mnie mają za "świeżą" cenę, $3 za małą paczuszkę to wolę wydać na muliny.

1 komentarz:

  1. kinia_1979
    2010/02/23 11:30:42
    Oj jak sie rozmarzyłam i zatęsknilam za Grecją :)
    Ja ww tym roku planuję Turcję...ale co wyjdzie z moich planów okaze się pewnie w ostatniej chwili :)


    magda.madziula
    2010/02/23 12:07:23
    cudnie w tej Grecji jest ahhh aż mi się też zechciało być tam :)


    pkela_1
    2010/02/23 13:01:29
    Nie byłam w Grecji, ale zawsze jestem chciwa na takie morskie zdjęcia.
    Uwielbiam morze o każdej porze roku, a szczególnie nasz zimny Bałtyk.
    A to ujęcie Wenecji kapitalne - ja mam tylko czarno - białe fotki sprzed lat.


    paga-tek
    2010/02/23 14:35:28
    Piekne zdjecia, az zachcialo mi sie tam teraz pojechac :). Jeszcze raz dziekuje za przepis. U nas nie ma drozdzy w kostce i to mnie najbardziej zastanawia, dlaczego? Sa tylko suche do ktorych nie mam przekonania.
    Magnesy kupilam w Michaels, ale musialam sie niezle naszukac. Obeszlam caly sklep, bylam bez dzieci wiec moglam sobie na to pozwolic :P.


    fiolqak
    2010/02/25 09:29:49
    Pięknie, cudnie....rozmarzyłam się i chciałabym kiedyś pojechać na takie wakacje:-)

    OdpowiedzUsuń