środa, 3 listopada 2021

Wesoła margaretka :)

 Obecnie tylko jesienne krokusy kwitną, ale mam dziś dla Was wiosenne margaretki!

Zaczęło się oczywiście od zestawu do xxx. Znowu Dimek i znowu cudniasty :)

Margaretki to wesołe kwiatki, trochę mojego ulubionego fioletu i jest coś od razu poprawiającego humor.


Haftowałam na początku kwietnia. Poszło szybko, bo kanwa 14ct.



Backstitche też mało skomplikowane.


Z oprawą czekałam do połowy czerwca :P Musiałam się pośpieszyć, bo margaretki powoli już przekwitały!


Miejsce sesji oddalone od mojego domu aż o 2km! Stacja kolejowa De Klomp! To tu przez pierwsz dwa lata pobytu w NL po 6 rano odjeżdżałam w kierunku Utrechtu do pracy! Oj, te drzemki pociągow przy dźwiękach RMF-u  :D




Cudnie wyszło, a kto się nie zgadza tego kicham :P


Szybki haft, szybka sesja to i szybki wpis! Byle do piątku! Już myślę, gdzie jechać :D

5 komentarzy:

  1. Krásna výšivka v zaujímavom ráme :)
    Pekný deň,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Margaretka jest cudna i wyhaftowana i żywa - mama

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowa margaretka mnie sir bardzo podoba.Sesja zdjeciowa wspaniala pozdraeiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny hafcik i cudna sesja zdjęciowa :-) Fajnie, że zdążyłaś zanim kwiaty przekwitły :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny haft,oprawa i całość 😍
    Dimków nigdy za wiele!To wspaniałe zestawy a Twoje unikatowe😍

    OdpowiedzUsuń