piątek, 4 grudnia 2020

U mnie już święta!

Bo święta zaczynają się, kiedy pojawia się u mnie rodzinka! W tym roku wyjątkowo wcześnie dotarli, bo już w poprzednią niedzielę - 29 listopada :) A jak rodzinka, to wiadomo, że i dużo miłości przybyło w moich czterech ścianach :D

A milość to właśnie hafcik Love od Dimensions! Zestaw Daydreams kupiony jeszcze w Michigan. I projekt mojej ulubionej Debbie Mumm :)


Hafcik bardzo przyjemny, więc szybko poszedł :) Zaczęłam 15 maja, a skończyłam 17.





Uwielbiam hafciki z haftowanymi ramkami :)








A jeszcze bardziej zestawy Daydreams, bo od razu mam gotowy i oprawiony hafcik :D




W pracy szaleństwo, pod koniec roku wszyscy chcą jeszcze jak najwięcej dokończyć i miałam aż cztery testy na liniach produkcyjnych do czterech projektów. Z praca w domu 3 z nich wspierałam zdalnie (w Kijowie i Gorzowie), a w ostatnim miałam osobisty udział w Mijdrechcie. Szkoda, że zakończył się gorączką i leżeniem w łóżku. Nie ma jak biegać między budynkami w samym fartuchu:( Hmm, pierwszy raz od chyba 14 lat rodzinka może się mną zaopiekować osobiście a nie patrzeć jak "umieram" na skypie. No nic, już o wiele lepiej, więc jakoś do 23 grudnia dotrwam, bo wtedy zaczynam prawdziwy urlop i do 3 stycznia nie zamierzam myśleć o pracy ani o projektach!

Trzymajcie się zdrowo! I Wam też życzę rodzinnych świąt!

9 komentarzy:

  1. Hafcik cudny , a wspolny czas to najlepszy prezent nie tylko na swieta - mama

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyszedł hafcik, faktycznie z załączoną od nich ramką idealne połączenie :) kuruj się i udanego urlopu już za niedługo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny hafcik :-) Fantastycznie wygląda w tej ramce :-)
    W otoczeniu Rodzinki z pewnością szybciej wrócisz do zdrowia :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny hafcik😍 świetnie pokazałaś nam detale👍
    Zdrowiej szybko!
    Pozdrowienia dla całej Rodzinki 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknego urlopu zatem, wypoczynku i zdrowia przede wszystkim w tym trudnym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hafcik super pozdrawiam rodzinke a Ty zdrowiej

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny hafcik ;) Nie dziwie się że tak ekspresowo powstał ;) Życzę dużo zdrowia i miłego czasu z rodzinką ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wzor,Zycze szybkiego powrotu do zdrowia. Rodzinka bedzie z toba przez cale swieta? bo takie swieta sa najlepsze. Pozdrowiam wszyztkich i podziekuj mamie za tak liczne odwiedziny i komentarze na moich blogach. Bardzo mi milo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodzinka zostaje jeszcze tydzien w styczniu :) A zdrowa juz musze byc, jutro do labu jade. Mamie juz przekazalam :)

      Usuń