środa, 22 maja 2019

MI :D

Ostatni zeszłoroczny hafcik! Xxxx w grudniu zanim rodzinka "zwaliła" się na miesiąc:P
Zestaw Dimensions z 2016 roku, kupiony w holenderskim sklepie internetowym.


W zestawie wzory wszystkich 50 stanów. I chyba nie muszę tłumaczyć co i dlaczego wybrałam :P
Zdziwiło mnie tylko, że choć na zdjęciu jest serduszko, to już w żadnym wzorze go nie ma? A szkoda. Xxxx poszło szybko, wzór prosty, mało kolorów. No i jednak miło mi się wspomina 7 lat w Michigan (w skrócie tytułowe MI). Myślałam tylko chwilę nad tamborkiem, bo ten czarny z zestawu jakoś mi nie leżał...


Tamborek rozmiar 15cm, więc akurat kilka takich mam tu w Nl. Przywiozłam do innych projektów...


A ten właśnie z zestawu z mandalą...


Na sam koniec przypomniałam sobie o tym nieco ciemniejszym niebieskim, który kupiłam jeszcze w Michaelsie w Michigan :) I ten mi tu najlepiej podpasował!


Została jeszcze sprawa serca! I tu Matkas mi pomogła, bo zgodnie z prośbą przywiozła mi kilka sztuk z mojego garage i wybrałam jedno z nich! Pasuje idealnie! Dzięks Matkas!
Całość złożyłam do kupy dopiero w ostatni weekend. Ach ta moja ruła :(




Jak zwykle moja wersja lepsza od oryginału :P:P:P


Muszę jeszcze dodać wstążkę, żeby powiesić tamborek na ścianie, ale tu mam tylko dwie mniej więcej pasujące i nie wiem, którą wybrać. Matkas mówi, że niebieską, mnie coś ciągnie do czerwonej... Chyba jeszcze chwilę pomyślę :D


Tyle na dziś! 

Jakby co to na Wasze komentarze od teraz odpisuję w komentarzach :D
A z opakowaniami poszło dobrze i mam już na końcie swój drugi certyfikat na UN!!!!!!!! Natomiast w labie już testuję opakowania na trzeci :D

Już na sam koniec, żeby Was nieco dobić:P Zdjęcia cykałam pół godziny temu. O 21:30 w Nl nadal jasno! Kocham te długie holenderskie dni :D

9 komentarzy:

  1. Cudne i juz , trzymaj sie tam !!!! mama

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny hafcik! Tamborek dobrałaś idealny a serduszko to przysłowiowa wisienka na torcie :-) Wstążka czerwona do mnie przemawia :-)
    Gratuluje zdobycia kolejnego certyfikatu!!!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję certyfikatu <3 Bardzo fajny haft i pięknie oprawiony.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna pamiatka powstala :) Zdecydowanie ten tamborek najlepszy ,wszystko pieknie ze soba pasuje.Guziczek boski ,jest wisienka albo kropka :) A ze wstazkami poszalej i daj obie bo obie swietne:)
    taki prosty hafcik a tyle ma w sobie uroku :)
    Bardzo udana praca :)

    Zdrowka i powodzenia jeszcze raz :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny obrazek :) Gratuluję zdobycia certyfikatu!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. z ciekawości zerknęłam na mapę Michigan, śmiesznie że wyrwali Wisconsin tą górną (patrząc na mapę) część, a obie części Michigan łączy tylko most między jeziorami...co do wstążki chyba czerwona będzie lepiej wyglądać bo nawiąże do sweet :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zdobycia kolejnego certyfikatu!!!
    Obrazek, oczywiście, że ładniejszy niż na zdjęciu opakowania:)
    Pewnie już pomału pakujesz się na wyjazd do słonecznej Grecji.
    Aniu, życzę ci wspaniałych wakacji !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Może i banalna, ale bardzo lubię te sentencję, zarówno w wersji angielskiej jak i polskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super ;) i nawet tamborek był taki pasujący bo też z USA ;) wg mnie czerwona wstążka może wyglądać świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń