środa, 27 lutego 2019

Jeden z ostatnich…

… wpisów na tym blogu. Niestety wczoraj dostałam wiadomość z gazety, że 29 kwietnia zamykają blox i wszystkie blogi znikną z sieci… Smutno mi, bo podoba mi się na bloxie, przyzwyczaiłam się przez te 10 lat i każdy nowy post to pikuś. Nie wiem jeszcze gdzie się przeniosę, ale pewnie w ciągu miesiąca będę musiała podjąć decyzję, bo jak rodzinka zjawi się na wielkanoc to już czasu na nic innego nie znajdę. Obecnie rozważam wordpress i bloggera. Na pierwszy już skopiowałam 10070 wpisów, bo tyle powstało od początku Pieguchowa i jest to jedyna opcja skopiowania z bloxa. Niestety tylko wpisów, komentarzy się nie da :( Ale nie jestem przekonana czy tam zostanę. Nie wiem jeszcze czy i jak da się skopiować z wordpress na bloggera, jakbyście wiedziały co i jak to proszę o info tu lub na pocztę gazetową (piegucha(at)gazeta.pl). No i nie mam zupełnie pojęcia jak się pisze notki na innych platformach? Tu piszę w wordzie, wklejam linki z fotoforum gazetowego, a na koniec wszystko kopiuję do bloxa. A jak jest w wordpress czy bloggerze? Macie jakieś intrukcje? Oj, nie mam siły ani chęci na rozgryzanie nowego miejsca, ale z drugiej strony za długo już piszę, żeby po prostu przestać:P O nie, lenistwo nie może być powodem zamykania Pieguchowa:P

No dobra, to teraz coś z xxx! Jedna z ostatnich zeszłorocznych prac. Zostały mi jeszcze dwie do oprawienia i pokazania poza tym maleństwem.
Zestaw kupiony w październiku na KreaDoe! Także sama jestem w szoku, że tak krótko czekał na swoją kolej. Haftowałam w listopadzie, oprawiłam w ostatnią niedzielę:P Ostatnio niedziele to czas kiedy do południa najwięcej xxx i coś staram się oprawić:D

DSC07830

Zestaw mały, ale miałam go już na oku od dłuższego czasu na necie. Tyle tylko, że nie wiedziałam jaki jest duży w naturze i to mnie powstrzymywało przed zamówieniem. A tu nagle mogłam pomacać no i kupiłam!
Zestaw made in Holland:) Także intrukcja po angielsku i holendersku.

DSC07822

Nitek nacięli chyba na 10 takich koliberków:P

DSC07819

Haftowało się szybko i przyjemnie:) I bardzo mi się podoba co z tego wyszło.

DSC07823

Przypominają mi się koliberki, które widziałam na żywca w Brazylii. Cudne ptaszki, ale zbyt „ruchawe” do zdjęć :(

DSC07824

Biała kanwa 14ct, podwójna nitka od DMC, zero backstitchów, a rozmiar całości z tamborkiem prawie jak prawdziwych koliberków – 6cm. Malutkie skubańce, a jak pięknie się słońce odbija w ich piórkach! Wyglądają jakby były metalizowane! Niesamowity widok!

DSC07827

Tamborek mały, ale grubawy. Muszę jeszcze jakąś wstążkę dołożyć, żeby powiesić na ścianie.


DSC07831

DSC07833

Jako uzupełnienie poprzedniego wpisu – dwa poniższe zdjęcia:) Zestaw z drewnianą ramką od Lanarte, który kupiłam rok temu na targu staroci pod Utrechtem. 1 euro mnie kosztował:P

DSC07835

Przód nieco wypłowiały, ale tył nietknięty słońcem!

DSC07837

Nawet nie wiedziałam, że takie zestawy z ramką istniały! Oj, zakupy w Holandii to jak wyspa skarbów, nigdy nie wiem co znajdę na targach czy w pasmanterii :D Uwielbiam te moje małe polowania!

1 komentarz:

  1. edytag74
    2019/02/28 12:49:38
    Prawdziwe maleństwo:) Twój koliberek ma ładniejsze kolory niż ten na zdjęciu zestawu.
    Jeśli chodzi o prowadzenie blogera to łatwizna. Nic nie przenosisz, żadnych tekstów nie wklejasz czy kopiujesz. Jak już piszesz to w zasadzie widać od razu jak to będzie wyglądało. Tylko tło jest białe. Ciężko to wytłumaczyć. Najlepiej było by pokazać:)))


    damar5
    2019/02/28 12:52:18
    U mnie niestety slabo w zestawy xxx na targach staroci,wiec jak juz cos upoluje to radochy sporo :) a Ty masz nosa ,poluj wiec jak najwiecej i tresciwie :)

    Koliberek malusi i uroczy ,bardzo mi sie podoba i ta rameczka ,miod :)

    Chyba trzeba wybrac bloggera bo co nam innego zostalo :( martwie sie tylko ,ze przyplace to siwymi wlosami hihihi a najbardziej martwie sie tym ,ze wiele ciekawych blogow zniknie bo nie kazdy potafi albo bedzie chcial sie bawic w przenosiny :( Nieladnie ze strony bloxa :(
    Ja juz chcialam rezygnowac hihi ale Twoje kopy w d... zabolaly i bede kombinowac :)
    Poz.Dana


    Gość: Marta, *.centertel.pl
    2019/02/28 13:46:41
    Powiem tak ja próbowałam się przenieść na wordpresa ale jest on dla mnie trudniejszy w ogarnięciu niż blogger. Blogger jest dużo łatwiejszy i intuicyjny. Musisz sobie sprawdzić jedna i drugi. Swoją drogą szkoda, tych lat :) Ale najważniejsze że informują i jest czas na "ucieczkę".


    cornelka2
    2019/02/28 14:53:08
    Superowy ten koliberek!!!!


    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2019/02/28 15:26:15
    Koliberek malutki i to jest to...Trzymaj się i dasz radę z przenosinami bloga bo 10 lat to jest już kawał życia . Pa - mama


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2019/03/01 17:37:34
    Ja również korzystam z bloggera, ale nie znam bloxa, więc ciężko mi porównywać czy coś doradzić. Na pewno dasz sobie radę. W końcu długo funkcjonujesz w sieci! Trzymam kciuki!


    Gość: KasiaS, *.dynamic.chello.pl
    2019/03/02 08:47:18
    Jest mi obojętne gdzie się przeniesiesz, bylebyś nie zniknęła :-)
    Koliberek prześliczny i faktycznie nitek jest chyba na całe stado tych maluchów.
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na Twoje nowe miejsce w sieci :-)


    alkakz
    2019/03/04 16:41:48
    trochę tego bloxa szkoda, ja się już jakiś czas temu zaczęłam przenosić na instagram, odpowiada mi bo należę do tych, którzy nie rozpisują się za bardzo. Będzie trzeba szukać ulubionych blogerów na wielu różnych platformach

    OdpowiedzUsuń