niedziela, 7 sierpnia 2016

Bez pryszczy :P

Pierwszy tegoroczny hafcik zostal wy/// 3 stycznia w pociagu z Katowic do Pily.


DSC07264


Zestaw Dimensions kupiony w Stanach na stronie joann.com. To byl moj pierwszy zakup online, strasznie wyczekiwany, bo jeszcze nie wiedzialam jak dziala poczta amerykanska. Jak dostalam powiadomienie, ze paczka zostala dostarczona, a mnie nie bylo przeciez w domu to spanikowalam i jak tylko moglam sie wyrwac z uczelni to pojechalam do domu. Skrzynka pocztowa mala, a zamowilam kilka rzeczy, wiec wiedzialam, ze sie nie zmiesci. No coz, USPS czyli United States Postal Service mozna ufac. Przez 7 lat w Stanach tylko jedna przesylka z ebaya mi zaginela, a jeden list od Matkasa szedl kilka miesiecy. A wspomniana paczka z Joann lezala sobie wesolo pod moimi drzwiami i nikt sie nia nie interesowal. W kolejnych latach juz bylam spokojniejsza i az tak sie nie spieszylam, zeby leciec do domu. No dobra, raz sie spieszylam jak dotarla olbrzymia paka z ramka na dyplom doktora:D Droga byla:P Strasznie droga:P I wielka, zreszta na pewno kojarzycie dyplomy wyzszych uczelni wiszace na scianach bohaterow amerykanskich filmow i seriali. Ja mam takie dwie :D Szkoda, ze brazylijska poczta tak fajnie/normalnie nie dziala:( Niestety juz sie o tym przekonalam.


A wracajac do hafciku to wyxxx go w czasie tej 6-godzinnej przejazdzki pociagiem. Do Poznania normalnie sie haftuje, dopiero za Poznaniem trzesie niemilosiernie:(


DSC06364


Jak widac zrezygnowalam z pryszczy na sercu:P Mnie sie nie podobaly, ale ze serce dla Matkasa to zapytalam sie, czy sobie zyczy, zebym je dorobila? Nie zyczyla sobie:P Jakos tak paskudnie z nimi wyglada, nie?


DSC07262


W kwietniu jak przyjechalam na swieta do domu to serce oprawilam, a mama powiesila na scianie :)


DSC07204


Bardzo lubie te polkrzyzykowe malenstwa:) Szkoda, ze kolejny hafcik z tej serii powstanie dopiero za kilka lat, ale nie bede wozic ramek w ta i z powrotem, gdziekolwiek mnie firma rzuci na rok:(


DSC07206


DSC07207


To tyle na dzis. Jutro jade kupic smarfona, bo w Brazylii bez Whatsapp sie nie da pracowac:P Nikt by na to nie wpadl, co? Po tym jako kolejny raz zablokowali ta aplikacje w lipcu bylo wielkie niezadowolenie spoleczenstwa i wiele artykulow w gazetach i na necie. A w pracy sie kreci - biurko juz dostalam, przy oknie:) Kompa mi przerabiaja z portugalskiego na angielski, a laptop tez juz zamowiony. Poza tym ogolnie wreszcie zaczyna sie cos dziac :) Apartament znalazlam, finalizuje umowe i w przyszlym tygodniu wreszcie opuszcze hotel! Podroze autobusem do i z pracy to wielka przygoda i jak od kogos uslysze narzekanie na polskie autobusy to w leb dam. Tu nawet nie ma rozkladow jazdy. Zamiast tego jest godzina odjazdu z dworca i podane ulice kolejnych przystankow, ale gdzie dokladnie i o ktorej autobus stanie to nikt nie wie. Biletow miesiecznych brak, zawsze sie placi R$ 3,8, a w busie siedzi bileter i jest bramka. To tylko odrobina z odkrywania tak egzotycznego kraju jakim jest Brazylia. Codziennie mnie cos dziwi i pewnie jeszcze dlugo tak bedzie...


Strasznie mi tez smutno, bo Smerfik juz trafil do kolejnego wlasciciela:( Za malo czasu spedzilismy razem, za malo zobaczylismy Warmii i Mazur...


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze.


Agnieszka - Olimpiada to sie wlasnie skonczyla:P A IO jakos mnie srednio interesuja.


cornelka2 - Prosze tak nawet nie pisac, bo to nieprawda!


vr1974vr - Na takie glupie pomysly, zeby likwidowac Pieguchowo nawet nie licz:P Z pisaniem jest roznie, ale za duzo tu czasu i serca zostawilam, zeby po prostu skasowac.

1 komentarz:

  1. damar5
    2016/08/07 08:27:51
    Ciesze sie,ze zaczyna sie jakos ukladac i oby tak dalej i jeszcze lepiej :)
    Serducho super ,kolory bardzo zywe ,mnie sie tam te"pryszcze"podobaja ale Mamy wersja tez ladna:)
    Poz.Dana
    P.S.A ja spogladam na IO szczegolnie na wystepy Polakow i Niemcow i dzieje sie fajnie :) a Ciebie wypatrywalam w plenerach a Ty sie srednio interesujesz hihi


    ella1101
    2016/08/07 11:12:03
    Hafcik super, zeczywiscie lepszy bez tych kropek. Fajnie ze w pracy ci sie wszystko uklada. Pozdrawiam.


    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2016/08/07 13:31:40
    Serducho jest fantastyczne, dzięks - i trzymać mi się tam ostro i zdrowo - mama


    Gość: KasiaS, *.dynamic.chello.pl
    2016/08/07 15:13:45
    Serce śliczne! Z pryszczami też byłby niezłe...
    Czytam i widzę, że zapowiada się pobyt pełen przygód... Powodzenia :-)


    aeljot
    2016/08/07 16:38:19
    To teraz wrzuć jakieś foty z tej nowej krainy no i strasznej zimy ;)
    Wesoły hafcik, ma bardzo fajną ramkę.


    lawendowakrainarobotek
    2016/08/07 18:17:42
    fajny hafcik :)


    cornelka2
    2016/08/07 20:11:17
    Hafcik sliczny wszystkie serduszka obojetnie jakie lubie , rameczka cudna i tez czekam na jakies zdjecia z dalekiego kraju pozdrawiam


    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2016/08/08 12:39:34
    Rzeczywiście serduszko jest o wiele ładniejsze bez tych koralików :)


    Gość: Mariola, *.leon.com.pl
    2016/08/09 01:05:00
    Serduszko cudne i bez ospy lepsze


    cinka26
    2016/08/09 12:09:59
    Słodkie serducho :o) Ja obedcnie ze znajomymi i rodziną również już nie potrafimy żyć bez WhatsApp'a ;)


    1_iwonan
    2016/08/09 17:30:39
    Serce bez piegów bardzo mi się podoba! Dziękujemy za relacje z codziennego życia na obczyźnie.. pisz dużo !!!


    renataa25
    2016/08/09 21:01:15
    Mam nadzieję, że już będzie tylko lepiej! Serducho przeurocze. Raz kiedyś wyszywałam w pociągu i więcej się nagadałam, bo każdy się pytał co ja robię i że to "sport" dla starych babć a nie dla młodej dziewczyny :)hihihi ale się uśmiałam.
    Pozdrawiam cieplutko!


    Gość: CraftLady, *.jaroslaw.zicom.pl
    2016/08/11 10:04:27
    faktycznie, bez pryszczy jakoś tak ładniej :P
    mi też się podoba to serduszko, a ramka fajnie dopełniła całości.
    powodzenia w Brazylii :)


    Gość: Nati B, *.adsl.inetia.pl
    2016/08/12 10:24:31
    Śliczne serducho i rzeczywiście bez pryszczy znacznie mu lepiej

    OdpowiedzUsuń