niedziela, 30 sierpnia 2015

Klachy 2015!

Od spotkania z Dana (damar5) minal juz prawie miesiac. Ale wspomnienia sa i "prezenta" tyz:P A klachy znowu trwaly kilka godzin:P Tym razem jednak nikt nam nie przeszkadzal i przy jednej kawie siedzialysmy w SCC i klachalysmy za ostatnie kilka lat co sie nie widzialysmy:) Dana, mam nadzieje, ze na kolejne spotkanie nie bedziemy musialy tak dlugo czekac!


Tresc klachow zostawiam dla nas, a Was dzis pomecze zdjeciami rzeczy, ktore Dana przyniosla ze soba:) Do dzis jeczy, ze w porownaniu ze mna to sie popisala, ale same zobaczcie i wytlumaczcie jej, ze chrzani od rzeczy:P Wszystko starannie przemyslane i kupione specjalnie dla mnie i Matkasa, a robotki od pani Neli jak zwykle cudne! Nie moglabym zyczyc sobie czegos innego! Pani Nelu, Dana, razem z Matkasem jeszcze raz bardzo dziekujemy!


Na dzien dobry dostalam cos za obrone:D Woreczek lniany z lawenda od DMC:)


DSC07825


Kilka lat temu namietnie o nim marzylam, a dzis dzieki Danie moje marzenie zostalo spelnione potrojnie, bo mam juz od niej takie 3:) Mysle, ze w najblizszym czasie za jeden sie wezme:D Pachna cudnie!!!!!!!


DSC07824


Pozniej dostalam paczke urodzinowa od Pani Neli (cornelka2)! Niestety listonosz nas juz nie zastal, bo bylismy w Grecji, ale cala i zdrowa wreszcie trafila w moje lapki:)


Karteczka urodzinowa nie wiem, czy w calosci wykonana wlasnorecznie, ale frywolitki od razu poznalam! Pani Nela jest niesamowita:)


DSC07846


Korci mnie, zeby oderwac i zawiesic na szyi:P


DSC07849


Byl tez swiecznik i swieczka ozdobiona kolejna frywolitkowa praca!


DSC07857


Niby obraczka na swieczke, ale mnie to bardziej wyglada na bransoletke!


DSC07858


DSC07867


Obie z mama dostalysmy po wisorku. Dana miala podobny na szyi i prezentowal sie wspaniale!


A jesli nie widac to wyjasniam, ze kazdy wisiorek sklada sie z trzech czesci! Dalej nie wiem jak to wszystko zostalo skontruowane, ale pieknie wyszlo! Jeszcze z mama nie zdecydowalysmy, ktora bierze ktory, bo za cieplo, zeby nosic i przepacac, ale jakos sie podzielimy:D


DSC07867


DSC07869


DSC07871


DSC07873


DSC07875


Dodatkowo dostalam jeszcze dwie pary kolczykow! Musialam byc wyjatkowo grzeczna:D


DSC07879


Obie pary sliczne, ale bardziej podobaja mi sie te drugie:P Dlatego, ze czarne i nieco prostrze.


DSC07877


Na koniec jeszcze wszystkie razem! Pani Nelu, dziekuje!


DSC07864


Aaaaa! Byla jeszcze czekolada z orzechami laskowymi, ale juz dawno wcielismy:P Po rowno, we czworke:P


Pozniej zaczal sie wysyp prezentow od Dany:)


Obrus od Anchora! Moje kolejne marzenie! Juz kiedys dostalam od Dany podkladki pod talerze z tej samej kolekcji, a teraz mam piekny obrus! Nie dosc, ze z miejscem na haft to jeszcze w cudne lisciaste motywy! I kolor super! Oj, nie moge sie zdradzac z moimi marzeniami, bo biedna Dana musi je pozniej spelniac:P


DSC07881


DSC07883


Nie smialam nawet prosic a dostalam! Pamietacie ramke, w ktora Dana i jej mama oprawiaja swoje kalendarze? Teraz mam podobna! Wlasna!


DSC07836


Najlepsza czesc to to serce! :)


DSC07837


Dostalam tez ramke, ktora juz jakis czas temu bardzo mi sie spodobala u Pani Neli na blogu! Chyba bede musiala przestac komentowac co mi sie podoba, bo na koszty narazam Dane :(


DSC07840


I jeszcze serduszko! A my z mama kazde serduszko lubimy:D


DSC07842


A jak juz jestem przy serduszkach to Matkasowi tez sie jedno trafilo i od razu zawislo na greckiej scianie:D


DSC07973


Obok serduszko, ktore przywiozlam ze Stanow:) Pasuja idealnie, jak braciszki:D


DSC07974


A wracajac do mnie to dostalam tez zestaw do wyhaftowania niezapominajek! A to moje ulubione kwiatki, bo niezapominajki to sa kwiatki z bajki :] Choc mam tez osobny pomysl na te kwiatki w naroznikach:)


DSC07832


Trafily mi sie tez nowe wstazeczki:D Serduszkowe sa slodkie!


DSC07844


Kolczyki, jak powiedziala Dana, moge sobie troche przerobic:P Jak wrocilam do domu to przyszedl mi do glowy nawet inny pomysl wykorzystania piorek, ale jeszcze troche pomysle, zanim go zrealizuje :D


DSC07854


No i na koniec wyjdzie moja bezczebelnosc:P Zazyczylam sobie od Dany dwie rzeczy.


Po pierwsze ulubiona herbatke, ktora Dana mi czesto podsyla z Niemcowic:P Matkas tez ja polubila:)


DSC07830


Drugie o co poprosilam to proszek do pieczenia z szafranem! Juz kiedys dostalam od Dany i ciasto wyszlo pyszne.


DSC07856


Bylo tez cos dla urody, od meza Dany czyli Duzego M :) Dziekuje bardzo!


Pieknie pachnaca mgielka do ciala i sol do wlosow, ktora jest dla nas pewna nowoscia i jeszcze sie do niej przymierzamy z mama:)


DSC07852


No i co? Fajne rzeczy dostalysmy, nie? Dana nie ma co chrzanic:P


A co ja i Matkas dalysmy Danie i jej mamie mozecie zobaczyc tu i tu.


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze. Po ilosci komentarzy pod ostatnim wpisem wnioskuje, ze lubicie jak sie mecze:P Kolejne testy ida juz szybciej. Dwa musze tylko wykonczyc, a trzeci w fazie poczatkowej. Poza tym ostatnie tygodnie byly nieco zwariowane, bo odwiedzilam dwa razy Warszawe i raz Wroclaw. Male zakupy zrobione, a w pociagach powstaly trzy ozdobki choinkowe:) A jeszcze troche prac ze Stanow czeka na pokazanie! Kiedy ja to wszystko ogarne?????  


 


Kasiek - Napisz do mnie na poczte gazetowa:)


vr1974vr - 1 cal to 2.54 cm:P Ale nie, nie wpadlam na ten sposob:P


renataa25 - Tez haftuje cale krzyzyki od razu. Nie lubie polkrzyzykow, bo mi sie zawsze nitka placze:P Na lnie tez stawialam od razu pelne krzyzyki.


titania - Na evenweave tez juz haftowalam kilka lat temu:P Przynajmniej krzyzyki rowne wychodzily:) Choc ta tkanina jakos zbyt miesista i malo sztywna jak dla mnie.


 

1 komentarz:

  1. vr1974vr
    2015/08/30 22:09:23
    Ej, no ;) chyba nie sądzisz, że nie wiem, ile to jest cal. Napisałam "około", więc wszystko się zgadza :)
    Obdarowana zostałaś jak królowa, rzeczywiście musiałaś być baaaardzo grzeczna - w co nie wątpię.


    damar5
    2015/08/30 22:15:33
    W leb tylko,ze zadnego recznego drobiazgu nie przygotowalam :( a od Ciebie tyle wspanialosci dostalam :)
    Ciesze sie,ze sprawilam Ci choc troche radochy ,najwazniejsze jednak spotkanie i te kilka godzin spedzonych w fajnym towarzystwie.Do nastepnego razu z pewnoscia nie bedziemy musialy czekac kilka lat :)
    To ja dziekuje jeszcze raz
    Dana


    Gość: Katarzyna G, 78.19.212.*
    2015/08/30 22:19:52
    Po ilości prezentów stwierdzam ze musiałaś być baaaaardzo grzeczna. Zazdroszczę frywolitek. Nigdy jeszcze nie widziałam na żywca.


    raeszka
    2015/08/30 23:56:45
    Matuchno kochana ile cudowności dostałaś :).

    Wyszedłby wór niczym od Świętego Mikołaja :).

    Mam nadzieję, że uda Wam się częściej spotykać.

    A i Twoja niespodzianka była wspaniała :).


    ella1101
    2015/08/31 02:05:11
    Super prezenty.


    Gość: fejferek, *.dynamic.chello.pl
    2015/08/31 06:57:26
    ogarniaj ogarniaj się szybciej, bo czekam tutaj na fotki ;) a ja miałam teraz intensywne 3 dni remontu i zero krzyzyków w tym czasie :(
    no, ale pamiętaj, jak będziesz miała więcej czasu w warszawie to koniecznie daj znać wcześniej to się w motkach spotkamy :D


    cornelka2
    2015/08/31 17:23:45
    Ja to dopiero blado wypadłam brr ale bardzo się cieszę ,że moje prace przypadły do gustu .Kartkę zrobiłam sama w całości jak chcesz to odklej sobie frywolitkę będzie wykorzystana ja się nie pogniewam też sama czasami tak robię . I ja jeszcze raz dziękuję Tobie i mamie pozdrawiam!!!!


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2015/08/31 18:34:15
    Śliczności jak zawsze! Bardzo lubię lawendę. Co roku podejmuję bohaterską próbę zakupienia doniczki na balkon i co roku robię coś nie tak... :( (za sucho? za mokro??)


    Gość: Basia, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/08/31 22:32:11
    Zostałaś obdarowana wspaniałymi prezentami, tylko pozazdrościć :) Z pewnością dostarczyły Ci one mnóstwo radości. Lubię te Twoje wpisy i w ogóle ten blok, który prowadzisz.

    PS Ja także niedawno założyłam blog i chciałam Cię zaprosić na niego:
    hafcikixxx.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie
    Basia


    Gość: Kasiek, *.mtm-info.pl
    2015/09/01 15:37:02
    Bardzo musiałaś być grzeczna, że takie fajne rzeczy Mikołaj w wakacje przyniósł!


    renataa25
    2015/09/01 17:09:33
    Przepiękne prezenty otrzymałaś. Odwiedziłaś mój ukochany Wrocek, czemu nie zabrałaś mnie ze sobą??:)


    1_iwonan
    2015/09/01 18:22:27
    No same cudności !!! Zazdraszczam ! :)


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2015/09/01 18:53:17
    Dziewczyny - jeszcze raz dziękuję za piękne prezenty i za radość!!!! Pozdrawiam - Iwona


    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/09/02 07:11:49
    Prezenty cudne :) więc i klachy musiały być udane :)
    JA mam takie małe pytanko jakie są wymiary tego obrusa i czy orientujesz się gdzie można taki nabyć??? :)


    mpgoga1983
    2015/09/02 09:00:10
    Nie ma to jak wymarzony prezent.. ale więcej niż jeden wymarzony prezent to dopiero radość!! :) Wszystko jest fantastyczne. Te czarne frywolitkowe kolczyki też bardzo mi się spodobały. Obrus jest cudny.


    Gość: MalgorzataZoltek, 109.79.83.*
    2015/09/02 22:15:55
    O jaaa ale Ci zazdroszczę :) Cudne prezenciki-zwłaszcza rameczki i serducho. Proszek z szafranem pierwszy raz widzę-ciekawe czy w IE jest muszę poszperać na półkach sklepowych.

    OdpowiedzUsuń