sobota, 1 października 2011

Chapiś :P

Wiadomo, że to ja:P A ostatnio ponownie przekonała się o tym Agata (pagatek). Ponieważ miałam do niej pewne prośby:D Pierwsza dotyczyła koralików. Kiedyś Agata napisała mi w mailu, że jakby mi się coś z jej wytworów koralikowych podobało to mam śmiało pisać. Więc jak tylko zobaczyłam pewne kolczyki na jej blogu to musiałam uśmiechnąć się o nie:D Tym sposobem popsułam niespodziankę, bo Agata już je dla mnie miała gotowe:P Czy ona nie jest niemożliwa? Oto właśnie te cudne kolczyki! Jabłuszka:)


DSC08764


A tu drugie, o które prosiłam – w moim ulubionym kolorze, czarnym:)


DSC08769


W paczce, którą dostałam wczoraj były jeszcze “gratisowe” kolczyki:P Agata sama je dołożyła ku mojej radości:)


DSC08766


DSC08767


Jabłuszka już dziś “wypróbowałam”:P Świetne są! Resztę będę nosić w przyszłym tygodniu, a niech mi zazdroszczą na wydziale:P


Moja druga prośba dotyczyła guziczków, którymi na nieszczęście pochwaliła się na blogu. Wiem, mam ich pełno, ale chapiś ze mnie i zawsze chcę więcej:P Zresztą Agata sama zaproponowała zakup:P No, ale jak można się oprzeć takim słodziakom?


DSC08752


No i tak zaczęła się nasza kolejna ekspresowa i nieplanowana wymianka:P


Ale to nie wszystko co znalazłam w kopercie! Agata, wybacz, ale najbardziej ucieszyłam się z „zapłaty” za bransoletkę:P Ola, córka Agaty narysowała dla mnie rysunek! Dziękuję! Jutro przywieszę go w sypialni na ścianie. Już dawno nikt dla mnie nic nie narysował.


DSC08745


Wielką niespodzianką były filcowe tworki! Sówka normalnie skradła moje serce! Siedzi teraz dumnie z Pulpecikiem:D


DSC08758


A podkładki pod kubki nigdy nie będą we właściwym użyciu! O nie! Za ładne są:) Chyba doszyję do nich wstążki i powieszę na komodzie.


DSC08753


Stempelki widziałam już też u Agaty, ale nie miałam odwagi prosić. Chapiś ze mnie jest, ale nie ogromny, tylko taki mały:P Teraz już będę się mogła podpisywać stempelkowo:P


DSC08760


Dostałam też dwa malutkie zestawy do haftowania!


DSC08748


Z rameczkami.


 


DSC08749


Oraz pocztówkę z paroma informacjami nt Karoliny Południowej, która już znalazła miejsce na mojej lodówce!


DSC08755


Agata, jeszcze raz dziękuję za wszystko! Jak zwykle wiedziałaś czym sprawić mi przyjemność:) Uwielbiam te nasze wymianki:)


A Wy drogie czytelniczki, macie teraz czego mi zazdrościć:P Oto moje nowe skarby w kupie! I się nimi nie podzielę:P


DSC08744


 


Oj, jak ten wrzesień szybko zleciał:( Jutro już październik, za chwilę zaczną się pierwsze egzaminy w semestrze. A jesień już niestety przyszła do Michigan:( I to taka brzydka jesień, bo z deszczem i silnym wiatrem (39 km/h). Dziś w nocy nawet ma być minus 1 st. C :( Już zaczynam się bać zimy:(


 


Dziękuję za wszystkie komentarze od Was! Cieszę się, że nie tylko Agacie spodobały się moje miniaturki:)


Znowu mam zaległości na blogu:( Dziś porobiłam sporo zdjęć, ale nie wiem kiedy dam radę zamieścić wszystko? Kot wrześniowy skończony, pierwszy październikowy kalendarz Lizzie Kate też, a także mały prezent na dzień chłopaka. Właśnie stawiam pierwsze xxx na drugim kalendarzu LK. No i nie pokazałam jeszcze moich wszystkich zakupów z sierpnia i września.  Cóź, musicie poczekać:P Aaaaa i jeszcze wyprawa i pamiątki z Chicago!!!!!!!!!!! :)


Udanego weekendu! Mój na pewno będzie naukowy:P

1 komentarz:

  1. Gość: http: uagnieszki.blogspot.com, *.dynamic.chello.pl
    2011/10/01 06:57:10
    niezła wymianka! wcale się nie dziwię, że nie oddasz nikomu :)


    Gość: ellie, *.internetia.net.pl
    2011/10/01 09:11:33
    Ale fantastyczne prezenty dostałaś! Świetna wymianka :)
    Pozdrawiam serdecznie
    E.


    Gość: -pusia-, *.nat.tvk.wroc.pl
    2011/10/01 09:28:10
    Ojj jest czego zazdrościć :) Same wspaniałości dostałaś. Obrazek śliczny, kolczyki również. A filcowe tworki boskie :)
    Pozdrawiam Kamila


    1_iwonan
    2011/10/01 13:06:19
    Kupa skarbów godna pozazdroszczenia!!! Niecierpliwość mnie zje... zamieszczaj te foty prędko, nie katuj...


    Gość: , *.anonymouse.org
    2011/10/01 15:54:45
    Ciesze sie ze spodobaly Ci sie moje cuda :P. Przyznam ze lubie te nasze wymianki :). Nie tylko u Ciebie zimno u nasz dzis w nocy ma byc tylko +4 co na ta pore roku jest totalnym zaskoczniem... Wczoraj musialam dzieciakom powyciagac juz zimowe ubrania bo w dzien ma byc 14, a dla porownania wczoraj bylo 28 :/

    Pozdrawiam
    Pagatek


    ella1101
    2011/10/01 20:19:39
    Te kolczyki sa naprawde bombowe i te podkladki i sowa, ach tylko podziwiac same pieknosci. Pozdrawiam.


    miekkie.kapcie
    2011/10/02 09:10:03
    A mnie najbardziej podobają się stempelki literkowe :P :)


    damar5
    2011/10/02 12:37:11
    Fantastyczne kolczyki jabluszkowe i jezynkowe a sowka rewelacyjna:) Bardzo fajna wymianka :)
    Poz.Dana


    pakma
    2011/10/07 10:42:57
    Takich skarbow, to faktycznie mozna tylko pozazdroscic :)

    OdpowiedzUsuń