środa, 7 kwietnia 2010

Niebieski jak Smerf:)

Kurczak, oczywiście:P Oto właśnie mój jedyny hafcik wielkanocny. A że nie lubię Wielkanocy, to nie jest typowym haftem świątecznym:D Jak tylko zobaczyłam go w myszUlandii, zakochałam się. Ula podzieliła się ze mną wzorem i zaraz wzięłam się do roboty. Skończyłam w kilka dni i mama została nim obdarowana w niedzielę. Bardzo się spodobał, co mnie strasznie cieszy:) Haftowany jedną nitką muliny DMC na białej 18 Charles Craft.


DSC01843


Niedzielę, bo tylko ona jest tu świętowana jako Wielkanoc, spędziłam na skypie z rodzinką. Niestety w ograniczonym stopniu, bo egzamin coraz bliżej:( Ale opłaciło się. W poniedziałek, po 3h snu, miałam obrobione wszystkie wyniki i wreszcie szef mnie pochwalił:) Bardzo się ucieszył i nawet usłyszałam, że jest to gotowy materiał na artykuł!!!!!!!!!!! Na mój pierwszy artykuł! A pracować nad tym zaczęłam dopiero w czasie przerwy bożonarodzeniowej! Do dziś mam rogalika na buzi! Takie właśnie rzeczy zbliżają mnie do końca pobytu w Stanach, bo nie ma doktoratu bez publikacji:)


A dziś mieliśmy dzień z "atrakcjami". Zaraz przed lunchem włączyli syrenę ostrzegającą przed tornadem i wszyscy schroniliśmy się w piwnicy. Na dworze zrobiło się ciemno jak w nocy i przeszła straszna nawałnica, ale tornada nie było. Tylko mój szef został w swoim biurze. Stwierdził, że nic mu nie zakłóci lunchu:D


Dziękuję bardzo za wszystkie życzenia świąteczne:) Szkoda tylko, że niektóre spełnią się dopiero jak wrócę do Polski:(


Na koniec chciałam jeszcze podziękować Asi z blogu Moje ulubione za wyróżnienie


wyroznienie__gorgeous_blog_award


i takie oto uzasadnienie:)


W Pieguchowie - bo zawsze znajduję tam coś nowego, jakieś nowe inspiracje, porady, ciekawe rozwiązania oraz użycie nowych technik haftowania. Dziękuję za niezwykle przydatny kursik haftu dwustronnego.

1 komentarz:

  1. Gość: Agata, *.internetia.net.pl
    2010/04/07 00:49:01
    Haft śliczny!!

    Szkoda, że nie mogłaś świętować z rodzinką! Dobrze, że Skype dał choć namiastkę rodzinnej atmosfery!

    Pozdrawiam,
    Agata
    magia-tworzenia.blogspot.com/


    damar5
    2010/04/07 09:52:07
    Kurczok swietny :) Ja zycze Ci zdrowia przez caly rok no i tej publikacji skoro ma Cie zblizyc do konca "stanowej meczarni" hehehehe ,wiem co to znaczy byc z Rodzina coraz bardziej mi Jej brakuje ale my chyba tu ugrzezniemy na zawsze buuuuuuu..........
    Aniu samych "najlepszosci " dla Ciebie .Poz.Dana


    aeljot
    2010/04/07 19:04:44
    Słodki kurczak. Trochę na przekór ale da się podciągnąć pod wielkanocnego ;)
    Gratuluję sukcesów w pracy. Jak widać nastraja to bardzo optymistycznie skoro uśmiech tyle się trzyma :)

    OdpowiedzUsuń