sobota, 6 sierpnia 2022

Szłam na ilość... ale nie wyszło!

Już dawno chciałam zrobić posumowanie roku 2021 na blogu, ale długo mi się nie chciało :P

Po powrocie z Grecji byłam jeszcze tydzień w Polsce, ale pracowałam, więc nie był to już urlop. W Lipcu po 6 tygodniach nieobecności wróciłam do Niderlandów, a już w zeszłą niedzielę dojechała do mnie rodzinka. Także teraz przez 5 tygodni 4x Sz są znowu razem :) W planach zwiedzanie Niderlandów i zakupy w Niemcowicach. Do Belgii kopnę się sama, jak we wrześniu rodzinka wróci do Katowic.

A teraz czas na właściwy temat wpisu!

W 2020 po raz pierwszy zaczęłam liczyć prace i wyszło mi 54 szt. W 2021 wydawało mi się, że mam większe tempo i myślałam, że idę na ilość, ale nie wyszło :P W sumie doliczyłam tylko 38 prac. No nic! To spójrzmy na mizerną kolekcję z 2021 roku, w kolejności powstawania,  bo tym razem też skrupulatnie zapisywałam cały rok.

Dzięki haftom pozwiedzałam też nieco Niderlandy :)

 1. Dimensions Matted Accents (tu)




Pola celtyckie i las w Lunteren.




2. Dimensions Butterfly Profusion - UFOk (tu)



Sesja w terenie w Lunterem przy Middelpunt van Nederland!


3. Daydreams Cherished Hearts (tu)




Sesja w Delft.


4. Dimensions Halloween Whimsies Silly Bat (tu)






Wypad do Bolswald.



5. Dimensions Butterfly Collection - Grandmothers (tu)




Krzewy w Veenendaal.


6. Deco by DMC  Rudberia (tu)





Kwiaty w Hoorn.


7. DMC Tatty Teddy Patchwork heart (tu)








Sesja z Tadziulinkiem w Katowicach :)


8. Deco by DMC  Hibiscus (tu)




Kwiatki w parku w Barneveld.


9. DMC Tatty Teddy Heart (tu)







Tadziulinek w Katowicach :)


10. Rico Design Feliz Navidad (tu)



Sesja w domu w Ederveen :P


11. Trimits Nordic Red (tu)




Mikołaj w Rotterdamie :)


12. Rico Design Belle Fleur (tu)



Kwiatki niedaleko Woudenberg.




13. Rico Design pierwsza biała ramka (tu





Port w Rotterdamie.


14. Deco by DMC Iris (tu)




Hiacynty w Barneveld.


15. Lanarte Lavender field (tu)




Pola kwiatowe niedaleko Keukenhof :)


16. Daydreams Chickadee on Holly (tu)




Sesja w parku w Doorn, NL.




17. Rico Design kolejne serce w ramce (tu)




Rotterdam


18. I love Holland (tu)



Krowa w Zeewolde.


19. Quick Creations Dimensions - Misio (tu)





Misio na osiedlu w Veenendaal


20. Zajączek na drewnie (tu)





Kwiatki na trasie rowerowej koło Renswoude.


21. Luca-S Sówki (tu)





Las w Lunteren :)




22. Rico Design Ocieplacz na jajko (tu)



Kwiatki w Barneveld :)



23. Daydreams Dimensions Hummingbird & Wisteria (tu)






Centrum Barneveld :)



24. Rico Design serce (tu)





Rotterdam


25. Rico Design serce (tu)



Rotterdam


26. Rico Design serce (tu)



Rotterdam


27. Daydreams Dimensions Stokrotka (tu)





Stokrotki na stacji kolejowej w De Klomp :)


28. DMC startfish kit (tu)




Mini plaża w Enkhuizen.


29. Rico Design serce (tu)



Rotterdam


I wszystkie serca razem :)



30. Kolczyki rozgwiazdy - projekt własny - UFOk (tu)






Plaża w Scheveningen, NL.







31. Dimensions Red my lips - I can't relax (tu)

Haftowany i fotografowany w Grecji :)





Wylądował na zamrażarce w NL :P


32. Dimensions Garfield Friends Forever (tu)

Też haftowany w Grecji.






I finish na zamrażarce w Niderlandach :)



33. Dimensions Penguins (tu)







Zmrożona szyba Sreberka rankiem w Ederveen.



34. Miotła w herbie (tu)




Moja chałupa w Ederveen :)


35. Neocraft wiedźma w dyńce (tu)







Sesja w 's-Heerenberg.




36. Vervaco Poduszka z liśćmi - UFOk (tu)






Sesja w Alphen aan den Rijn. 



I Lunteren :)


37. Magicos Moments Sówki (tu)






De Uilentoren w Leersum.


38. Lanarte Motyl (tu)




Zeewolde



I to by było na tyle z 2021. Tegorocznych prac jest na razie 40. Wiele z nich ma już swoje sesje w terenie, którymi często chwalę się na międzynarodowych grupach na FB. A na blogu też się pojawią, ale z poślizgiem.

Do sklikania!

6 komentarzy:

  1. Wau, krásne výšivky, obdivujem to množstvo a rôznorodosť.
    Ja nie som až taká rýchla v xxxxxxxx :-)
    Prajem pekné dni,
    A,

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj , same śliczności xxx ,a Niderlandy jak zawsze przepiękne przez cały rok - mama

    OdpowiedzUsuń
  3. To byl bardzo pracowity rok powstalo duzo pieknych prac .Niech i ten bedzie taki owocny milego zwiedzania z rodzinka pozdrawiam wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis ,prace piękne i różnorodne i rewelacyjnie zaprezentowane 😍
    Miłego zwiedzania i kucharzenia 😁pozdrowienia dla Was wszystkich❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne podsumowanie :-) Uwielbiam Twoje zbiorcze posty, można nasycić oczy i wrócić do wpisów, które szczególnie przyciągają wzrok :-) Piękne prace :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Okazały był ten 2021 :D Cudne prace i fajnie sobie przypomnieć wszystko co tworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń