czwartek, 5 sierpnia 2021

Czego potrzebuje każdy ptaszek?

 Zwłaszcza taki mały jak na moim nowym hafcie :) Mały zestaw do xxx to i mały ptaszek. Długo polowałam na ten zestaw, w końcu go dorwałam i musiałam wyxxx!

Maleńki zestaw z kolekcji Daydreams od Dimensions. Dorwany oczywiście na ebayu :D 

Całość z ramką ma wymiary 13 x 13 cm, a sam ptaszek o połowę mniejszy. 

Za haft zabrałam się w marcu.



Nie chciało mi się za wiele razy liczyć, więc końce haftu zaznaczyłam znikającym mazakiem :) Tło w całości w półkrzyżykach. Przy okazji zastanawiałam się, czemu nie dali w zestawie niebieskiej kanwy zamiast "bawić się" w półkrzyżyki.



Na koniec trochę backstitchy i kilka guzełków i ptaszek gotowy!




Oprawiony w passe i szkło z zestawu, tak sobie stał pod ścianą i czekał na sesję w terenie.


1 maja szczęście się do niego uśmiechnęło i zabrałam go do jednego z moich ulubionych miejsc - miasteczka Doorn. Tylko 20 minut jazdy ode mnie, a piękny taki piękny park z dużą posiadłością. Lubię tam przyjeżdzać zwłaszcza w niedzielę, bo zawsze jest pusto :) A ptaszka zabrałam właśnie tu, bo wydawało mi się, że znajdę wszystko czego potrzebuje! 

Bo każdy ptaszek potrzebuje domku!







Dużego kolegi :)




Oraz ostrokrzewu!


To jeszcze trochę zdjęć z tego fajnego miejsca :)






Najstarsza stacja pogodowa w Doorn :)




Najbardziej śmieszy mnie jak bardzo dbają o popiersia :) Nie ma jak skrzynka!



A główne popiersie nawet za szybką :P





W całym parku są też zdjęcia z przeszłości.







Plansze z planami, zdjęciami archiwalnymi oraz malunkami też są tu liczne.




Ogród różany w maju jeszcze nie kwitł.





A najbardziej podoba mi się stary parking rowerowy :) Bardzo klimatyczny!




Ptaszek wrócił zadowolony z wycieczki i jest ze mną do dziś :) A tak w ogóle to śliczny wyszedł :)



Z rodzinką też już byliśmy w Doorn w lipcu, ogród różany pięknie kwitł. W niedzielę niestety jadą do domu :(

7 komentarzy:

  1. Doorn jest fajne z ogrodem rozanym i domkiem dla ptakow , lubimy tam wracac .Hafcik przesliczny - mama

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny hafcik do Twojej kolekcji ptaszków.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny świetny hafcik jak i fotorelacja! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ptaszek przesliczny znalazl sobie fajne lokum .I znowu pozwiedzalam fajne miasto .Rodzince zycz szerokiej drogi Danusia jutro jedzie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Też go sobie wyszyję bo mam wzorek🤭
    Śliczny jest 😍
    Dzięki ,że się podzieliłaś 😘
    Świetne fotki 😍 ,spacerek rewelacyjny 😊👍

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziutki i śliczniutki ten Twój ptaszorek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki śliczny ptaszek! No cudo :-) Szczerzę i szczerzę się na jego widok :-) Świetną sesję zdjeciową mu zafundowałaś :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń