niedziela, 3 kwietnia 2022

Uszaty

Przedostatni zeszłoroczny hafcik :) Już myślałam, że w czasie zmiany laptopa straciłam zdjęcia, ale jednak je znalazłam!


Ocieplacz na jajko od Rico Design. Już nawet nie pamiętam gdzie i kiedy go kupiłam, chyba na jakichś targach albo w holenderskiej pasmanterii. Trochę się naczekał, ale w lutym 2021 roku zaczęłam go xxx.


Ocieplacz już uszyty, a haft do zrobienia na cieniutkiej taśmie aidowej.

Nie wiem z którego roku jest ten zestaw, ale ze starości uszy ździebko zżółkły. Nawet starałam się je wyprać, ale nie pomogło. Trudno już taki ich urok. Widać ten materiał w różowe kropeczki jest jakiś felerny.



Nie mam zdjęć z haftowania, ale już po zszyciu oraz z sesji w terenie.


Jak widać taśmę przyszyłam ręcznie do ocieplacza.


I łączenie z tyłu.



Nie lubię różu, ale całość bardzo mi się podoba :)


A sesja w terenie odbyła się 31 marca 2021, na jednej z wycieczek rowerowych po najbliższej okolicy. Nie umiem się zdecydować, które zdjęcia najładniejsze?







Rico Design ma jeszcze 2 ocieplacze w wiosenno-wielkanocnej serii. Jeden jest gotowy, ale nie mam zdjęć z terenu, a drugi czeka na wyxxx i pewnie doczeka się jak rodzinka pojedzie do Katowic.

W poprzednim wpisie jednak pomyliłam się i w ostatni czwartek przyszła zima. Mieliśmy aż dwa dni z porannym śniegiem, bo w ciągu dnia stopniał ze względu na plusowe temperatury. Ale już nie chciało mi się biegać z pingwinkami na kolejną sesję. Zapomnijmy, że biały badziew był i niech już więcej nie wraca. Od jutra znowu ma padać deszcz w Niderlandach...

Miłego tygodnia i byle do weekendu!

6 komentarzy:

  1. Uszaty jest cudny ,a pozostałe też ale o tym cicho - sza !!! mama

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie ciężko zdecydować które ujęcie najładniejsze, bo wszystkie super! uwielbiam żółte kwiaty, ale też niebiesko-fioletowe cudnie się prezentują :) dobrze że udało się odnaleźć zdjęcia! ach, te zmiany kompów czy komórek są okropne jeśli chodzi o kopiowanie wszystkich rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ocieplacz ,taki róż to i mnie się podoba 😁
    Śliczny delikatny hafcik😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny uszatek bedzie jajeczko cieplutkie

    OdpowiedzUsuń