piątek, 10 grudnia 2021

Nie mam miotły w herbie!

 To cytat z Matkasa! Choć ja też mam takie samo motto :) A co?! Jaka matka taka córka :D

Dzisiejszy hafcik to zestaw, który już dawno kupiłam w US. Jak go tylko zobaczyłam, wiedziałam, że musi być mój i że kiedyś zawiśnie w moim własnym M. Kilka lat musiał poczekać na wyxxx, ale w tym roku nadszedł jego czas.


Hafcik ma boskie hasło: Prace domowe, wykonane poprawnie, mogą Cię zabić!


Passe było częścią zestawu!




Hafcik tak szybko poszedł, że nie mam zdjęć w trakcie haftowania. Zaczęłam xxx w październiku, a oprawiłam w tym tygodniu. W międzyczasie machnęłam kolejne wielkie sprzątanie! Wiadomo, że jak przyjeźdza rodzinka to muszę zrobić wielkie sprzątanie w domu. Zawsze cierpię, bo nie lubię, ale 113m2 samo się nie posprząta...

Ale wracając do haftu! Tak wygląda już po skończeniu i prasowaniu!



Jedną zmianę wprowadziłam, darowałam sobie inicjały projektantki. Jakoś nie są mi potrzebne :P



I przymiarka z passe :)


Cudnie wyszło! Jestem zachwycona :D 
Ramka z Action! Pasowała prawie idealnie, musiałam tylko minimalnie przyciąć passe. A ramka niby biała, ale lekko przechodzona :)



A tu sesja "w terenie", z moimi miotłami :P Ponoc jestem liczykrupą, więc granatową miotłę, zmiotkę i szufelkę mam jeszcze z Kętrzyna, czyli z Mazur. A duża miotła to pamiątka z pracy w poprzedniej firmie. Producent profesjonalnych środków czyszczących miał też w swojej ofercie miotły. Takie same ciągle tu widzę w Albercie Heijnie przed zamknięciem, kiedy obsługa sprząta :P Niektóre rzeczy jeźdzą ze mną po świecie :D


W niedzielę ruszam na dwa dni do Polski... nie chcę, ale muszę coś pozałatwiać. Szkoda tylko, że Rodzinka w NL. Jadę w niedzielę, poniedziałek i wtorek pełne załatwiania, a w środē jadę z powrotem.


Trzymajcie się i nie przesadzajcie z przedświątecznymi porządkami! 

4 komentarze:

  1. We wszystkim bez przesady ze sprzątaniem też bo są rzeczy o wiele przyjemniejsze , no nie ? Szerokiej drogi i bezpiecznie mi wracać bo czekamy . A hafcik rewelka....mama

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nic nie sprzątam i będzie😁
    Jeszcze raz szczęśliwej podróży w obie strony 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie dlatego jeszcze żyje bo nie wykonuje prac domowych poprawnie i na tip top, zawsze coś tam zostawiam na później ;))) Kolejny super hafcik w świetnej oprawie! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń