poniedziałek, 15 listopada 2021

I to by było na tyle...

 Drugi wakacyjny hafcik to Garfield, oczywiście z Dimensions i na plastikowej kanwie.

Zestaw kupiony jeszcze w Michigan. Już wtedy trudno dostępny, ale udało mi się go trafić na ebayu. Dziś raczej nieosiągalny. Zestaw ma już 20 lat, bo produkcja z 2001 roku!

Haftowałam sobie na kempingu w Grecji :)



Taki zestaw w czasie poobiedniej sjesty mi zwykle towarzyszył :) Frapka na zimno obowiązkowa!


Własnoręcznie wstrząchana :P


A Garfielda tak przybywało!



Jak skończyłam z kreskami to zabrałam go na sesję zdjęciową na plażę :)



A później myślałam co dalej haftować, bo nożyczki do wycinania zostawiłam w domu w NL.


I co myślicie, że wybrałam? 


Garfielda wycięłam w ostatni weekend, nadszedł jego czas :P


Misio jest słodki :)




Z tyłu przykleiłam magnesiki i hop na zamrażarkę!


I to by było na tyle! 4 Garfieldy planowałam i 4 zrobiłam! Pierwszego śpiocha machnęłam jeszcze w Brazylii, a pozostałe powstały w Grecji. Dla przypomienia o wszystkich poprzednich pisałam tu, tu i tu.


Pozostałych 2 z serii nie zamierzam robić, bo mi się nie podobają. 



Mykam do mojego halloweenka :) Miłego xxx wszystkim!


9 komentarzy:

  1. Garfield jest cudny z przyjacielem i razem byli na wakacjach z nami - brawo !!! mama

    OdpowiedzUsuń
  2. Krásne výšivky Garfielda, in motív aj po toľkých rokoch :)
    Pekné xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki przyjacielski uścisk to ja rozumiem.. Aż tchu misiowi brak ;) Świetny hafcik! Ten Garfield i Garfield śpioch to moi faworyci, chociaż w komplecie na drzwiach Twojej zamrażarki, prezentują się rewelacyjnie! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale superowy pracy sporo ale efekt fantastyczny pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne hafty! Mam tego śpiocha tylko. Uwielbiam Garfieldy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnóstwo pracy przy nim ale efekt świetny.
    Wyjątkowo miłe te kocisko na tym hafcie i to z pewnością zasługa tego słodkiego misiaczka 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Garfieldy razem na lodówie super się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocur Garfield z przytulanką <3 Superowe

    OdpowiedzUsuń