czwartek, 6 października 2016

Zaspany, zaspana...

Zbyt prosta byla zagadka z wyxxx w Brazylii haftami:P Ale tego sie spodziewalam!


Trzeci hafcik popelniony w Brazylii to oczywiscie zaspany Garfield :D


DSC09566


Zaczelam go w polowie sierpnia jeszcze mieszkajac w hotelu. To byl nerwowy czas, wiec liczylam na szybki, prosty i przyjemny hafcik. No i sie przeliczylam. Niby tylko 14 kolorow, w tym dwa laczone, a masakrycznie sie go haftowalo!


DSC09773


Wzor tylko jeden, od razu z backstitchami i teraz domysl sie co pod tymi wszystkimi krechami, jakie symbole sie kryja? Bez zdjecia gotowego haftu z zestawu nie dalabym rady. Meczylam sie 3 tygodnie. No i jeszcze nie wiem kiedy i gdzie, ale kanwa plastikowa mi sie nieco pofalowala, tak na stale. Trudno, jakos przezyje:P


DSC00054


Zdjecia cykalam rano przed wyjsciem na autobus. Wieczorem jak wracam do domu z pracy to juz zwykle jest ciemno.


DSC00055


DSC00056


DSC00057


DSC00058


Nie przecze, ze hafcik jest genialny, ale kuzwa, ulatwiliby sprawe hafciarkom, gdyby dodali drugi wzor bez backstitchy!


Zestaw kupiony w Stanach, w Joann, co widac po ich zielonej naklejce:) Cena bardzo sympatyczna. Jeden z pierwszych zestawow, ktore kupilam w Joann:) To byly czasy, malo kasy, a w sklepie tyle dobroci. A dolar w 2008 kosztowal 2 zeta! Teraz odwrotnie, sporo kasy, a w sklepach prawie nic:(


DSC00053


Mam jeszcze dwa czy trzy zestawy z serii Garfielda, ale w garazu w Katowicach:P


Ten jeden przerobie na magnes na lodowke, wytne ladnie i przylepie tasme z magnesem, ale to dopiero w domu. Tak samo chyba zrobie z pozostalymi wyxxx tu haftami.


Zaspany Garfield to tylko polowa tytulu, zaspana Piegucha to druga. Odkad tu przyjechalam jestem senna, najpierw myslalam, ze to stres, zmiana klimatu i cale nerwy zwiazane z wieloma brazylijskimi niespodzinkami, ale teraz juz jest ok, a moja sennosc sie nasila. Az mi wstyd w pracy jak zasypiam przed kompem lub w czasie godzinnego spotkania. Czas sie wybrac do lekarza, ale kiedy i jak? Wybralam najdrozsze mozliwe ubezpieczenie zdrowotne, zapisalam sie 1 sieprnia a do dzis czekam na karte i ksiazeczke z lista lekarzy, ktorzy w jego ramach przyjmuja. No i mam nadzieje, ze znajde jakiegos co mowi po angielsku, bo po portugalsku to sie raczej nie dogadamy. Na dzien dzisiejszy umiem tylko powiedziec, ze jestem chora. A to bedzie powazniejsza rozmowa...


 


No nic, to ja mykam do kolejnego hafciku, tym razem z jednym kardynalkiem i dwoma szarymi ptaszkami:) Jeszcze przy haftowaniu nie zasypiam, wiec nie jest ze mna tragicznie:D Aaaaaa, pizza sie skonczyla, wiec nastepnym razem chyba skusze sie na bananowa:) Pozdrowienia dla wszystkich fajniotek, co by jej nie tknely:P Co do tutejszych rarytasow, to ostatnio buszowalam po zamrazarkach w sklepie i cykalam zdjecia lodow, zdziwicie sie nieco:P


 


kasiek  - Wszystkie pizze w tym supermarkecie maja ten sam kruchy spod, poprzednia pizza serowa tez taki miala, a nie nazwalabym jej tarta:P


damar5 - Pewnie, ze prosze o zdjecia przysmakow! Noze masz boskie:) A kanapka miala i buraczki i marchewke. Nigdy wiecej, chyba ze nie bedzie nic innego do jedzenia:P


ann_margaret - Jakich tylow? Hafty pokazalam z przodu:) Tylko zestawy z tylu:P Mysle, ze do polowy grudnia spokojnie mi starczy zestawow:)


Mariola - :)


Basia - Przynajmniej do konca sierpnia, ale na pewno dowiem sie miedzy grudniem a marcem. Sama jestem ciekawa, gdzie bede za rok:)


 

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2016/10/06 07:40:30
    Fajny ten gość , zalatwiac mi tam lekarza bo tak zyc nie można - mama


    ewqu
    2016/10/06 08:42:41
    Gartrtfild idealnie oddaje poranny nastrój:)


    Gość: kasiek, *.mtm-info.pl
    2016/10/06 10:02:34
    A kijanka z nazwą ;) "co zwiemy różą, pod inną nazwą, równie by pachniało" no nie ;)


    Zmartwiłaś mnie swoim samopoczuciem, mam nadzieję, ze szybko trafisz do lekarza i okaże się, że... u nas taka senność to oznaka zmiany pogody i spadającego ciśnienia, da się przeżyć, więc mam nadzieję, że u Ciebie to nic poważniejszego.

    Trzymaj się tam na ojczyźnie i nie bierz przykładu z Garfielda ;)


    damar5
    2016/10/06 10:09:13
    Ja przez to wczesne wstawanie czasem jak ten Twoj Garfield wygladam :D
    Hafcik fajny ,szkoda ze trzeba bylo sie meczyc ale zrobilas i mozesz sie juz nim cieszyc :)

    Nie zdziwilabym sie jakby dla odmiany lody byly o smaku chrzanowym lub salami :D

    Sciskam kciuki zeby karta szybko doszla i znalazlas cywilizowanego ,dobrego lekarza :)

    Poz.Dana


    Gość: Aszka, *.internetdsl.tpnet.pl
    2016/10/06 10:42:44
    Super ten Garfield. Ciekawa jestem jak wyglądają dwa kolejne zestawy. Szkoda, że u nas w Polsce o podobne zestawy jest tak trudno :(
    Sortera to tak bardzo Ci pozazdrościłam, że kupiłam taki sam. Tylko niestety kolory wysyłali losowo i dostałam różowy...
    Życzę zdrowia!


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2016/10/06 11:38:53
    Garfield może i wymagający ale za to jaki efektowny! Bardzo mi się podoba!
    Senność może być jednym z objawów anemii. Zbadaj się. Ja ciągle coś zażywam bo mam od dziecka coś w typie przewlekłej anemii:) Ostatnio pijam sok z pokrzywy i widzę efekty. A może to zmiana klimatu i wczesne wstawanie. Trzeba się zbadać:)


    1_iwonan
    2016/10/06 14:16:57
    Taki haft musi mi się podobać (kot!) ... jest bardzo zabawny, szkoda że taki trudny w obsłudze, ale warto było !


    cornelka2
    2016/10/06 19:49:40
    Cudy ten hafcik pracy sporo ale efekt cudnisty no i mykaj do lekarza pozdrawiam


    iss-ola
    2016/10/06 19:50:57
    tak mi wpadło do głowy, że może tarczycę sobie przebadaj: TSH, FT3, FT4
    może masz pierwsze objawy niedoczynności lub nadczynności- ale lekarzem nie jestem

    póki co trzymaj się ...czegokolwiek :) gdy przysypiasz ;)


    Gość: Agnieszka, *.static.ip.netia.com.pl
    2016/10/07 09:18:26
    Super haft rzeczywiście, szkoda tylko, że musiałaś się z nim tyle nawojować.
    Bardzo jestem ciekawa tego kolejnego, lubię ptasie motywy :)
    Tymczasem zaś czekam na więcej newsów o paszy! ;)


    Gość: Madzia, *.comarch.com
    2016/10/07 15:47:12
    Garfield jest świetny, mimo że zaspany! pozdrawiam cieplutko!


    andulencja
    2016/10/09 13:16:04
    Piegucho, a czy tobie przypadkiem witaminy D nie brakuje? Wieczne zmęczenie i senność to jeden z objawów.
    A kocur cudny, a najcudniejsze w tym hafcie to tło :D Te pomarańcze przenikające w fiolety - cudne!


    lawendowakrainarobotek
    2016/10/11 08:58:20
    świetny ten hafcik :) tez mam go wydrukowanego, ale wieki temu :)

    OdpowiedzUsuń