wtorek, 18 października 2016

Jak zlikwidować kota?

Bardzo prosto i zaraz Wam pokaze jak sie to robi:P


Pamietacie moja publikacje z chicagowska fasolka? WOCS z listopada 2014 (tu) :D


DSCN1948


Wygralam za nia zestaw z greckimi schodami, ktory dotarl do Katowic na poczatku 2015 roku (tu):)


Clipboard013


Od razu bylo wiadomo dla kogo go wyxxx :) Dla Rodzickow! Musialam tylko wprowadzic dwie spore zmiany. Po pierwsze mniejsza kanwe, bo mamie spodobala sie ramka z empika, taka wprost idealna na ten hafcik, tyle ze na oryginalnej bialej 14ct nie wlazloby, ale na 16ct juz tak. Kanwe kupilam latem 2015 roku w pasmanterii w Bielsku Bialej:) No i wszystko ladnie czekalo przez moja rule! Ale zestaw zabralam ze soba w pierwszym rzucie do Ketrzyna, bo wiedzialam, ze bede miala tam czas na xxx. Jakos przez zimne mieszkanie i inne przewalki zyciowe znowu lezal i czekal, ale jak tylko wiedzialam co sie szykuje z wyjazdem do Brazylii to stwierdzilam, ze nie ma na co czekac, bo nie bede znowu wozic tego zestawu do Brazylii. O nie! No i tym sposobem zaczelam xxx w maju!


Na blogu pokazalam go w tym stanie (tu) i od razu kilka osob zgadlo co to jest :)


DSC07921


Oj, dzieki wiedzy o wyjezdzie do Brazylii mialam straszna chcice na xxx, ogromna motywacje no i hafcik prawie sam sie wyxxx. Az nie zrobilam wiecej zdjec w trakcie:P


DSC08806


DSC08810


Nie pasowal nam tylko ten kot, ani mnie ani Matkasowi. Koty jakos wcale milo nam sie z Grecja nie kojarza, bo sporo bezdomnych tam jest i same z nimi problemy. Nie to co SP. Kacper, ktorego uwielbialam przez 10 lat korkow z angielskiego u jego wlascicielki :)


Ale wracajac do paskudy z haftu, najpierw planowalam po prostu przerobic go na schody, ale Matkas zasugerowala waze. No coz, jedna u gory jest, wiec na jej podstawie dorobilam druga:) Nawet az tak trudno nie bylo. Chcialam nawet ja wyrysowac sobie, ale z lenistwa poszlam na zywiol i nawet calkiem calkiem wyszlo:)


DSC09194


Zahaftowanie reszty poszlo juz szybko i sprawnie. Co prawda niepotrzebnie wyxxx polkrzyzyki dookola kota, bo przez nie nie jest idealnie, ale z daleka nie widac, wiec nie bede sie przejmowac:P Zwlaszcza ze Matkas jest zawsze pierwsza co chce mnie bic po lapkach, ze po co pruje, poprawiam, etc w innych haftach:P No to tu jej posluchalam i dalam sobie spokoj.


DSC09223


Calosc haftowana na kanwie 16ct, mulinami DMC z zestawu (2 nitki). Bylo troche laczonych kolorow, ale i tak hafcik prawie sam sie haftowal. Bardzo przyjemny:) A mulin zostalo sporo do recyclu, bo wszystkie podpisane numerkami:)


DSC09220


Kolejny hafcik, z ktorego jestem dumna! Cud, miod i orzeszki :D


DSC09222


To kilka zblizen. Ach te greckie oleandry:)


DSC09235


DSC09234


Aaaa, gdzies sie tam jeszcze w schodach pomylilam i hafcik jest zdziebko inny niz na zdjeciu, ale co tam. Tym bardziej jest moj :D


DSC09233


DSC09232


Hafcik w takim stanie zostawilam wylatujac do Brazylii. Mama sama kupila ramke i szybciutko oprawila go. Profesonalnie, nie? Prawda, ze idealnie pasuje? Nie ma jak zaczynac haftowanie od wybrania ramki :D Wszystkim polecam taka kolejnosc, pozniej mozna latwo i tanio oprawic nasze prace :D Matkas, jestes besciak w oprawianiu! Nie pamietam juz jakie dokladnie sa wymiary haftu, ale miesci sie do ramki na dwa zdjecia 10x15cm z passe dookola.


100_0590


100_0591


Hafcik niestety czeka jeszcze na swoje miejsce, ale po cichu liczymy z Matkasem, ze w koncu znajdzie swoje miejsce i zawisnie na scianie :)


A jak Wam sie podobaja nasze zmiany? Nam bardzo :D


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze:)


Od soboty stale sie poce, ale nie zamienilabym sie z Wami na pore roku:P Dzis bylo "tylko" 33 st. C :D Kocham brazylijski klimat :D Choc w tym roku nie zalapalam sie na nasze wielkie greckie wakacje to tu mam jej namiastke - spalona sloncem ziemia i roslinnosc pachna tak samo, a od rana bezlitosnie halasuja cykady:)


No to mykam konczyc osmy hafcik z przywiezionych Dimkow, bo dziewiaty juz czeka, muliny rozdzielone i strasznie mnie do niego ciagnie :D


 

1 komentarz:

  1. Gość: Agnieszka, *.static.ip.netia.com.pl
    2016/10/18 07:38:24
    Pięknie wyszło! Zmiany nie do zauważenia, jak według wzoru! Ramka szalenie mi się podoba, genialnie dobrana! Ciekawa jestem czy na zamówienie, bo format nieoczywisty :)


    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2016/10/18 07:50:05
    Anka- dzieks , jest SUPER!!!! A tym roku nasi Grecy mieli az 6 kotow - za dużo.. Trzymaj się - mama


    Gość: Mariola, 83.230.96.*
    2016/10/18 08:07:50
    U mnie ten obrazek jest z kotem. Też go haftowałam na 16. Twój bez kota bardzo ładny. U Ciebie nie może być kota, bo przysiadł na moich schodach. Pozdrawiam z pochmurnego Rybnika


    damar5
    2016/10/18 08:09:36
    Ty masz tempo ! Super widoczek ,wlascicielki kotow beda Wam tu marudzic hihi ale to Mamie ma sie podobac :)
    Rama cudna i calosc prezentuje sie cudnie :)
    Poz.Dana


    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2016/10/18 08:16:58
    Mnie się oryginalna wersja podobała, ale i twoja jest super :) Ja pewnie poszłabym na łatwiznę i zrobiła po prostu schody. :P
    A co do pogody i temperatur powyżej 30 stopni to ja się w pełni nadaję do takich ciepłych krajów :P


    iss-ola
    2016/10/18 09:53:24
    Wg mnie z wazą haft nabrał charakteru i wyrazistości, zdecydowanie bardziej mi się podoba, a w komplecie z tą śliczną ramką- cudo, gratuluję :)


    alkakz
    2016/10/18 10:26:01
    tytuł wpisu zmroził mi krew w żyłach :-) jestem wielką wielbicielką kotów we wszelkiej ich postaci.
    zamiana kota w wazę bardzo dobrze Ci wyszła, cały haft jest fajny, taki wakacyjno-spokojny, aż sie chce do Grecji polecieć :-)


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2016/10/18 14:23:52
    Mnie też tytuł posta zaniepokoił:))
    Greckie schody śliczne, pomimo braku kota:)
    Ramka jest idealna!!!


    cornelka2
    2016/10/18 18:46:10
    Super hafcik!!!!nie wazne czy z kotem czy bez byle sie podoba wlascicielce .Rameczka idealna pozdrowienia


    1_iwonan
    2016/10/19 15:22:26
    Tytuł posta - nóż w moje serce :(:(:(
    Wybrać bezduszną skorupę.... zamiast ciepłego futerka ?
    Ale.. co ja Ci się będę między krzyżyki pchała Piegucho - haftuj co Ci serce dyktuje :)
    Aha, haft grecki bardzo ładny - miło mi się kojarzy, bo 2 dni temu z Grecji właśnie wróciłam, spędziłam tam 3 dni na wycieczce z pracy i ogromnie mi się podobało (a koty szczególnie !) :)


    Gość: Aga Jarzębinowa, *.gazeta.pl
    2016/10/19 18:47:43
    No i zaje..fajnie!
    Po pierwsze nie mów nikomu, ale ja też bym tego kotka usunęła :)
    Po drugie rewelacyjna rama. Uwielbiam takie przetarte klimaty.
    Po trzecie- lepiej nie mów o klimacie w Brazylii. Ja już odliczam do wiosny..damnn..


    renataa25
    2016/10/20 11:41:47
    Bardzo piękny hafcik, choć mi by pasował i bez tej wazy bo tak na środku stoi. Wygląda trochę jak skulony mały kotek, hihih, ramka rewelacyjna! Oddaj nam kilka stopni ciepła:)


    chwilo_trwaj
    2016/10/20 13:03:59
    Fajnie wyszła ta likwidacja.
    Nie wiem czy sama dałabym radę, pewnie poszłabym na łatwiznę i dorobiła tylko schody.

    A ramy są cudne. Już kilka razy je macałam i przymierzałam się do nich. Z tej serii są też kwadratowe (z passe przystosowanym chyba pod 4 foty). Mówię, bo ogólnie ciężko jest dostać coś kwadratowego nie pod zamówienie, a mnie ostatnio same kwadraciaki wychodzą ;)


    xgalaktyka
    2016/10/23 18:52:19
    I za coś tego biednego kocura zlikwidowała...okrutna kobieto ? ;)))
    Ja tam wolałabym zamiast wazy, tą kocią łajzę bo jakoś greckie klimaty zawsze mi się z nimi kojarzą ;)
    No ale jak to mówią jeden woli koty a inny skorupy ;)
    Dobrze,że naprałaś rozpędu z haftami , mam też nadzieję że zdrowie już Ci dopisuje Anno egzotyczna ;)
    Pozdrowienia ślę :D


    mpgoga1983
    2016/11/01 21:45:05
    Tytuł straszny! :D Szczególnie, że koty uwielbiam.. Kota zlikwidowałaś wzorowo :) Nie mogę się nadziwić.. Piękny hafcik.


    ann_margaret
    2016/11/02 15:10:04
    Biedny, zlikwidowany kotek;))
    Hafcik wyszedł super, jak mi się podobają takie greckie klimaty!! Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się odwiedzić Grecję.

    OdpowiedzUsuń