niedziela, 16 października 2016

Jest dowód ...

... ze bylam grzeczna:) "Prezenta"!!!!!!!!!! Dla mnie :)


Dana (damar5) byla na krotko w Polsce,ale w srode podrzucila Matkasowi taka tasie :)


100_0692


A w srodku glownie slodkosci:)


100_0693


Plus zel pod prysznic, slodka rameczka, naparstek z Niemcowic i kolczyki :) Dana, dzienks za wszystko :)


100_0694


Jak juz pisalam, moje 3x Sz zza filara pojechaly beze mnie we wrzesniu na miesiac do Grecji. Tesknilam okrutnie i bylo mi smutno, bo to nasze pierwsze osobne wakacje, ale inaczej sie nie dalo. Na oslode dostalam kilka "suwenirow" ze slonecznej Ellady!


100_0698


Matkas trafila na napartek i maly kielonek. Zbieram takie kielonki, choc nigdy nie pilam wodki i nie zamierzam probowac, ale mozna do nich nalac i inne trunki, jak np. jajokoniak czy nalewke od mamy Tasuli :D


100_0699


Magnesiki na lodowke tez lubie. Zawsze mam jakis od Matkasa ze soba. Jeden jezdzi ze mna juz od 9 lat :)


100_0703


A takie pity z suwlakami to bardzo calej rodzince smakuja. Oj, jak sobie pomysle o tym smaku to slinianki zaczynaja pracowac:D


100_0704


Serwowane np. w takiej tawernie.


100_0705


Ale najcudniejszy jest ten magnesik! Bo takie jachciki to mozemy podziwiac spod naszej oliwki, pod ktora stoi nasza przyczepa kempingowa.


100_0707


A tu na mapce zaznaczylam nasze miejsce w Grecji :) Od wielu lat w tym pieknym miejscu spedzamy wakacje. Mam nadzieje, ze to byl jedyny raz beze mnie.


100_0708


Dana, Rodzicki dziekuje za prezenta, ale przede wszystkim pamiec o mnie:)


Matkas, zdjecia wyszly Ci super! Dzienks!


 


Matkas, cornelka2, raeszka dziekuje za komentarze:)


 


A co u mnie? Czekam jeszcze na wizyte u lekarza w srode. Bardzo niecierpliwie. Poza tym wraz z przyjsciem wiosny zrobilo sie cieplej i juz tylko pod jedna koldra spie:) Co sobote opalam sie w czasie zakupow w centrum, dzis zdziebko na czerwono. Jak rano wychodzilam z domu bylo juz mile 26 st. C, od jutro zapowiadaja upaly ponad 30 stopniowe.  Za kilka godzin zmieniamy czas na letni:) Wreszcie! :) No i dzis kupilam 31 litrow mleka. Bylo w promocji w markecie niedaleko mnie, wiec przynioslam. No nie moglam sie powstrzymac:) Jutro moze jeszcze dokupie, bo co to jest miesieczny zapas mleka? Malo, nie? :P


 

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2016/10/16 09:56:01
    Fajnie tak dostawac prezenty ...Ale Ty tez lubisz dawac prezenty i kolo się zamyka - mama


    xgalaktyka
    2016/10/16 11:21:32
    A myślałam, że kupiłaś tyle mleka po to żeby się w nim kąpać ;)
    Wiem , jak to jest... jak rodzina wyjeżdża bez Ciebie na urlop, mam nadzieję Aniu że nadrobisz to w przyszłym roku.
    Upominki świetne jak zawsze...ale ten naparstek z bramą rewelacyjny :)
    Pozdrowienia :)


    damar5
    2016/10/16 12:23:55
    Co mialam to dalam,skromnie ale od serca ,nastepnym razem lepiej sie postaram :)
    A spotkanie z Pania Iwonka bylo super ,mila i ciepla Osobka :)

    A to kielonki u mnie sa ,kupie do kolekcji :) Grecki naparstek cudny:)
    Pozdrawiam cala Rodzinke:)


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2016/10/16 14:08:29
    Cudne prezenty i oczywiście już jakieś pyszności wśród nich wypatrzyłam ;)
    Niezmiennie zazdroszczę lata! U nas wczoraj było wielce paskudnie i straszliwy wiatr,
    fuj!


    renataa25
    2016/10/16 15:18:22
    Faktycznie byłaś grzeczna:)) Cudne prezenty!


    Gość: Karoliczak, *.maverick.com.pl
    2016/10/16 19:55:56
    Dawno nie zostawiałam komentarzy, ale co 2 dni sprawdzam czy jest jakiś nowy wpis :) jednak jak zobaczyłam Twoje magnesy to musiałam napisać ! Na pierwszym widnieje tawerna w której przez 2 miesiące wakacji pracowałam :)
    Pozdrawiam serdecznie


    cornelka2
    2016/10/16 22:36:22
    Prezenciki super !!!Ja tylko sie nie postaralam ale co sie odwlecze to nie uciecze jak to mowia Pani Iwince bardzo!!!!dziekuje za wspanialosci i za pamiec bylam zaskoczona toastem za moje zdrowko dzieki rodzinko Szwedkow pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń