niedziela, 11 października 2015

Zimowy widoczek :)

Ostatni rodzaj produktow jaki dostalam do przetestowania z Hobberii to kartki z passe-partout. Dostepne sa w wielu kolorach i z okienkami w roznych ksztaltach. Moj zestaw jest taki kolorowy:)


DSC07950


Widzialam juz na kilku blogach kartki z roznych zrodel i musze powiedziec, ze te z Hobberii to sa z wyzszej polki. Rowno wyciete, a papier ma fajna fakture:) Mnie sie bardzo podobaja:)


DSC09125


DSC09126


DSC09127


DSC09128


Dlugo myslalam co wyhaftowac, zeby pasowalo do ktorejs z kartek i przypomnialam sobie o starych numerach Haftow Polskich, ktore mama mi kupila ze wzgledu na cudne wzory do kartek zimowych! W numerze 10/2009 znalazlam bardzo popularne przed laty wzorki:)


DSC08997


A jak spojrzalam na wzory to sie usmiechnelam ze zdziwienia! Poniewaz zaprojektowala je Pani Beata Sikora-Malyjurek, ktora jest autorka wzorow dostepnych w sklepie Hobberia! Przejrzalam jeszcze inne stare Hafty Polskie i o wiele wiecej wzorow Pani Beaty znalazlam:) Na pewno nie bedzie to ostatnia praca z wykorzystaniem wzoru Pani Beaty:) O zakladce halloweenowej tylko napomkne, bo dalej sie nia zachwycam:D


DSC09001


Zostal mi jeszcze wybor koloru kanwy i jednego z dwoch wzorow, ktore stworzylyby fajna calosc. Oba wzory fajne i w moim stylu, ale bardziej podobal mi sie kosciolek z choinkami. Passe mialam czerwone, wiec proba na sucho...


DSC08999


... i decyzja podjeta! Zatem czas siadac do xxx.


DSC08993


Tak mi szybko xxx poszlo, ze nie mam ani jednego zdjecia z postepow:P Ani zdjecia samego haftu! Zdradze tylko, ze dwa dni xxx, a samo oprawienie poszlo szybciutko. Tym razem znalazlam w samej gazetce instrukcje jak oprawic haft w passe.


Kartki z Hobberii sa nieco inaczej skonstruowane, czyli mamy tylko podwojny kartonik, a do zasloniecia tylu haftu mamy ciensza kartke o tej samej faturze co kartonik. Nieco sie obawialam, czy taka "cienizna" da sobie rade, ale okazalo sie, ze tak!


Tym razem nie bardzo musialam sie martwic dopasowywaniem haftu do passe, wiec zatasmowalam kartke a nie haft.


DSC09131


A tu juz z kartka zaslaniajaca tyl haftu. Mnie sie podoba. Wszystko na wymiar, nie ma brakow. Estetycznie wyszlo i nawet taka maruda jak ja jest zadowolona :D


DSC09133


Bardzo podoba mi sie zielona kanwa w czerwonej kartce! Uwielbiam polaczenie tych dwoch kolorow w haftach zimowo-swiatecznych :)


DSC09135   


Koperta ma ta sama fakture.


DSC09137


DSC09139


DSC09141


Aaaa, kanwa to ciemnozielony Tajlur, 14ct, ktory to kawalek tez dostalam do przetestowania z Hobberii! Pamietacie jeszcze?


DSC07954


Takze jak widac w Hobberii mozna znalezc wszystko do zrobienia kartek, na rozne okazje - wzory Pani Beaty, kanwe i kartki z passe:) Mnie sie bardzo podoba taki sklep:)


 


Podsumowujac testowanie z Hobberii:


- kartka z passe-partout



  • szeroki wybor kolorow oraz ksztaltow okienek

  • papier o ozdobnej fakturze

  • dodatkowy kawalek kartki do maskowania tylu haftu

  • wszystko na wymiar, bez brakow

  • cena w Hobberii za 2szt. - 4,95 zl


- kanwa Tajlur (tu bedzie kopia z poprzednich wpisow, bo zdania nie zmienilam:)



  • polska kanwa!

  • idealnie rowna, wiec krzyzyki kwadratowe:)

  • sztywna

  • szeroki wybor kolorow

  • rozne rozmiary - 11ct, 14ct, 16ct, 18ct

  • ceny przystepne, np. kawalek 20 x 25 cm kosztuje 2,9 zl

  • kanwa dostepna w roznych rozmiarach, np. 10 x 15 cm (0,99 zl), 20 x 25 cm, 40 x 50 cm (5,9 zl), 50 x 60 cm (6,9 zl), 50 x 80 cm (7,9 zl), 50 x 100 cm (8,9 zl) lub z beli, szerokosc 160 cm (21-23 zl/mb)


- wzory Pani Beaty Sikory-Malyjurek



  • na rozne okazje

  • w roznych rozmiarach, zarowno na kartki, zakladki jak i wieksze

  • projektantka z dlugim stazem, bo wzory publikowane w roznych gazetkach - ostatnio Wena, ale wczesniej Hafty Polskie :)


 


Ogolnie to jestem bardzo zadowolona. Wiem, mala i maloskomplikowana kartka, ale ja lubie taki minimalizm, ktory sprawia, ze kartka jest elegancka:) Teraz musze jeszcze poszukac wzorow do pozostalych kartek z passe. Powinno byc prosciej, bo juz wiem gdzie szukac i czyjego autorstwa :D


 


Hobberii chcialam bardzo podziekowac za mozliwosc przetestowania roznych produktow dostepnych w sklepie. A Pani Beacie za super wzorki! Prosze o wiecej, bo inspiruja mnie strasznie:)


 


Dziekuje za odwiedziny! I zycze udanej reszty weekendu! Moja sobota byla bardzo udana, oby i niedziela byla choc w polowie podobna:)

1 komentarz:

  1. ewqu
    2015/10/11 07:19:20
    Takie świąteczne kartki każdy by chciał dostać!


    cinka26
    2015/10/11 09:17:18
    Świetnie wyszła ta kartka. Dostałam z Hobberi kilka wzorków do przetestowania <3. Powiem Ci, że takie testowania bardzo inspiruja i dają mi kopa do haftowania ;)


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2015/10/11 15:08:26
    Bardzo ładna - mama


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2015/10/11 15:15:26
    Przepiękne kartki i Święta już coraz bliżej :)


    Gość: MalgorzataZoltek, 109.79.221.*
    2015/10/11 15:22:41
    Rzeczywiście kartoniki do kartek bardzo estetyczne,starannie wykonane i ładna kolorystyka. Zimowy wzorek wyszedł bardzo ładny-też posiadam ten numer HP


    damar5
    2015/10/11 15:48:38
    Zapachnialo lasem, sniegiem i mroznym wieczorem a kolory typowo swiateczne! Na granacie ten wzorek tez prezentowalby sie swietnie! Wszystko zlozylas w przepiekna calosc .
    Jak bede w Polsce to zrobie zakupy w Hobberii :)
    Pedzisz jak burza z tymi haftami :)
    Poz.Dana


    blasiuk
    2015/10/11 16:19:57
    Cudna kartka !


    Gość: Judyta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/10/11 18:29:32
    Piękna karteczka wyszła :)


    Gość: Safrin, *.mmj.pl
    2015/10/11 21:26:36
    Żyję, żyję :) ja jakoś na fb częściej bywam. Na bloga nie mam jakoś czasu. Zawsze zapomnę zrobić zdjęcia a jak już je mam to je obrobić i w ogóle.... niee to nie dla mnie :) gdybyś jednak chciała na fb zobaczyć, że jednak żyję a moje xxx mają się całkiem nieźle to zapraszam (na fb Dee Dee z czarno-białym zdjęciem) :)
    Ale to, że nie piszę nie oznacza że nie śledzę mniej lub bardziej regularnie blogów. Staram się być w miarę na bieżąco :)


    mpgoga1983
    2015/10/11 22:28:33
    Bardzo przystępna cena. Kolorki też super.
    I piękna kartka Ci wyszła! Niesamowicie zimowo-świąteczna :)


    Gość: Terenia, *.dynamic-ra-3.vectranet.pl
    2015/10/11 23:26:01
    Bardzo lubię takie jednokolorowe wzory. Piękną kartkę stworzyłaś.
    Ja takie kartoniki kupuję od lat w Lidlu, przeważnie potrójnie składane.
    Weekend spędziłam na kolejnym fantastycznym dwudniowym warszawskim spotkaniu "kołderkowym" z Forum "Kołderki za jeden uśmiech".
    Pozdrawiam cieplutko.


    Gość: Basia, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/10/12 12:33:41
    Wykrakałaś ten śnieg chyba :) dziś rano jak się obudziłam a tam biało, śnieg.
    Karteczki super, nigdy nie robiłam jeszcze. Fajne motywy wybrałaś.


    cornelka2
    2015/10/12 13:51:58
    Ale cudna jest ta kartecza pozdrawiam!!!


    lorena24
    2015/10/12 15:17:50
    Świetny wzorek i kartka jest rewelacyjna:)


    iwonan_1
    2015/10/13 09:30:53
    Twój post brzmi jak dzwon : czas się zabrać za świąteczne kartki :) Twoja wyszła super !

    OdpowiedzUsuń