niedziela, 18 października 2015

Niexxx :P

Ci co nie lubia, moga nie czytac:P A jest takich troche, bo dokladnie czytam na blogach odpowiedzi w zabawie blogowej: "czego nie lubie w hafcie krzyzykowym". Sama nie bede Was zameczac moimi odpowiedziami, bo juz chyba wiecie dokladnie co mnie nie kreci. A dzis o tym co mnie kreci poza xxx :)


W sobote wybralismy sie z Mackiem znowu do kina:) Okazja byla, bo na ekrany weszlo "Obce niebo". Jak widac znowu polska produkcja na naszej liscie. Tym razem smutna historia, ale film bardzo dobry. Szkoda tylko, ze Szwecja tak ponuro pokazana i nie chodzi mi tu o sama historie, ale o widoki, bo to jedno z moich marzen - pojechac do Szwecji:) W koncu nazwisko zobowiazuje:P Ale wracajac do filmu to bardzo mi sie podobal. Historia wciaga, aktorzy swietnie graja, nawet mala aktorka:), a Grochowska uwielbiam! Poza tym fajnie posluchac obcego jezyka. Nic poza kilkoma slowami nie lapalam, ale fajnie ze film jest krecony w trzech, a nawet czterech jezykach. Polecam!


OBCE-NIEBO-PLAKAT


Za tydzien mamy nadzieje, ze uda nam sie obejrzec naszego polskiego kandydata do Oskara. Maciek uwaznie sledzi naszych kandydatow, Ide i Pianiste widzial, wiec i teraz ma ochote isc:)


A jak wizyta w Planet Cinema to i wizyta w Biedronce po drugiej stronie ulicy:) Cos slodkiego poszamac trzeba, bo za popcornem nie przepadamy:P Tym razem mila niespodzianka, bo super kubki w super cenie! Juz kiedys podobne widzialam u edytag na blogu, a mama w empiku, ale nie pamietam co mi sie w nich nie podobalo, bo nawet jak przecenili to mowilam mamie, zeby mi nie kupowala:P Tym razem nie moglam wyjsc bez! A kubeczki sa ubrane w sweterki. W roznych kolorach: zoltym, zielonym, rozowym, niebieskim, szarym i brazowym. Cena 6 zeta bez jednego grosza. Zdjecie z kartonu, w ktorym byly w sklepie.


DSC09242


Byly wszystkie i zastanawialam sie nad zoltym i niebieskim, az zdecydowalam sie na zolty:) Malo mam zoltych kubkow, a niebieskich od groma:P Zreszta moj ulubiony kubek z Nescafe jest zolty, wiec ten tez bedzie ulubiony:) W ulotce znalazlam jeszcze oferte zaparzaczy silikonowych i metalowych, ale niestety dostepnych tylko w duzych Biedronkach. A na zdjeciu powyzej je niestety widac i zapalilam sie na jeden :(Silikonowe zaparzacze bardzo fajne, przynajmniej na zdjeciach: zielony listek, rozowy  chlopek, zolta lodz podwodna, szary rekin, brazowa torebka do herbaty i niebieski duszek. Juz od lat marzyla mi sie torebka-zaparzacz! Nic straconego, bo w Bogucicach jest duza Biedronka, a to tylko dwie dzielnice dalej od nas, takze zaladowalam Macka w autobus i dzis rano pojechalismy. Wiekszosci zaparzaczy juznie bylo, bo promocja od czwartku, a bylam ciekawa tego duszka, ale torebki byly!!!!!!!!!!! I mam! Kolejne marzenie spelnione :D Nawet pani w kasie smiala sie jaki to fajny zaparzacz:) Aaaa, zaparzacze po 8 zeta.


A oto i moje skarby:)


DSC09249


DSC09251


DSC09254


DSC09256


DSC09258


Jutro je wyprobuje, bo dzis juz tylko mleko z lodowki:P


W Biedronce chlopkow juz nie bylo, ale ja swojego Fredzika przywiozlam z Michigan:) Choc mama mowi na niego Fredulinek :P


DSC09270


DSC09271


Zadowolony z zycia skubaniec:)


DSC09273


A dlaczego Fredzik? Bo na opakowaniu jest tak napisane:P Fred! Moj dziadek i pradziadek mieli tak wlasnie na imie:) A nie byli ze soba spokrewnieni, bo byli tesciem i zieciem:D


DSC09274


Skubaniec calej rodzince sie spodobal jak go dzis im pokazalam po przyniesieniu z garazu. Tata prawie tarzal sie ze smiechu :D


DSC09276


A jak juz jestem przy kubeczkach w sweterkach to wyszly niedawno nowe kisle rozgrzewajace z takimi kubeczkami na opakowaniu:)


DSC09262


Zauwazylam, ze w wymiankach czy innych zabawach blogowych wysylacie sobie kisle, np. edycje limitowana Slodkich Chwil, tych relaksujacych, szczesliwych, etc. Tez je lubie i w Stanach mialam, bo przywozilam sobie z Polski:) A teraz jest cos nowego na zimniejsze miesiace. Kupilysmy sobie z mama:)


Mama lubi smak sliwki i pieczonego jablka, a ja za tymi smakami nie przepadam:P Tzn. chodzi mi np. o jogurty czy herbaty o takich aromatach:P


DSC09265


A ja uwielbiam wszystko co z miodem i cytrusami:) Mama natomiast nie przepada za dodatkami miodowymi w jogurtach, a imbiru wrecz nie trawi:P Takze kazda z nas ma po 2 i wiemy, ze nie bedziemy sobie wyzerac:P


DSC09267


Jadlyscie juz? Tez lubiecie takie nowinki? :)


Na zdjecie powyzej zalapala sie tez nowosc z Aldiego! Uwielbiam piec i lubie rozne dodatki wyprobowywac:) To ja kupilam i wyprobowalam mlynek do orzechow, czy mini walek do wyrownywania ciasta w blasze:) Czesto w Stanach pieklam z uzyciem cukru migdalowego czy cynamonowego, przywiezionego z Polski. A teraz wypatrzylam cukier cytrynowy i pomaranczowy:) Ciekawe jak beda smakowac ciastka z nimi? Ostatnio upieklam rodzince ciastka z szafranem, ktory dostalam od Dany w lecie i byly pyszne:) Takze jak ktos tez lubi takie dodatki, to w Aldi 3 opakowania (kazde po 10g) po 2 zeta.


DSC09260


Do kawy tez lubie wszelkie dodatki:) Musze kiedys sfotografowac jakas kawke, co robie sobie i mamie:) Kiedys mialysmy syropy smakowe Monini, ktore dodawali gratis do kawy Jacobs. Pamietam, ze jeden byl piernikowy, a drugi nie wiem juz:( Ale kawka z nimi byla pyszna. Dzis w Supersamie wypatrzylam takie zestawy i chyba sie na jeden z mama skusimy:)


DSC09247


DSC09248


A wy lubicie kawe zwykla czarna, czy wlasnie z jakimis dodatkami? U mnie zalezy od dnia i godziny. Jak sie spiesze do pracy to tylko kawa z kafeterii z mlekiem, a jak nigdzie sie nie spiesze to lubie pocudowac:P


Na koniec jeszcze cos cudnego, ale bardzo drogiego! Wypatrzylam na wystawie sklepu niedaleko dworca PKP. Niedziela rano, wiec dobrze ze byl zamkniety:P Sklep z artykulami do kuchni, etc, a tu takie cudo!!!!!!!!!!!


DSC09243


Chetnie kupilabym, ale nie za 70 zeta :(


DSC09244


No nic, moze kiedys trafi sie w lepszej cenie w jakims pepco czy kiku :) Miejmy nadzieje, w koncu z kubkiem sweterkowym sie sprawdzilo, a ja cierpliwa jestem :D


 


Koniec na dzis tego wpisu o wszystkim i o niczym:P Jak cos wykoncze z xxx to bedzie w nastepnym wpisie, bo niektore prace czekaja od stycznia:P Rule mam, ze hej:(


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze:)


 


Agnieszka - Podac mozna, ale moze zalaminowac najpierw? :P


Basia - Mnie tez nie kazda smakuje, ale widzialam w ulotce Lidla na przyszly tydzien, ze ma byc jakas nowa Teekannne - Love o smaku granata i musze ja wyprobowac:) A wszystkie beda po 3 zeta!!!! Co do smakow to my sie z Matkasem uzupelniamy, bo nie ma tak, zeby jakas herbata nam obu nie smakowala, wiec jak dla jednej jest "be" to druga wypije i nie ma strat. Ale wiekszosc i tak nam obu smakuje:) Moja ulubiona to czarna porzeczka z cyrtyna, ktorej mama nie lubi:P A mama ubostwia waniliowy Rooibos, ktorego ja nawet wachac nie chce, bo nie lubie herbat z wanilia:P Natomiast herbatke babuni od Teekanne kochamy obie:) Ciesze sie, ze komus podobaja/przydaja sie moje super dlugie i super nudne wpisy:P


donka66 - O boziu, ale Ty mi straszne opowiesci piszesz:( Najpierw o halloweenkach, teraz o fartuszkach! Strach czytac, jacy to ludzie sa dziwni i glupi:( Dlatego fartuszek zostaje u nas, a halloweenki dalej bede robic i grzeszyc:P


damar5 - Nie podmilaj sie:P I tak za rok cos dostaniesz:P


Dominika - N a nie zadne 401, tak byla oznaczana ta naturalna mulina Aridany. Jak znajde resztke motka z banderolka to cykne zdjecie.


cath79 - Dzieki! Zapisze sobie tu jeszcze raz, zeby nie zapomniec, ze stare N to nowe 1790. Lubie ten kolor, wiec na pewno sie przyda przy nastepnych zakupach:)


 

3 komentarze:

  1. damar5
    2015/10/19 09:12:34
    Fredzik jest boski!!!! Ta jego mina rozbraja :) Musze takiego miec ,moze byc jakis Alojzik ale koniecznie z taka mina hihihihi
    Kubeczek bardzo fajny , moje oczy juz nie takie bo w reklamie widzialam prawdziwy sweterek jako ubranko :D
    Slodkie chwile jakos mnie nie kreca ale te smakowe cukry sa warte wyprobowania ,tez taki ostatnio mamie dalam ale nie wiem czy juz uzywala.Ta firma Ruf ma fajne produkty i polowe tansze niz znana nam O...r a moim zdaniem niczym nie odbiegaja :)
    Kawe lubie ale mi niestety szkodzi :( ,kiedys pilam za takimi syropami ,zapomnialam o nich a dobre to bylo :)
    Film zapisany ,choc ja za G...nie przepadam :D
    Poz.Dana


    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/10/19 10:08:56
    Nie widziałam żywo tych kubeczków, i myślałam że pisząc iż są ubrane to że jest to takie wełniane wdzianko, a tu taki klops... Za to ludzik - zaparzacz jest bombowy!


    chwilo_trwaj
    2015/10/19 10:26:25
    Zajebiste kubki. Nie umiem drutować ani szydełkowac , od zawsze marzą mi sie ubranka na kubki. A tu dwa w jednym. Poleciałam i nabyłam. Idąc twoim tropem pojechałam do dużej biedronki. Niestety zaparzaczy już nie było. Popatrze w innych biedronkach.


    Gość: emilya5, *.internetdsl.tpnet.pl
    2015/10/19 10:34:28
    Lubię kisielki do pracy, zawsze wypatruję za jakimiś dziwnymi smakami :)
    Kawę czasami też lubię sobie ulepszyć, ale jedynie syropem waniliowym. No i musi to być kawa nie pita w pospiechu, ale w spokoju w domowym zaciszu, z dobrym ciastkiem, najlepiej własnoręcznej roboty :)


    Gość: Plichcia, *.hsi7.kabel-badenwuerttemberg.de
    2015/10/19 13:11:06
    O proszę, to Twój Fredzik ma brata bliźniaka, który mieszka u mnie. Zwie się Pan Herbatka :)


    OdpowiedzUsuń
  2. Gość: Basia, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/10/19 14:03:11
    Nie mam w pobliżu Biedronki i nie wiedziałam, że takie fajne kubeczki były i zaparzacze. Kubków mam mnóstwo ale takiego jeszcze nie. Z czego jest to ubranko kubka? A zaparzacze są genialne, ten Twój ludzik genialny czegoś takiego jeszcze nie widziałam :) super
    Jeśli chodzi o kawę to piję z mlekiem, nie piłam nigdy z syropem. Niedawno piłam jakąś waniliową zwykłą rozpuszczalną ale mi nie smakowała. Najbardziej lubię zwykłą z mlekiem.
    Kisiel kiedyś kupowałam często, ale teraz jakoś już dawno nie jadłam. Przestały mi smakować, nie wiem nawet jakie są te nowe. Miałam kiedyś jakiś czarny o smaku chyba coli ale go wyrzuciłam bo jeść się tego nie dało i przestałam kupować.
    Jeśli chodzi o herbatki to najbardziej lubię w Lidlu zieloną z grejpfrutem. Kupiłam ostatnio piramidki Lipton malinową ale mi nie smakuje. Mam w pobliżu tylko Lidla z takich większych sklepów więc tam raczej robię zakupy, a tak tylko sklepy osiedlowe drogie i nic w nich nie ma.


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2015/10/19 15:15:26
    Dzięki za info:) Dziś po pracy lecę po gościa w gatkach do herbaty. Superowy !!!!
    Obym miała szczęście i jeszcze był:)


    renataa25
    2015/10/19 17:58:01
    Jestem bezkawowa i bezalkoholowa, więc nie wiem co jest dobre do kawy. Widziałam kubeczki i jakoś mi nie przypadły do gustu, ale zaparzaczy nie widziałam i chyba się skuszę jak jeszcze je spotkam:)
    Film tez mi się marzy, ale jako rodzinka 2+1 bez wsparcia rodziny( babć) to na razie nie mam szans się wybrać a samej mi się nie chce.
    Pozdrawiam ciepło:)


    cornelka2
    2015/10/20 08:40:37
    Super kubeczek i ten gość w nim również . Kisieli nie lubię ale mz pochłania wszystko byle słodkie pozdrwiam


    xgalaktyka
    2015/10/20 12:17:23
    A ja jestem kawowa i kiślowa...więc dobry cynki mi tu dałaś:)
    Kapitalne to pudło z wystawy...ale cena , z kosmosu wyjęta.
    Filmu nie wiedziała..ale pewnie obejrzę ,bo Grochowską ( i ten jej głos nisamowity) uwielbiam :) Pozdrowienia Katowiczanko :D


    OdpowiedzUsuń
  3. Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2015/10/20 15:13:30
    Kubek w sweterku fajny , a torebka i Fredi oki!!!! mama


    mpgoga1983
    2015/10/20 21:59:49
    Kubki w sweterku widziałam na własne oczy - wszystkie kolory.. Stałam przy nich długo, a szary nawet prawie kupiłam.. Ja to czasami zastanawiam się co jest ze mną nie tak.. Podobały mi się strasznie! Cena w porządku, mogłam nawet 2 brać! A nie wzięłam ani jednego :(


    Gość: donka66, *.binet.pl
    2015/10/20 23:32:12
    Kisieli, budyni i ciast nie lubię i nie konsumuję. Herbaty prawie wcale nie piję. Jedyna strawialna dla mnie herbata to Earl Grey i Bangladore Palace Liptona. Za to bez kawy nie żyję - czarna "fusianka" bez cukru to jest to! Fajne to pudełko z wystawy, ale nie dałabym tyle kasy. Za tyle to można kupić trzy pudełka na mulinę z kompletem 100 bobinek każde. Wiem, że nie używasz, ale ja używam bobinek i bardzo sobie chwalę :)


    raeszka
    2015/10/21 19:53:13
    Jeśli chodzi o film, bo zwiastun mnie zaciekawił ale wiadomo jak, to jest z polskimi filmami. Jednak jak widziałaś i mówisz, że fajny, to pewnie i ja obejrzę.
    Kusi jeszcze tym, że jest na faktach.
    Powinnaś mieć jakieś zniżki jako stały klient kin ;).
    Ooo, jeszcze nie słyszałam żeby ktoś nie lubił popcornu, a tu aż dwie osoby na raz hihi.

    Kubkami też się zachwycałam ale u nas chyba były po 6,99 ale nie jestem pewna. Bardzo mnie kusiły ale Pieronek by mnie pewnie wygnał jakby zobaczył kolejne hihi.

    Nie, no Fred jest rewelacyjny. Pełen luz hihi.

    A ja nie lubię takich przerobionych śliwek. A miodu i imbiru, to już w ogóle hihi. Także Wasze kisiele i przy mnie byłyby bezpieczne.
    Kiedyś zajadałam się bodajże truskawkowo-pomarańczowymi mmm były pyszne :).

    Kawy nie piję wcale ale mam znajomych co dodają do niej te dodatki i bardzo im smakuje :).

    Pudełko rzeczywiście super ale cena skutecznie odstrasza ;).


    drugi.maurycjusz
    2015/10/28 08:52:10
    Oj, naszukałam się po Biedronkach przedwczoraj i wczoraj tych kubeczkow!- niestety, zadnych pozostalosci ,ani sladu ... za to....wczoraj zrezygnowana ,pelna wyrzutow sumienia, ze kociego zarelka zapomniałam kupic wskoczyłam po drodze na moja wies do Netto i niespodzianka! -dzianinowe kubeczki! ;-) droższe o zlotowke, ale brałam a zwawo jasnopopielaty, bo tylko rozowy był jeszcze do wyboru, ale cos za jaskrawy ;-) Zaparzacz- pierwsza kategoria! ;-) Pozdrowionka !!! ;-)

    OdpowiedzUsuń