poniedziałek, 26 października 2015

Irys

11, czyli przedostatni haft z serii bambusowej juz gotowy! Bardzo mi sie podoba:) Ann_margaret, dzieki za wzor:*


DSC09549


Do ostatniego wzoru znalazlam na necie nieco lepsze zdjecie niz miniaturka z pozostalych zestawow, ale tylko kilka xxx postawilam. Nie lubie xxx ze zdjec:( A poki co to napawam sie widokiem calej reszty:) Juz tak blisko do konca tej serii! A inne na mnie czekaja:P Jedna tez sie powoli konczy, ale jeszcze chwile musicie poczekac na post.


DSC09551


W sobote bylismy z Mackiem na filmie "11 minut". To nasz kandydat do Oskara, wiec Maciek chcial isc. Tym razem zdecydowanie nie polecam. Bardzo meczacy film, po wyjsciu z kina jeszcze kilka godzin czulam sie jak przejechana przez autobus. Ani ladu ani skladu nie ma, nie wiadomo o co chodzi, a "apokalipsa" na koncu wcale nie sprawia, ze film jest interesujacy. Zal czasu, kasy i tak dobrej obsady. Ale moze sie nie znam i dostaniemy przynajmniej nominacje?


11minut-plakat


To tyle na dzis:P


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze!


Czy ktos wie, ile kosztuje mulina DMC w pasmanterii na 3 maja w Katowicach? Bylam w zeszlym tygodniu, ale jakos sie nie spytalam, a jednego motka mi brakuje i zastanawiam sie gdzie najtaniej w moim miescie? W Silesii chyba najdrozej, bo 3,9 zeta :(


 

1 komentarz:

  1. Gość: Basia, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/10/26 21:29:19
    Spora kolekcja kwiatów. Śliczne są, te storczyki mi się bardzo podobają.
    DMC nie kupuję więc nie mam pojęcia ile kosztuje, byłam tam tydzień temu właśnie w tej pasmanterii i nawet patrzyłam na tą mulinę ale nie widziałam ceny i nie pytałam.
    Zobacz w pasmanterii na Jana, Ariadna jest tam najtańsza więc moze i DMC będzie tańsze.


    Gość: donka66, *.binet.pl
    2015/10/26 23:51:57
    Rany, 3,90 za DMC? U nas 3,60 i wydaje mi się, że drogo, bo w HS po 2,54 zł jest...


    xgalaktyka
    2015/10/27 07:29:40
    Mega kolekcja ci wyszła..gdzie Ty tyle ściany wolnej znajdziesz Ania ?:p ;)
    Mulina u mnie również po 3,60 zł ...strasznie drogo u Ciebie.
    Pozdrawiam :)


    damar5
    2015/10/27 08:46:19
    Lubie irysy tego koloru ,bardzo ladny .Calosc imponujaca ,niewielkie a efektowne bardzo :)
    Poz.Dana


    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/10/27 10:35:19
    Ja jestem zauroczona storczykami z tego zestawu :P


    Gość: Kasiek, *.mtm-info.pl
    2015/10/27 16:22:16
    Turbodoładowanie masz chyba. Cała kolekcja mi się bardzo podoba, a że Matek kocha kwiatki to chyba Jej załatwię wzory.


    raeszka
    2015/10/27 23:17:32
    Fajne są takie małe hafciki, bo efekty widać raz dwa :).

    Ciekawa jestem jaka będzie Twoja kolejna seria :).

    A reklama filmu nawet dobrze się zapowiadała ...
    Tylko nasi jakby tak popatrzeć ostatnio idą chyba na ilość, a nie jakość...

    Ooo rzeczywiście droga ta mulina ...


    mpgoga1983
    2015/10/28 10:33:59
    Szybciutko Ci to idzie :) Bardzo ładnie razem wyglądają.
    Bardzo droga ta mulina :( Nie kupiłabym nawet gdyby kosztowała 2,50 - szczególnie, że nie widzę różnicy pomiędzy DMC a chińską podróbką, z której korzystam.


    iwonan_1
    2015/10/29 12:55:13
    W ilości siła - wszystkie wyhaftowane kwiatki wyglądają ślicznie :)
    "11 minut" jeszcze nie widziałam, ale wiem że opinie są skrajne, od zachwytu, po totalną krytykę...

    OdpowiedzUsuń