niedziela, 25 października 2015

Twórcze Inspiracje 6/2015

Bylo ostatnio o angielskiej gazetce robotkowej, dzis bedzie o polskiej. W piatek do mojej skrzynki pocztowej trafil nowy numer Tworczych Inspiracji, czyli dzien po tym jak pojawil sie w sklepach.


Zakladka prezentuje sie lepiej niz poprzedniego numeru:) Mnie sie podoba!


DSC09489


Numer bardzo swiateczny, szkoda tylko, ze az tyle bombek, a mniej innych ozdob swiatecznych. A przeciez cos nowego mogloby sie pojawic, jak np. jakies stroiki.


Pierwsze bombki robione technika kanzashi. Nie wiedzialam, ze taka technika ma nazwe, myslalam, ze to po prostu kolejne wykorzystanie wstazek. O ile owiniecie bombki wstazka mi sie podoba, o tyle kwiatki juz nie. Jakos kwiatki mi do swiat nie pasuja, roze i fiolety tez nie:( Na pewno nie moj styl i czegos takiego nie zrobie.


DSC09491


Kolejna bombka tez robiona za pomoca wstazek, ale to juz sie nazywa haft wstazeczkowy:P O ile haft wstazeczkowy w jakis delikatnych akcentach mi sie podoba, o tyle ta bombka w ogole mi sie nie widzi. Jakas za badziewna i za wiosenna, malo swiateczna. Zapominam i ruszam dalej!


DSC09493


Trzeci projekt numeru to trzeci pomysl na bombki. Czy Powertex jest sponsorem TI? Przegladalam ostatnie numery na youtube i chyba w kazdym jest cos zrobione z powertexu. Dla mnie za duzo. O ile organizer jeansowy z poprzedniego numeru mi sie podobal, o tyle te bombki nie. Wygladaja jak czolgi na choince:( Nie, nie i jeszcze raz nie:(


DSC09494


Czwarty projekt to czwarte bombki. Nie, to jeszcze nie koniec bombek w tym numerze:( Te mi sie podobaja:) Choc na pewno obie w wersji xxx, bo jakos haft koralikowy mi tu nie pasuje. Ta druga, bardziej wycudowana z zielona wstazka jest fajniejsza. Jeszcze nie jestem na etapie robienia bombek z haftami, ale te wzory sobie zapamietam, a przede wszystkim wskazowki do ich wykonania, bo i mi sie marza takie xxx bombki:) Od lat zbieram gazetki z instrukcjami do haftowanych bombek.


DSC09497


Koraliki i nieco inne ozdobki choinkowe. Ufff, czyli nie tylko bombki:P Mnie sie te wzory srednio podobaja, ale koralikami w naszym domu zajmuje sie Matkas i niestety, ale jej nie zachwycily pomimo, ze sa robione igla, czyli tak jak mama robi bransoletki.


DSC09498


Dalej mamy skrzata z szyszki. Szyszki uwielbiam i chetnie poznalabym jakis sposob na ich wykorzystanie jako ozdoby, ale nie taki. Ten skrzat to moze byc tylko zrodlem koszmarow nocnych:( Buzie ma przerazajaca:( Szkoda, bo ciekawie sie zapowiadalo.


DSC09501


Sniezynka frywolitkowa ladna, ale po pierwsze za duza, a po drugie i tak jej nie zrobie:P Natomiast filcowe ozdobki najbardziej przypadly mi do gustu z calego numeru! Chyba na cos sie skusze, ale na pewno w mniejszym rozmiarze. Kilka lat temu zrobilam male choinki i bombki filcowe, moze teraz pora na serca, gwiazdki, etc?


DSC09503


I jeszcze pomysl na bombki guzikowe! Te tez mi sie podobaja, zwlaszcza ze guzikow mam sporo:)


DSC09505


Kartki swiateczne widzialam juz na FB. Najbardziej mi sie podobaly jak byly zagadka i tylko wycinki bylo widac, niestety ogladane w calosci juz sporo traca:( O ile mikolaj jeszcze moze byc, o tyle nie rozumiem dlaczego ptaszki maja brwi i rozowe brzuszki, a renirer jest taki goly? Po malych zmianach mozna ewentualnie wyxxx wszyskie kartki.


DSC09506


I kolejne, szoste juz bombki!!! Te akurat mi sie marza, ale na marzeniach sie pewnie skonczy. Zreszta mam kilka gotowych kupionych w Hameryce, w chinskich sweterkach:P Podejrzewam, ze takie bombki to wyzsza szkola jazdy na drutach, ale czy trzeba bylo przeznaczac na nie az 8 stron?!


DSC09508


Dalej szydelko, choc niby sciegi na  druty. Hmmm, nie wiem o co chodzi, ale spoko:P Czapka jakos niczym sie nie wyroznia, ale bombki mi sie widza. Moze ktos skorzysta w kursu?


DSC09511


Zaraz po mamy reklame wloczek. Plus, ze mozna cos poczytac, ale minus ze cos co mnie zupelnie nie interesuje:(


DSC09513


Szydelko tak odswietne, ze modelka stracila glowe:( Znowu sie nie znam i oceniam ze strony kogos, kto ewentualnie moglby w tym chodzic. I bez glowy bym nie chodzila, jedynie metalizowany polysk wloczki mi sie podoba:)


DSC09515


I kolejna biedna modelka. Ta sama co ostatnio w szaliku jesiennym, nawet w tym samym wdzianku co ostatnio, wiec chyba w czasie jednej sesji powstaly te zdjecia i te z poprzedniego numeru. Nie wiem dlaczego biednej dziewczynie kazali zalozyc na siebie pled, ale nie wyglada na zadowolona. Sama tez bym nie byla:( Przykrylabym sie czyms takim jakby mi bylo zimno i nie mialabym nic innego do wyboru. W innym przypadku, dziekuje ale nie.


DSC09517


Wreszcie jakas bizuteria! Lubie projekty bizuteryjne ogolnie, ale kolia zywiolow za bardzo zywiolowa dla mnie. Wyglada mi to na polaczenie dwoch roznych naszyjnikow - jednego o bazie filcowej i drugiego ze zwisajacych koralikow. W polaczeniu to chyba tylko noca mozna w tym wyjsc i liczyc, ze nikt nie zauwazy co mamy na szyji. Pierwsza czesc nawet ciekawa i zapamietam sobie jak cos takiego sie robi, choc chyba bardziej jako jakas bransoletke, bo troche za duzo tego na szyje. Zwisajace koraliki to jednak nic trudnego, wiec tego zapamietywac nie bede. Sama juz robilam rozne kolczyki i pozostane przy moim minimalizmie, zywioly pozostawie bardziej odwaznym.


DSC09519


Ciesze sie ze zasady publikacji naszych prac juz mniej restrykcyjne. Juz nie musi byc praca na podstawie jakiegos kursu z TI, wystarczy ze jest z gazetki Coricamo! Uff, czyli mozna spokojnie wysylac haft xxx :)


DSC09521


Blogi dalej sa, ale tylko jeden znam i lubie odwiedzac, wiec milo Cie tu zobaczyc, Weronka! A obok reklama tkanin z nadrukiem. Jak widac folklor i wzory lowickie rzadza:D O takich tkaninach lubie czytac, bo czesto je wykorzystuje do wykanczania moich prac xxx. Brawo! Prosimy o wiecej:)
DSC09523


Znowu nie wiadomo co bedzie w kolejnych numerach TI oraz Igla Malowane. Buuuu:( Nie lubie tych tajemnic!


DSC09524


Z tylu kolejne reklamy i tak konczymy gazetke liczaca 68 stron i kosztujaca 9,7 zl.


DSC09527


Hmm, powiem tak, widze postepy, jest lepiej, ale dla mnie dalej za slabo, zeby kiedys samej kupic w kiosku. Ciesze sie jednak, ze redakcja czyta nasze uwagi i do czesci sie odnosi. A Wam jak sie podoba gazetka? Kupicie czy jednak wstrzymacie sie?


 


Coricami dziekuje za mozliwosc zrecenzowania nowego numeru Tworczych Inspiracji.


 


A Wam dziekuje za odwiedziny i komentarze:)


 


Basia - Mialas zamkniete oczy jak bylas w empiku w Supersamie? Zaraz na wejsciu po prawej stronie sa gazetki xxx, polskie, bo zagranicznych brak. Ale sa, nawet przez szybe widac:P Mnie tez sie nigdy elfiki nie podobaly, te z nimue jakies paskudne, ale w tamtych z Crazy i tych sie zakochalam:) Takie chinskie DMC, z napisami ze tylko do sprzedazy w PRC to widzialam w tym tygodniu w Katowicach, w hotelu Silesia jest sklep "okazja od 90gr i paczka kilkunastu mulin kosztuje 2,9zl. Na wiekszosci wlasnie metka DMC.


iwonan_1 - Mnie ogolnie wszelkie prenumeraty zniechecaja, bo zawsze gazetke dostaje sie po tym jak sie pojawia w kioskach. Nie rozumiem dlaczego? Tata juz kilka roznych gazet prenumerowal, konskich i o karawaningu i zawsze tak bylo:( A wydawac by sie moglo, ze powinni dbac o stalych klientow, nie?


vr1974vr - Hmm, nie kreca? Ale juz dzialy z listami czytelnikow i nagrody Cie kreca:P Ile razy juz mialas takie publikacje? :)


raeszka - Bywam tylko z cala rodzinka:P


chwilo_trwaj - Dzieki za namiar, choc roku nie podalas, ale znalazlam:)


Ania - Tak, w kalendarzu sa wzory do wszystkich 12 wrozek:)


drugi.maurycjusz - Tak, tylko Profilo ma znosna cene:) Wlasnie czekam az u mnie pojawi sie numer jesienny. Dzis bylam w SCC i widzialam nowe gazetki na polce, ale chyba "ogupli", kto zaplaci 50-67 zeta za jedna gazetke? CSFavourites widzialam wlasnie za 67 zl. Upadli na glowe:( O lotewskich nie slyszalam nawet:( Do sciany to jeszcze daleko, wiec uzbroj sie w cierpliwosc:P


 

1 komentarz:

  1. Gość: Basia, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/10/26 07:32:21
    Też dostałam gazetę już w piątek. Rzeczywiście tych bombek jest za dużo, wystarczyłyby dwa takie projekty bez przesady.

    Jeśli chodzi o empik to nie widziałam, to teraz jak będę pójdę ale zagranicznych jak piszesz nie ma :( te angielskie są super tylko cena za wysoka ich jest.
    Muliny widziałam tam właśnie :) jeszcze na 3 maja w chińskim sklepie były. Już ich trochę mam, nie są złe. Tylko kolorów dużo takich zielonych, oliwkowych jest w tych opakowaniach.


    damar5
    2015/10/26 09:04:55
    Brak slow ,oprocz bombki sweterkowej i frywolitkowej sniezynki ( zalezy jaka nitka sie wykona nie musi byc taka duza :D) to na reszte nawet bym nie spojrzala :( Dla mnie tragedia cale to wydanie :(
    Poz.Dana


    iwonan_1
    2015/10/26 09:24:20
    Jak dla mnie gazetki zachodnie i polskie to jednak ogromna przepaść, ogromna ! Niska cena mnie nie skusi... większość proponowanych wzorów, projektów mi się nie podoba i koniec :(


    aeljot
    2015/10/26 10:39:18
    Bombki podziwiam ale próby zrobienia skończyły się nerwami i śmiechem ;)
    Haft łowicki oczywiście i się podoba.

    Jak zawsze u Ciebie rzeczowa recenzja.


    mpgoga1983
    2015/10/26 11:02:42
    Nic dla siebie nie znalazłam :(


    arabeska291
    2015/10/26 13:53:51
    mi tez najbardziej spodobały się filcowe zawieszki i ta guzikowa bombka,choć były i ładniejsze na pinrest. apropo szydełkowego pledu wg afrykańskich kwiatków to widziałam kilka rzeczy z tym motywem i były ładne a to jakieś duże niezgrabne,no nie.no i kanzachi bym spróbowała chociaż ta bombka to taka weselna,jakoś z świętami mi się nie skojarzyła.gwiazdka frywolitkowa ładna,można by ją zmniejszyć używając innych nici,podoba mi się.wciąż za mało inspiracji żebym płaciła prawie dychę za tę gazetkę


    Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/10/26 18:26:29
    to szydełko co to wzory na druty ma taką specjalną nitkę w końcu, która zastępuje lewy drut. Robisz więc wzory drutowe ale szydełkiem :D Podobno jest prościej. Ja próbowałam bo mi zawsze haczyka w drutach brakowało ale mnie się to zupełnie nie spodobało. Ale wiele dziewczyn drucianych robi tez na drutełku.
    A bombki łowickie takie sobie ale dla samych wzorów chyba kupię gazetkę ;) mam hopla na punkcie wzorów ludowych chociaż bardziej chyba ukraińskich.
    Gazetka w całości rzeczywiście taka sobie.


    Gość: MalgorzataZoltek, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/10/26 21:22:27
    Niestety jak dla mnie nic ciekawego.


    emilya5
    2015/10/27 13:06:57
    Lubię te twoje komentarze gazetkowe :)
    Filcaki też mi się spodobały, ale do filcaków nie potrzebuję inspiracji gazetkowych :P
    Natomiast bardzo, bardzo przypadły mi do gustu ptaszki z brwiami (może to rodzina kamerdynera z Dowton Abby ;) oraz ten goły renifer - mógłby poszaleć na mojej choince i postraszyć anioły lalkowe :P Ha ha


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2015/10/27 13:30:59
    Uśmiałam się z patszków z brwiami :)))))
    Ja wzdycham do tej frywolitkowej śnieżynki :) Jak na razie pozostaje w sferze marzeń:)


    vr1974vr
    2015/10/27 16:09:45
    A ja znowu zwróciłam uwagę na zupełnie inne rzeczy. Filcowe zawieszki, szyszkowa zawieszka, bombka guzikowa, to przecież propozycje dla dzieci więc nie mogą być zbyt skomplikowane. Ale ta guzikowa to okropna jest.
    ps. miałam malutko publikacji, możesz sobie poczytać u mnie na blogu i w tej gazetce miałam tylko dwie. Nagród nie było. I tak ta CS mi się nie podoba, badziewna jest ;)

    OdpowiedzUsuń