czwartek, 8 października 2015

Wrocław i nie tylko :D

I juz po nerwach! Ufff:) Choc i sporo przyjemnosci bylo:) A o co chodzi? O moj wczorajszy dzien we Wroclawiu:) Drugi raz w zyciu, po jakiejs miesiecznej przerwie. Bardzo podoba mi sie to miasto:) Choc wole Katowice:P


A jak moj dzien wygladal? Poza popoludniowym "zwiedzaniem":P


Juz rano na dworcu marzylam o takiej walizce! Oj, w nia pomiescilabym wszystko ze Stanow! I nic nie musialabym wyrzucac:(


DSC09019


Jak Wroclaw to musza byc krasnale! Tym razem bylismy juz mistrzami w znajdywaniu ich! Troche poczytalam na wiki, gdzie sa ale jak juz sie kilka znalazlo to bylo wiadomo w jakich miejscach inne mozna znalezc. Zreszta czesto pomagalo patrzenie, gdzie inni robia zdjecia:P


Ten jest chyba moj ulubiony:P Na rynku pod Pizza Hut.


DSC09040


Sloneczniki kocham! On chyba tez!


DSC09043


I lodami sie potrafia dzielic! Pycha :D


DSC09053


A ten chyba najslodszy :) Musialam go poglaskac :D


DSC09062


 I jedyny, z ktorym zdjecia nie mam, bo akurat samochod zaparkowal pod latarnia:( Ale przynajmniej juz wiecej nie musicie mnie ogladac:P
DSC09069


Na koniec dlugiego i ciezkiego dnia jeszcze kawa w McDonaldzie:) Wiem, ze to moze nie jest prawdziwa kawiarnia, ale ja lubie ich kawy! Tylko spojrzcie jak wygladaja, slinka sama cieknie! Po lewej orzechowe latte, a po prawej karmelowe. Oba pyszne, bo sie podzielilismy po pol :D


DSC09074


DSC09075


DSC09076


I powrot do Katowic z peronu 3. Nawet nie wiedzialam, ze to tu...


DSC09077


W pociagu w obie strony nieco poxxx i owocem sa dwa ukonczone male hafciki. Jak tylko oprawie to zaraz opublikuje, bo rameczki plastikowe z zestawow:)


Nie obylo sie tez bez lupow! Widzialam kilka roznych, ale tym razem tylko dwa naparstki kupilam:)


DSC09087


Drugi z Krakowa:P Wiem, wiem, nie to miasto, ale choc w Krakowie bylam wiele razy to nie mialam jeszcze ani jednego naparstka! Teraz juz to nadrobilam:D


DSC09086


A inne naparstki niech mi tam grzecznie czekaja, bo moze po nie wroce :)


Tym razem zaliczylam dwie pasmanterie. Jedna na rynku z bardzo mila pania, ale niestety slabym asortymentem. Druga niedaleko dworca z mniej mila obsluga, ale wymarzonymi produktami. Troche sie potargowalam, poczekalam kilka godzin na konsultacje z wlascicielka i wynegocjowalam znizke 3zl na kazdej sztuce, choc poczatkowo proponowano mi 2-3 zeta z calosci:P


DSC09090


Mam! Mam, kolejne zestawy z bambusowymi ramkami! Powiedzialam im, ze wiem, ze te zestawy byly do rozdania, a nie do sprzedazy:P Dzieki Edyta za cynk! I tak zdobylam dwa nowe zestawy, ktorych nie mialam, a Matkasowi sie podobaly:) I dwa podwojne zestawy. Razem mam 12 sztuk, czyli tyle co ma cala seria, a ze mam jeden brakujacy wzor na zdjeciu od annmargaret to ostatni juz sobie ze zdjecia zrobie i bede miala cala kolekcje :D Jupi! Marzenia sie spelniaja, tylko trzeba o nie walczyc!


DSC09092


Wlasnie te sie Matkasowi najbardziej podobaly z calej serii:) Takze jak wszystkie wyxxx to sie z mama podziele, nie bede chapisiem:P


DSC09093


Dzis Maciek mial wolne, wiec wybralismy sie na rynek na Miodobranie czyli Festiwal Miodu:) Oj, Katowice coraz fajniejsze sie robia:)


A po drodze weszlismy do Galerii Katowickiej i przypomnialam sobie Hameryke:P Jesli chcecie sie poczuc jak w USA to zapraszam do sklepow T.K.MAXX, bo dokladnie tak samo wygladaja w Stanach! Co prawda nie wiem czemu, ale nazywaja sie tam T.J.MAXX. Hmm, jedna literka roznicy, choc to ta sama siec. Choc jest i jeszcze inna roznica. W Stanach ceny sa bardziej przystepne, a tu jednak troche wysokie:( Ale i tak uwielbiam ich wybor ramek! No i np. w dziale herbat i kaw mozna dostac te same produkty co macalam na polkach bedac w Michigan:D


Dzis tylko na cykaniu zdjec sie skonczylo, ale chcialam Wam pokazac ze takie paczki wstazek jak kupowalam w MI widzialam dzis w Galerii Katowickiej!


DSC09078


A takie sznurki i koronki tez widzialam, na takich samych drewnianych megaszpulach :D


DSC09079


DSC09080


No i cos za czym bardzo tesknilam! Ozdoby na halloween! W Stanach w sklepach juz od sierpnia. U nas jak na lekarstwo, ale dzis sobie pomacalam :D


DSC09081


Teraz juz wiem gdzie isc jak zatesknie za Michigan :) Choc ostatnio i jesien michiganska mielismy:) 20 st. C w ciagu dnia, kolorowe liscie na drzewach i slonce. Za taka wlasnie jesienia tesknie! A wlasciwie to byl koniec lata w Michigan, tak do konca pazdziernika :)


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze :)


 


Agnieszka - Mnie sie wydaje, ze to zwykly naparstek :)


Basia - Ooo, to moze sie nawet mijalysmy w tlumie :)


vr1974vr - W Sosonowcu na gieldzie mineralow mama byla raz i jej sie nie podobalo. Co do gwiazd lokalnych to Rodzicki maja do nich szczescie:D Tata pracowal kiedys u sasiadow Durczoka i niestety Kamilowi przeszkadzala maszyna taty:( Sp. Dude-Gracza rodzice spotkali w miesnym, a Czyza to czesto widuja w roznych miejscach. Ja sama Artura Rojka spotkalam dwa razy, raz na katowickim dworcu PKP, a drugi raz pod BWA. No i na estakadzie, ktorej juz nie ma spotkalam mojego ulubionego aktora - Roberta Talarczyka:) Aaaa, lata temu w moje urodziny tez na dworcu spotkalam Marie Pakulniz! Bregovica na lotnisku we Frankfurcie, a z Malyszem w maju lecialam wlasnie z Frankfurtu do Katowic :) On w pierwszym rzedzie, a ja kilka dalej:) Rodzinka dziwila sie czekajac na mnie na terminalu, ze jakas orkiestra jest na lotnisku, a oni na Adama czekali :D


mpgoga1983 - Na Grawitacji tez bylam i to na Extreme 3D! Oj, wrazenie wielkie zrobil na mnie ten film! Zwiastun The Walk, wlasnie o spacerze na linie miedzy wiezami World Trade Center puscili nam przed Everestem. Balam sie strasznie, wiec nie ide:P Ale pewnie to 3D bedzie lepsze niz 2D w przypadku tego filmu.


emilya5 - Eeee, nie przejmuj sie:) Mialam kilka godzin w centrum, a pozniej ruszylam na Bielany. Ale jak widzisz poradzilam sobie. Dzieki za namiary, nastepnym razem bede pamietac!


 

2 komentarze:

  1. damar5
    2015/10/08 21:36:33
    Niech ten wyjazd okaze sie owocny jak z tymi zakupionymi,wymarzonymi bambusami :)
    Cala kolekcja bedzie z pewnoscia imponujaca:)
    Krasnalki juz widzialam na kilku blogach ale ich wyglad nigdy sie mi nie znudzi ,sa przesympatyczne kazdy jeden:)
    Pamiatkowe naparstki fajne ,takiego z Krakowa nie mam ale kolejne dwa krakowskie dolacza do mojej kolekcji:)
    Sklep tej sieci tez mam w poblizu(15 km) ale takiego asortymentu nie widzialam ale bylam tam bardzo dawno,wiec moze sie to zmienilo,wybieram sie za 2 tygodnie to zajrze:)
    Znowu fajny wpis ,zawsze ciekawo i przyjemnie u Ciebie :)
    Poz.Dana


    Gość: Terenia, *.dynamic-ra-3.vectranet.pl
    2015/10/08 22:33:16
    Wrocław - marzenie :) a w Katowicach byłam wczoraj, ale do Galerii nie wchodziłam.
    Piękne maleństwa kolejne zdobyłaś - podoba mi się ta kolekcja coraz bardziej :)
    Pozdrawiam cieplutko.


    Gość: maigwen, *.dynamic.chello.pl
    2015/10/08 23:34:05
    Podczytuję Cię od jakiegoś czasu, i wpadła mi dzisiaj w oko aukcja na allegro z naparstkami - może coś dla Ciebie? allegro.pl/9216-15-drewniana-polka-porcelanowe-naparstki-i5719725227.html Pozdrawiam, Dorota


    raeszka
    2015/10/09 00:05:13
    Ooo taka walizka przydałaby się pewnie każdej kobiecie :).
    Też mam problem z wyrzucaniem rzeczy ...

    Ja we Wrocławiu byłam raz w zoo choć studiowałam w Opolu ale wiadomo student biedny jest hihi.

    Krasnale super też pewnie każdego bym fotografowała :).

    Kawki wyglądają super. Ja lubię ich lody :).

    A, to chytre baby ... Za darmo były, to jeszcze takie ceny dały, że musiałaś się targować ...
    Super, że masz już wszystkie obrazki i, to w tak krótkim czasie :).

    Muszę się po uśmiechać do Pieronka i koniecznie odwiedzić galerię w Katowicach :).


    Gość: Agnieszka, *.nfosigw.gov.pl
    2015/10/09 07:57:48
    Uwielbiam wrocławskie krasnale! :) i ta kawa... chyba sobie muszę zadbać o jakąś, ale takiej to własnymi siłami nie uda się chyba przygotować. Mniam!


    OdpowiedzUsuń
  2. cornelka2
    2015/10/09 09:38:40
    Piękny wpis ,trochę pochodziłam po Wrocławiu . Cieszę się ,że całą kolekcję uzbierałaś a do Katowic jadę na drugi tydzień więc wpadne do Galerii pooglądać pozdrawiam


    mpgoga1983
    2015/10/09 12:19:19
    Miło Cię zobaczyć :) Super fotki z krasnalami. Ja jeszcze nigdy we Wrocławiu nie byłam :( I jaka radość z kolejnych zdobyczy! Cieszę się razem z Tobą ;)
    P.S. Ja jednak skuszę się na "The Walk" i na pewno będę się bała bo mam lęk wysokości :) Warto będzie go obejrzeć!


    iwonan_1
    2015/10/09 14:22:44
    We Wrocławiu spędziłam w te wakacje kilka dni i ze spokojem pozwiedzałam sobie wszytko. Bardzo, ale to bardzo mi się podobało, muszę przyznać ze jest piękniej niż w Poznaniu - ten pomysł z krasnalami mieli super. Bardzo podobała mi się też Sala Leopoldyńska na Uniwersytecie Wrocławskim, Panorama Racławicka i wystawa zdjęć Marylin Monroe... i wiele innych uroczych zakątków itd. Nie natrafiłam na żaden sklep xxx :( Fajnie, ze Tobie udało się wywalczyć wymarzone zestawy w dobrej cenie, brawo ! A jeśli chodzi o słodkości to od jakiegoś czasu wszędzie gdzie jestem testuję torty bezowe, bo uwielbiam.. Jak na razie najpyszniejszy taki tort jadłam w Warszawie ! Lubię chodzić do TK Maxx - mamy w Poznaniu aż dwa, czasami coś kupuję, ale np. te zestawy wstążek są zdecydowanie za drogie :(


    renataa25
    2015/10/09 14:57:45
    I znowu byłaś we Wrocku i mnie nie zabrałaś!! Oj teraz to Cię nie lubię:))
    Za to dzięki Tobie po raz pierwszy jestem w trakcie wyszywania czegoś na Halloween, zaraziłaś mnie!
    Pozdrawiam, a krasnale uwielbiam!!


    Gość: MalgorzataZoltek, 109.79.164.*
    2015/10/09 15:48:37
    Fajnie było poogladać Wrock- moje studenckie miasto. Ile razy biegiem pędziłam z dworca na uniwerek bo inne środki lokomocji przy objazdach i korkach tylko wydłużały czas dotarcia. Fajnie,że udało Ci się zebrać calą kolekcję :)


    Gość: Basia, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/10/09 17:35:29
    We Wrocławiu byłam już dawno, pięknie tam jest. Krasnale urocze, piękne zdjęcia.
    To uzbierałaś już całą kolekcję kwiatów, teraz jeszcze czas na xxx.
    Kawka super, też uwielbiam kawę w McDonaldzie, przeważnie zawsze biorę białą zwykłą ale piłam kiedyś karmelową i była świetna.
    Widzę, że zaliczyłaś także Galerie. Byłam kilka razy w tym sklepie T.K.MAXX ale ceny są tam dosyć wysokie. Produkty są tam różne ale brak mi takich do haftów, takich pasmanteryjnych choć pewnie gdyby były to cena także byłaby wysoka.


    emilya5
    2015/10/09 21:19:27
    Och! Same miłe słowa o Wrocku :) ciepło się na duszy robi :P
    Tego krasnala spod pizzeri też lubię :)
    Spotkać jednego z nich na mieście to nie sztuka, sztuką jest spotkać PANIE krasnalowe :D a co! Kobitki też są :) Tylko jest ich zdecydowanie mniej, chlip. Ja chyba najbardziej lubię tego strażnika, który śpi przy wejściu do krasnalowego świata na przeciwko św. Elżbiety.
    A rzeźnika spotkałaś? Krasnala rzeźnika oczywiście ^^
    pozdrawiam z Wrocławia!


    Gość: donka66, *.binet.pl
    2015/10/10 00:17:52
    U nas mało ozdób na Halloween, bo właściciele sklepów boją się narazić na potępienie :) Ja usłyszałam w pracy, że mam grzech - a to z powodu zakładki halloweenowej. A co się stało z blogiem Kuby, kiedy ośmielił się zrobić z bibuły kapelusz czarownicy, to zakrawało na jakiś obłęd. W polskiej mentalności brak zrozumienia dla Halloween.

    OdpowiedzUsuń