sobota, 17 października 2015

Kawa czy herbata?

Przegldajac folder "do napisania" kapnelam sie, ze nie pokazalam Wam jeszcze kolczykow, ktore w sierpniu podarowalam Danie (damar5) w czasie naszego klachania:P


Nasze klachy zawsze odbywaja sie przy duzej kawie, ale dzieli nas tez milosc do herbatek teekanne:) Choc ja to wlasciwie tylko podpijam te ktore Dana mi podsyla w paczkach lub kupione przez mame w Lidlu czy tesco, bo Matkas tez cierpi na te "chorobe" :P No i co ja mialam Danie wyxxx? Cos zwiazanego z tymi napojami! Przypomnialo mi sie, ze kiedys juz zrobilam podobna przywieszke dla Pagatka (tu), a ze Dana lubi chodzic w moich kolczykach to machnelam 4 filizanki i zamienilam w kolczyki:) Zdjecia kiepskie, bo cykalam na szybko jak je pakowalam.


DSC07451


Kanwa brazowa, 18ct Charles Craft, mulina naturalna Ariadna na filizanke i brazowa na zszywanie, koraliki Gutermanna do obciazenia i bigle z Hameryki. Wlasnie! Jaki numer ma obecnie naturalna mulina Ariadna? Kiedys byla oznaczana jako N, a teraz po zmianie numeracji?


DSC07453


DSC07455


DSC07458


Kolczyki jak zwykle male:) Mam nadzieje, ze dobrze sie nosza. Matkas mnie zamecza, bo tak jej sie podobaly, wiec musze druga pare specjalnie dla niej zrobic:D


DSC07449


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze:)


 


Agnieszka - Wydaje mi sie, ze nikt nie otwiera butelek z zalozonym fartuszkiem. To tylko element dekoracji w trakcie obdarowywania, wiec nie powinny mu grozic zadne plamy z wina:)


iwonan_1 - Matematyka to moja trzecia milosc ze szkoly, zaraz po chemii i angielskim:) Lubie sobie wszystko wyliczyc, pomierzyc przed zaczeciem xxx. Czesto wynika to z mojego skapstwa, bo nie lubie za duzo zapasu zostawiac na kanwie, zeby pozniej nie wyrzucac resztek:P Jak widac od jakiegos czasu specjalnie prezentuje caly proces powstawania niektorych prac, bo tak sobie mysle, ze moze sie niektorym przyda:) Sama czesto dlugo szukam jak cos zrobic, np. jak wkleic kartke do kartki i nie znajduje. Jakos to wklejanie na wielu blogach sie pojawilo po moim wpisie, a przed musialam sie glowic, bo nikt nie pokazywal:P Co do aplikacji to moja komorka jest taka tylko do dzwonienia, wiec chyba nawet nie laczy sie z netem, takze zadne aplikacje nie wchodza w gre:P I mnie to pasuje, bo i tak ciezko mi sie do niej przyzwyczaic po tym jak przez 7 lat w Stanach mialam tylko telefon stacjonarny w domu i w "ofisie":P


 


Aaaa, zapisalam sie na rodawajke u Marzycielki:)


dasd

1 komentarz:

  1. Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2015/10/17 23:42:49
    Śliczny upominek :)
    P.S. A co do ubranek dla butelek to szkoda, że nie można podać takiego wystrojonego wina...
    Pozdrawiam Cię serdecznie!


    Gość: donka66, *.binet.pl
    2015/10/18 01:09:32
    Jeśli mogę wtrącić swoje trzy gorsze jeszcze na temat tych fartuszków - po tym, co napisała Agnieszka i Twojej odpowiedzi. Ludziska mają różne pomysły. Kiedyś zaniosłam taki fartuszek pokazać do pracy i szef był nim zachwycony, bo... jak stwierdził, kiedy nalewa się z butelki wino, to często cieknie po butelce i taki fartuszek to świetnie by to wino wchłonął, żeby nie było plamy na stole. Mnie normalnie wtedy zmroziło - czy to pampers jest, czy co? Tak, że nie wszyscy uważają, że fartuszek to tylko do dekoracji w trakcie wręczania :) To tylko my, hafciary, tak sobie myślimy i mamy taką nadzieję :)


    Gość: Basia, *.centertel.pl
    2015/10/18 07:50:56
    Kolczyki są piękne lecz ja jestem zwolenniczką tradycyjnych, zwykłych do których jestem przywiązana. Ale bardzo mi się podobają. Ja też lubię herbatki, też piję te z Lidla i z innych sklepów. Nawet kiedyś jakąś karmelową piłam... Teraz jest spory wybór w sklepach lecz nie każda mi smakuje :)

    Jeśli chodzi o xxx to super, że pokazujesz jak robisz krok po kroku, na zagranicznych stronach są takie tutoriale natomiast na polskich stronach czy blogach tego brakuje niestety :(


    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/10/18 09:38:41
    Ciekawe kolczyki nie widziałam takich haftowanych jeszcze :D


    xgalaktyka
    2015/10/18 10:36:19
    niezłe te kolczyki ,choć sama nie przepadam za takimi "dyndającymi" ;) Dana na pewno zadowolona bardzo :)
    Powodzenia w rozdawajce :)


    Gość: Kasiek, *.mtm-info.pl
    2015/10/18 13:20:57
    cudowne kolczycki :)

    herbatki Tekanne też uwielbiam, u mnie niestety ciężko je dostać :(


    damar5
    2015/10/18 13:59:50
    A nosza sie wspaniale i sa zauwazane:) Sa cudne i lubie w nich chodzic :) Zreszta wszystkie Twoje kolczyki sa ze mna prawie kazdego dnia a jedne wyjatkowo przynosza mi szczescie:)
    Dziekuje :)
    Poz.Dana


    Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/10/18 17:39:40
    Ten naturalny kolor wg wzornika mulin to najbardziej mi to wygląda na dawne 401 a obecne 1507. Bo niby dodali jakiś 1501 ale on jest lekko cytrynowy więc to na pewno nie jest kolor "mleczny". Kiedyś dostałam od Ariadny piękny prezent w postaci wzornika mulin z mulinami w środku a nie ze zdjeciami :D
    Pozdrawiam serdecznie


    cath79
    2015/10/18 21:25:47
    Fajne kolczyki. A ta mulina to 1790. Ona była numerowana jako N lub 0000


    mpgoga1983
    2015/10/18 21:36:42
    Ale maleństwa! Już się widzę (albo i nie..) przy zszywaniu tych drobinek :D
    Kolczyki boskie. Dla mnie kawa :)


    cornelka2
    2015/10/20 08:42:49
    Kolczyki są przepiękne nie dziwię się,że są noszone i podziwiane pozdrawiam serdecznie


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2015/10/20 15:18:40
    Oczekuję na podobne kolczyki i podzielę się z Tobą- mama

    OdpowiedzUsuń