czwartek, 1 października 2015

Kwiaty polne z Kokardki :)

Ostatni trzeci zestaw, ktory dostalam do przetestowania od sklepu Kokardka.pl. Tym razem mialam do przetestowania kartke z aida z nadrukowanym wzorem. Musze powiedziec, ze bylam ciekawa jak takie nadruki sie sprawdzaja "w praniu":P Do wyboru mialam trzy kartki z kwiatami: bratki, maki i kwiaty polne. Wybralam te ostatnie, bo kojarza mi sie z moja babcia Krysia i jej dzialka. Jak bylam mala to jak babcia gotowala to ja szlam na lake i zbieralam babci stokrotki i inne kwiatki:) Jak obiad byl na stole, to moj bukiecik tez go zdobil:)


W zestawie prawie wszystko do wykonania kartki. O tym prawie bedzie pozniej! A wszystkie kartki z kwiatami mozecie obejrzec tu.


DSC07908


Mnie jak zwykle gryzie, ze igla wbita w sam srodek kanwy, ale pewnie sie czepiam:P


DSC07606


No to "looknijmy" na to samo zlo, czyli kanwe z nadrukiem. Z daleka nie wyglada groznie, a w passe nawet jak juz gotowy obrazek:D


DSC07910


Ale juz z bliska niestety jest gorzej:( Nadruk to xxx, a nie plamy kolorow, wiec niestety widac, ze niedokladnie nadrukowane, ze wzor jest przesuniety nie tylko w pionie, ale i w poziomie:(


DSC08675


Dobrze, ze do zestawu jest dodany wzor, bo chyba nie dalabym rady wyhaftowac tego tak szybko i prawie bezbolesnie:) Tak, calkiem przyjemnie sie hafcilo i wcale nie sciemniam:P


DSC08714


Z daleka nie widac, ze tu juz czesc wyxxx, ale z bliska juz tak.


DSC08716


Haftowalam zgodnie z instrukcja, czyli 2 nitki muliny na kanwie 14ct. Tepa igla z zestawu. Aaaa, kanwa Zweigart, muliny DMC.


Co do samego nadruku, to pomocny jest tylko przy wybieraniu kolorow. Przy czarnobialym wzorze mozna sie latwo pomylic, ale wlasnie nadruk pomaga, bo jak mamy np. zielona muline na igle, a plama jest fioletowa to wiadomo ze cos nie tak:P Nadruk przeszkadzal jednak czasem. Wtedy gdy zahaftowywalam nadrukowane backstitche, te czarne zwlaszcza. Nie widzialam przez nie dziurek w kanwie:(


Ale sam obrazek haftowalo mi sie przyjemnie i chyba w 3 dni byl gotowy, co wydaje mi sie dosyc szybkim tempem:)


DSC08842


W trakcie haftowania mialam nadzieje, ze jednak nie bedzie pod xxx widac nadruku, ale niestety ciemne backstitche przebijaja:( Moze jakbym haftowala 3 nitkami to by znikly? Nie wiem.


DSC08843


DSC08844


Mialam jeszcze nadzieje, ze uda sie je zamaskowac wlasciwymi backstitchami. Czesc sie udalo, ale niestety czesc dalej widac:( Backstitche tez poszly szybko, bo w jeden dzien. Ale tu wlasnie ten brak wynikl! Nie dalo sie backstitchowac tepa igla, musialam siegnac po ostra. I wlasnie taka igla powinna byc dodana do zestawu, zeby byl kompetny.


<a href="http://fotoforum.gazeta.pl/zdjecie/3888770,2,13,DSC08964.html">DSC08964


DSC08965


DSC08967


DSC08970


Wzor niby do kartki z passe, a jednak tak byl zaprojektowany, ze niektore xxx na brzegach nie sa haftowane, a inne wystaja poza glowny kwadrat. W normalnym hafcie do oprawienia w ramke fajny pomysl, ale jak ma byc oprawiony w passe to raczej niepotrzebny.


Do samego wzoru mam te same uwagi co do zimowego obrazka, ktory ostatnio komentowalam. Kartki z wzorem sa zle oznaczone. Pierwszy z lekkimi backstitchami oznaczony jest jako 2/2, a ten z dokladnymi backstitchami jako 1/2.


DSC08914


DSC08912


Poniewaz wzor byl zle nadrukowany musialam leciec "plachtami", a nie kolorami. Po prostu xxx obok tego co juz mialam wyxxx. Latanie z plamami kolorow po kanwie mogloby sie zle skonczyc.


Mulin zostalo bardzo duzo, podejrzewam, ze na kolejne 2 obrazki:) Takze dosyc ekonomiczny zakup:) A kolorow az 23! Sama nie uwierzylam nawet jak zobaczylam sorter, ale rzeczywiscie wszystkich uzylam!


DSC08916


Montowania haftu w passe nie bede juz pokazywac, bo to samo zrobilam co poprzednio. Pochwale sie tylko, ze udalo sie za pierwszym razem:)


Sam haft wyszedl ciemniejszy niz ten z opakowania.


DSC08978


Przy wpasowywaniu haftu w passe bylo kilka newralgicznych punktow, ale najtrudniejszy to byly te habazie u gory:P Na zdjeciu gotowca tym razem im wyszlo:)


DSC08980


Mnie tez sie udalo! Ufff! Moze nie jest idealnie, ale ja nie mam zastrzezen :D


DSC08981


 DSC08982


DSC08983


Z tylu niestety znowu widac braki w papierze:(


DSC08988


 


Podsumowujac testowanie kartki kwiaty polne ze sklepu Kokardka.pl:


- bardzo sympatyczny wzor:) zwlaszcza na jesienna szaruge


- kanwa z nadrukiem byla ulatwieniem, ale czasem utrudnieniem, zalezy jak dokladnie jest nadrukowana, niestety do backstitchy potrzebny jest wzor, bo nie zobaczymy ich po zaxxx calosci


- materialy dobrej jakosci - DMC i Zweigart


- brak ostrej igly do backstitchow


- bardzo duzo muliny


- latwo wpasowac w passe


- pomimo 23 kolorow mulin i kilkunastu polkrzyzykow, bardzo szybko sie haftuje


- efekt koncowy super


- cena w sklepie Kokardka.pl - 12,90 zl


 


Gdybym drugi raz haftowala na kanwie z nadrukowanym wzorem musialabym albo zwiekszyc ilosc nitek albo haftowac na innym czystym kawalku kanwy, zeby nadruk nie przebijal przez xxx.


 


Sklepowi Kokardka.pl dziekuje za mozliwosc przetestowania kolejnej kartki:)


 


A Wam dziekuje za odwiedziny i komentarze:)


 


vr1974vr - A skad wiesz, ze w DMC robili zdjecia z fleszem? :P


iwonan_1 - Buuu, chetnie przeczytalabym tamten komentarz. Sama mialam podobne doswiadczenia, ale z blogerem. Po 4 razy czasem pisalam komentarz, bo mi znikal. Za to nie lubie blogera i nigdy sie tam nie przeniose. Blox jest fajniejszy:)

2 komentarze:

  1. Gość: Terenia, *.dynamic-ra-3.vectranet.pl
    2015/10/02 08:35:12
    Mam w tej chwili identyczny problem, ale sama sobie wybrałam kartkę z nadrukiem - wzór mi się podobał. Te same problemy - przesunięty wzór zamazał dziurki w kanwie.
    Czarne kontury namalowane na kanwie przebijają przez jasny haft. Dłubię i dłubię, a mimo, że haft mały jestem może w połowie. Nigdy więcej.....
    Twoje kwiatki cudne, bardzo lubię takie motywy.


    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/10/02 09:16:16
    Mnie to w ogóle te nadrukowane wzory jakoś niekręcą... jakoś tak nie przemawiają do mnie, takie pójście na łatwiznę :P


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2015/10/02 10:43:29
    Efekt końcowy bardzo fajny. Śliczna kartka Ci wyszła.
    Dobrze, że schemat też jest na papierze oprócz nadruku na kanwie. Zawsze to łatwiej.
    Te same zestawy mam u siebie w sklepie:)


    vr1974vr
    2015/10/02 10:56:04
    Polne kwiecie bardzo ładne, ale myślałam, że tu część się pozostawia niezahaftowaną (jak w mojej dawnej "Orchidei") - chwilę się nawet wahałam, który zestaw wybrać do testowania. Jednak dobrze, że wybrałam haft liczony. Ilość kolorów nici rzeczywiście bardzo duża, jak na taki mały hafcik. Twoje wykonanie przyjemne dla oka :)

    ps. do odpowiedzi na mój komentarz... A gdzie ja napisałam, że "wiem", albo że to pewne. Dla trybu przypuszczającego użyłam nawet słowa "może" ;)


    xgalaktyka
    2015/10/02 12:27:06
    Mnie podobnie, jak Martę...kartki tego typu, jakoś nie nęcą :)
    W każdym razie , Twoje opinie są szczere i kompetentne, więc na pewno wielu haftującym dziewczynom, pomogą podjąć decyzję odnośnie zakupy.
    Pozdrowienia :)


    damar5
    2015/10/02 14:04:57
    Sliczna laczka:)Mimo ,ze hafcik maly gratuluje ukonczenia:) Ja sie do tych malowanych nie nadaje za duzo nerwow mnie kosztuja:( Zdecydowanie wole te liczone ale Ty zdolna jestes i dalas pieknie rade :)
    Fajnie sie prezenuje , to co do ramki? Ja bym tak zrobila:D
    Poz.Dana


    OdpowiedzUsuń
  2. Gość: Basia, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/10/02 19:05:54
    Śliczna jest ta kartka :) Bardzo ładne te kwiatki są, zapachniało mi wiosną :)
    Ten Twój jest dużo ładniejszy, taki wyraźny, lepiej wygląda od tego z opakowania.
    Super, bardzo mi się ta kartka podoba. Najładniejsza z tych wszystkich, które testowałaś.


    raeszka
    2015/10/02 19:33:42
    Efekt końcowy jest super :).

    Jakoś nie przemawiają do mnie kanwy z nadrukiem ale przy takim małym projekcie chyba bym, to wytrzymała ;).

    O rany 23 kolory. Nie powiedziałabym :).


    natkaxx
    2015/10/02 19:48:47
    A u Ciebie ciągle testy widzę.
    Powiedz kochana jak do takich testów się zgłosić i gdzie. Przeczytałam Twój blog i nie znalazłam tam żadnych informacji.

    A jeszcze odnośnie tych angielskich gazet, to czy trzeba wysłać do nich haft wykonany z tego tytułu a nie innego? Bo tych tytułów jest tam kilka, i czy trzeba napisać z którego konkretnie numeru pochodzi i której konkretnie gazety?


    renataa25
    2015/10/02 20:17:51
    Super. Ja zrobiłam dzisiaj zimową kartkę i jutro na blogu się pochwalę, mam te same spostrzeżenia, co u Ciebie. Tył tez mi się nie podoba, bo brakuje 0,5 cm kartki, musiałam dopasować haft, bo się razem nie zazębiało, kombinowałam trochę, ale samo wyszywanie i efekt końcowy jest bardzo fajny i WARTO:)


    mpgoga1983
    2015/10/02 21:40:13
    Hafcik ładny, taki ciepły, letni.. wróciłabym teraz do tych upalnych dni bo marznę :/ Nie lubię jesieni.. brrr
    Nie wiem czy wybrałabym opcję z namalowanym wzorem na kanwie.. pewnie nie. Ale sama kartka podoba mi się! Polne kwiaty górą!


    renataa25
    2015/10/03 08:10:50
    Piękna karteczka. Ja strasznie nie lubię podmalowanych kanw, bez wzoru graficznego ciężko jest haftować. I tak jak zauważyłaś podmalowana kanwa na jasnych mulinach prześwituje. Mam kilka wzorów z podmalowaną kanwą i zabieram się za nie jak kot za jeża.


    cornelka2
    2015/10/03 08:15:23
    Test zdany ,piękne polne kwiatki Ci wyszły, Ja też nie lubię drukowanuch wzorów trzeba się gimnastykować przy nich pozdrawiam!!!!


    Gość: MalgorzataZoltek, 109.77.124.*
    2015/10/04 22:28:26
    Barddzo ładna karteczka. Oryginał ciemniejszy dużo lepszy. Tez nie przepadam za nadrukowanym wzorem. Dobrze,że dodano dodatkowy schemat. Igła wbita w środek też działa mi na nerwy.


    olcia113-world
    2015/12/03 22:00:37
    Świetna ocena, po przeczytaniu człowiek czuje się jak master drukowanej kanwy. ;) Karteczka wyszła na prawe piękna mimo tych malutkich prześwitów.

    OdpowiedzUsuń