piątek, 9 października 2015

Frywolitki!

Od Pani Neli (cornelka2)! Dostalysmy z mama juz w zeszlym tygodniu. Czesc byla bezczebelnie zamowiona, a czesc byla zupelna niespodzianka. Listonosz nas w domu nie zastal, wiec wybralysmy sie razem na spacer na poczte i jak zobaczylam blysk w oku Matkasa na widok granatowych kolczykow to wiedzialam, ze spelnilo sie jej wielkie marzenie:)


Cala paczka prezentowala sie tak!


DSC08934


To zacznijmy od zamowionej bransoletki! Pokazywalam Wam jakis czas temu jaka ozdobke na swieczke dostalam od Pani Neli. Po zdjeciu jej ze swieczki stwierdzilam, ze niezla z niej bransoletka i dalam mamie, bo sama nie nosze bransoletek. Mamie tak sie spodobala, ze poprosila o wykonanie podobnej, ale w czarnym, granatowym lub brazowym kolorze. Kilka dni pozniej cala paczka do nas trafila! Pani Nela ma turbodoladowanie w lapkach! A oto i obie bransoletki!


DSC08955


I ta nowa czarna! CUDNA!


DSC08947


DSC08949


Pisalam tez Danie ostatnio, ze musialam sie z mama podzielic kolczykami i w paczce trafily sie tez jedne kolczyki - granatowe! To jest wlasnie taki kolor jak Matkas lubi, wiec moje w tym samym designie zostaja u mnie:P Moje czarne, a granatowe Matkasowe:P


DSC08956


DSC08940


DSC08958


Pani Nelu, Dana, Matkas podebrala mi te czarne ala choinki:P Tych powyzej juz nie dalam:P Jakies tez musze miec! A co!


DSC08960


No i jeszcze niespodzianki! W lecie Dana i Pani Nela dostaly ode mnie ozdobne czolenka z Hameryki, a wlasciwie to produkcji indyjskiej. Dalej nie wiem jak sie tego uzywa, nawet zastanawialam sie czy to co kupuje jest tylko ozdobne czy da sie tego uzywac, ale jak widac da sie! Dlaczego? Bo ponizsze ozdobki sa wykonane na "moim" czolenku :) Ale fajnie!


DSC08935


DSC08953


DSC08938


DSC08950


Pani Nelu! Dziekujemy bardzo za przesylke i przepraszamy za nasza bezczebelnosc, ale robi Pani cudenka!


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze!


 


maigwen - Dziekuje za link!


Agnieszka - Warstwy w kawie mi nie wychodza, ale taka pianke spokojnie robie w raczce. Zadnego wycudowanego ekspresu w domu nie posiadam, ale lubie robic mamie rozne kawy, z syropami, posypkami, przyprawkami, wzorkami i wlasnie z wlasnym ubitym mleczkiem:)


iwonan_1 - No, tez nie dalabym 54 zeta za paczke wstazek:( Takie paczki potrafilam kupic po 4 dolce:P Przy 10 $ grymasilam:D Ale w Polsce ceny polskie. Jak sobie ogladam asortyment w empiku to mnie tez krzywi na widok cen:(


renataa25 - Oj, koniecznie pokazuj na blogu halloweenki! U mnie jeszcze 2 zalegle ze Stanow czekaja na pokazanie, a kolejne sie produkuja:P Wczoraj skonczylam xxx i mysle juz nad wykonczeniem.


Basia - Nie widzialam nigdy w T.J.Maxxie nic do xxx poza wlasnie wstazkami czy sznurkami, wiec nie liczylabym, ze sie cos pojawi i u nas.


emilya5 - Specjalnie dla Ciebie:) Krasnalica na dzien dobry jak tylko wysiedlismy z pociagu:)


DSC09017


A ten pilnujacy bramy tez mi sie strasznie podoba:D


DSC09057


Rzeznika nie spotkalismy:(

1 komentarz:

  1. Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2015/10/10 10:10:50
    Pani Nela to ma turbodoładowanie w rękach:)) Najbardziej podobają mi się te małe ozdóbki.


    vr1974vr
    2015/10/10 10:16:30
    Świetne te krasnoludki :)
    Frywolitki oczywiście też!


    damar5
    2015/10/10 14:00:14
    No i dla mnie ten wpis niespodziankowy bo o ozdobach nie wiedzialam.Mama wspomniala ,ze robila Twoim czolenkiem ale myslalam ,ze te kolczyki i bransoletke hihi a tu taka niespodzianka :)
    No to sie pomylilam bo myslalam ,ze te ala choinki to wlasnie takie jak te granatowe o tych choinkowych zupelnie zapomnialam ,to pierwsze robotki frywolitkowe jeszcze na igle :)
    No ale najwazniejsze ,ze sie podoba ,ze sie rowno podzielilyscie i zgoda w rodzinie hihi
    Te krasnale rozbrajaja:)
    Poz.Dana


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2015/10/10 15:23:25
    Śliczne prezenty! :)


    mpgoga1983
    2015/10/10 16:15:19
    Cudne prezenty :) Jestem pełna podziwu dla tego rękodzieła!
    Te a'la choinki też mi się bardzo podobają.


    Gość: MalgorzataZoltek, 109.79.56.*
    2015/10/10 16:59:26
    Wspaniałe frywolitki!


    arabeska291
    2015/10/10 17:59:30
    rzeczywiście ładne,frywolitka nie taka straszna tylko trzeba spróbować,cgociaż mnie jakoś nie wciągnęła :P


    Gość: Kasiek, *.mtm-info.pl
    2015/10/10 21:48:44
    Ale cuda!! Powiedz Pani Kornelii, że musi się bliżej mnie przeprowadzić, bo marzę, aby się nauczyć frywolitki, a nikt w okolicy nie umie...


    emilya5
    2015/10/10 22:05:50
    O rany! Krasnalica konduktorka! Tej jeszcze nie widziałam! Tylko strasznie jak na krasnalice wychudzona :P
    Rzeźnik na Jatkach, też w centrum przy Rynku, niedaleko pomnika rzeźnych zwierząt :)
    Frywolitki piękne :)


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2015/10/11 15:10:00
    Jeszcze raz podziękowania dla pani Neli- prezenty są wspaniałe!!!! Iwona

    OdpowiedzUsuń