poniedziałek, 15 lipca 2013

Udało się!

I nie chodzi wcale o koci kalendarz:P Choć jak publikowałam ostatni wpis było go sporo więcej:P Przy okazji, dziękuję bardzo za wsparcie:)


Dziś będzie o czym innym. Ostatnio tyle prac naprodukowałam, że już się gubię w chronologii, ale te są moje ulubione:D Pierwszy raz w mojej hafciarskiej karierze udało mi się! Udało mi się wyhaftować coś halloweenowego przed Halloween:) Zwykle dopiero w listopadzie czy w grudniu udawało mi się zabrać za moją ulubioną tematykę. Ale w tym roku stwierdziłam, że basta! I będę mieć coś jeszcze przed październikiem. I mam!!!!!!!! Urocze dwie koleżanki po fachu! Dwie małe heksy! Wzorki z jakiegoś starego wydania Cross Stitch Crazy.


DSC01756


Śliczne są! Już dawno chciałam je wyhaftować, wydruki musiały jednak nabrać mocy urzędowej jak wszystkie moje wymarzone hafciki:)


Pierwsza ma dziwny wisiorek, podejrzewam, że może to być zdechly i wysuszony pająk, bo ma 6 nóżek:P


DSC01750


Druga jest chyba siostrą bliźniaczką Malwiny, która powstała któregoś stycznia:P Wpis z Malwiną i spółką tu.


DSC01754


Obie heksy wyhaftowałam na kanwie owsiankowej (18ct Charles Craft, light oatmeal) jedną nitką muliny DMC.


Dziewczyny trafiły do ramko-magnesików i już zadomowiły się na mojej lodówce:) Magnesiki z Joann. Wymiary z gumową ramką – 5 x 6 cm.


DSC01847


Aaaa! W czasie porządków w Katowicach udało mi się natknąć na moje ulubione srebrne wisiorki, które namiętnie nosiłam w czasie studiów na polibudzie. Czarny rzemyk pasował do nich idealnie. Pajęczynę kupiłam na stoisku jubileryjnym w Ślązaku w Katowicach, a miotłę na Dworku PKP,też w Katowicach:P Sporo czasu tam spędzałam jak czekałam na pociągi do Gliwic:P


DSC09468


Może kiedyś uda mi się dopaść jakiś kapelusz lub nietoperza?


To na koniec jeszcze raz moje heksy:) Napatrzeć się na nie mogę:D


DSC01748


DSC01752


 


Jak tam pogoda u Was? U mnie dziś 32C :) Żyć, nie umierać, nie? Od razu człowiekowi chce się więcej:) To mykam ugotować kilka obiadów, żebym w tygodniu nie głodowała, a później poxxx:) Wy też macie taką chcicę xxx w lecie?


 


Jeszcze raz dziękuję za wszystkie komentarze:) Kalendarz już powoli zaczyna dogorywać:P


 


iwonan1 – Teraz już wiesz, dlaczego się śmiałam jak zobaczyłam ostatni Twój wpis z kalendarzem. Ty zaczynasz haftować koty, które już mam, a ja zaczynam „Twoje”:P Masz, rację te pierwsze miesiące są banalnie proste! Prawie same się xxx:)


damar5 – Zazdroszę tej śląskiej ziemii. Udanych wakacji!


mpgoga1983 – Eeeee, nie przesadzaj, bardzo banalne kwiatki, ale kolorki są takie żywe i radosne, że musiałam je kupić:)


xgalaktyka – Żadne honorowe miejsce. Kalendarz zawiśnie gdzieś z boku, żeby mnie za bardzo nie denerwował:P

1 komentarz:

  1. ella1101
    2013/07/15 03:59:23
    Super heksy, u mnie tez cieplo ale troche zacieplo.


    damar5
    2013/07/15 07:33:18
    Happy Halloween :-D:-D
    Fajne Heksy , bardzo sympatyczne, podobaja sie i mnie:-D
    Sama radosc tryska z tego wpisu nie ma to jak udane xxxxx :-D
    Poz.Dana


    cornelka2
    2013/07/15 07:49:26
    Ale te heksy są fajne magnesiki pasują do nich idealnie . pogoda u nas w kratkę ale jest więcej deszczu niż słoneczka nie lubię takiej pogody brrr!!! pozdrawiam


    Gość: , *.welnowiec.net
    2013/07/15 07:53:13
    "Kolezanki Czarownice" sa bardzo fajne - takie nasze !!!!! mama


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/07/15 11:21:34
    Fajne, uśmiechnięte dzieczyny!
    Zawieszki też fajne, szczególnie ta pajęczyna mi się podoba.
    U nas zimno i pokro :) Jednym słowem - PASKUDNIE!


    Gość: Katarzyna G, 78.18.215.*
    2013/07/15 12:58:33
    Bombowe hafciki. Jak ja Ci zazdroszczę tych ramek. U nas dzisiaj temperatura przystopowala. Nareszcie czuję się jak w Irlandii. W takie upały mało co się u mnie dzieje. Ja jednak jesienna dziewucha jestem ;)


    magda.madziula
    2013/07/15 13:13:22
    ja nie bardzo w halołinowym klimacie jestem ale te Wiedźmy są cudne!!! będą dobrze strzegły Twojej lodówki hihi


    iwonan_1
    2013/07/15 13:51:59
    U mnie pada:(
    Heksy są naprawdę i milutkie i malutkie:)


    ann_margaret
    2013/07/15 13:52:59
    Świetne heksy!! I jakie mają fajne kolanówki:))
    Biżuteria też w temacie - z Ciebie to chyba prawdziwa heksa jest:))


    Gość: Catherine, *.adsl.inetia.pl
    2013/07/15 18:53:28
    Świetne są te heksy. Niby takie malutkie, ale trzeba było sie przy nich napracować


    zakreconamysia
    2013/07/15 20:34:11
    Kociaki byle do przodu, bo już Ci niewiele zostało, a czarownice są mega smerfastyczne ;o)


    enia66
    2013/07/15 22:41:52
    Heksy są piękne :) a ,że ich zadanie min. straszenie więc obie są strasznie piękne.
    Co do pogody to u Nas w Katowicach było 18 st. i lało :) Lubiłam bardzo stoisko z naszyjnikami w Ślązaku ,niestety już go nie ma :(
    Pozdrawiam serdecznie i bardzo mi się tu podoba ,będę wpadać na ... bank :)

    OdpowiedzUsuń